Okay, even 1 ding: Ik ben niet superhandig met computers!
Ik heb de FAQ's gelezen, en de search gebruikt, er veel uit geleerd, maar niet mn probleem op kunnen lossen.
Ik krijg namelijk geen beeld op mijn TV!!
Ik heb de standaart drivers van www.nvidia.com gedownload.
Ik heb de S-Video uitgang gebruikt, en toen naar een Scartconverter gekoppeld, en die in mijn TV.
Ik heb al een aantal dingen geprobeert, maar het is gewoon vaag! Dan werkt Twinview wel, dan pakt hij hem niet, dan kan ik mn TV niet instellen als 2e beeldscherm, en lukt dit, heb ik nog geen beeld op mijn TV.. reboot ik dan weer, heb ik weer andere instellingen.
Ik heb overigens via een programma wat jullie aanraadden wel eens een testbeeld gehad op mn TV.
ALs ik nu eigenschappen doe van mijn bureaublad, en ik doe instellingen, zie ik 2 beeldschermen naast elkaar staan.
Daaronder kan ik beeldscherm kiezen:
1) PnP monitor op NVIDIA GForce 2 MX/MX 400
2) Standaartbeeldscherm op ,, ,, ,,
Als ik de eerste selecteer, en doe "Geavanceerd" zie ik daar GEEN Twinview staan, maar wel "Apparaat selecteren". Daar staan 3 opties:
- Analoge monitor
- Digitaal plat scherm
- TV
Ik kan alleen Analoge monitor kiezen.
Dit is bij het 2e beeldscherm precies hetzelfde!
Waar moet ik beginnen om het gewoon via WindowsXP werkend krijgen? Dat ik gewoon in 1024 op mijn TV DivXjes kan kijken?
Graag in stappen, en met download links, want ik ben geen Tweaker ofzo!
Heel tof als jullie me zouden willen helpen!
Ik heb de FAQ's gelezen, en de search gebruikt, er veel uit geleerd, maar niet mn probleem op kunnen lossen.
Ik krijg namelijk geen beeld op mijn TV!!
Ik heb de standaart drivers van www.nvidia.com gedownload.
Ik heb de S-Video uitgang gebruikt, en toen naar een Scartconverter gekoppeld, en die in mijn TV.
Ik heb al een aantal dingen geprobeert, maar het is gewoon vaag! Dan werkt Twinview wel, dan pakt hij hem niet, dan kan ik mn TV niet instellen als 2e beeldscherm, en lukt dit, heb ik nog geen beeld op mijn TV.. reboot ik dan weer, heb ik weer andere instellingen.
Ik heb overigens via een programma wat jullie aanraadden wel eens een testbeeld gehad op mn TV.
ALs ik nu eigenschappen doe van mijn bureaublad, en ik doe instellingen, zie ik 2 beeldschermen naast elkaar staan.
Daaronder kan ik beeldscherm kiezen:
1) PnP monitor op NVIDIA GForce 2 MX/MX 400
2) Standaartbeeldscherm op ,, ,, ,,
Als ik de eerste selecteer, en doe "Geavanceerd" zie ik daar GEEN Twinview staan, maar wel "Apparaat selecteren". Daar staan 3 opties:
- Analoge monitor
- Digitaal plat scherm
- TV
Ik kan alleen Analoge monitor kiezen.
Dit is bij het 2e beeldscherm precies hetzelfde!
Waar moet ik beginnen om het gewoon via WindowsXP werkend krijgen? Dat ik gewoon in 1024 op mijn TV DivXjes kan kijken?
Graag in stappen, en met download links, want ik ben geen Tweaker ofzo!
Heel tof als jullie me zouden willen helpen!