Toon posts:

[psx] PSX via TVkaart op comp.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, tgaat hier dus om een:

Playstation 1, omgebouwd, maar goed werkend :)

en een Miro pctv rave tvkaart.

ik verveelde me dus en dacht.. laat ik het eens proberen.. dus ik alles aangesloten, zender gezocht, psx gestart.. mooi bootschermpje krijg ik.. gaat alles goed.. totdat het echt spel gaat beginnen zeg maar.. ik heb er een filmpje van gemaakt.. *klik* van tot hoever hij komt, ik snap er dus niet veel van en met de search kom ik ook niet veel verder.. wie o wie kan mij helpen en zal ik deze avond nog thps'n ? wie weet..

ps. thps is legaal, dus niet gebrand.

Verwijderd

filmpie doet het niet

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 01:37 schreef ghost2003 het volgende:
filmpie doet het niet
hmm, kzal der ff een divxje van maken :)

edit: en nu? tis nu divx :) als het goed is.. :)

Verwijderd

ik zal het beter uitleggen de link doet het niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 01:45 schreef ghost2003 het volgende:
ik zal het beter uitleggen de link doet het niet :)
jawel? mgoed.. weet iemand wat het kan zijn?

Verwijderd

hoeveel hertz staat je monitor?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 01:50 schreef ghost2003 het volgende:
hoeveel hertz staat je monitor?
75Hz

heb net ff geprobeerd @ 1024x768@100Hz maar geen verschil.

• grasnek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 23:08
ik snap er niks van, ik kan DivX kijken, codec geïnstalled, maar jouw filmpje bakt ie niks van?? zoekt online naar codec, kan niks vinden, ik kan niet kijken :?

Verwijderd

mijn psx doet nadat ie is omgebouwd ook wel eens vreemd, vergelijkbaar met dit. Mijn oplossing: Flink boos kijken naar je psx, en gewoon 20 keer opnieuw opstarten, werkt hier perfect..

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 05:20 schreef Grasnek het volgende:
ik snap er niks van, ik kan DivX kijken, codec geïnstalled, maar jouw filmpje bakt ie niks van?? zoekt online naar codec, kan niks vinden, ik kan niet kijken :?
Bij mij doet 'ie 't wel...

Verwijderd

Topicstarter
ok.. maar weet iemand een oplossing? 20x aan en uit zetten helpt niet :+

Verwijderd

Is het een NTSC spel? misschien dat het alleen goed werkt met PAL...

(of zeg ik nu iets heel doms... ik verzin ook maar wat...)

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 05:20 schreef Grasnek het volgende:
DivX ;-) 4.0 codec

• compubink
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:37

compubink

...====...

Bij oudere versies van de tv-kaart was het nog wel eens het geval dat er geen psx aangesloten kon worden.

Misschien moet je dus nieuwe drivers halen?

Maar het is wel vreemd, want hij zou met de oude drivers eigenlijk helemaal niet op moeten starten.

Verwijderd

Das een heel gek probleem dat je daar hebt. Ik heb al een keer mijn SNES aangesloten op m'n Haupauge win-tv kaartje. Werkt perfect. Ik heb ook m'n VCR er op aangsloten, nog nooit problemen gehad. Ik denk dat het probleem dan toch aan je TV-kaart ligt. Als je je PSX es een keer aansluit op de PC van iemand die ook een TV-kaart heeft, als ie het doet ligt het aan jouw TV kaart en als ie het niet doet zal het aan de PSX liggen.

Verwijderd

Topicstarter
psx werkt nog gewoon perfect, heb er vannacht nog ff op ge NFSd :+

maar kheb de nieuwste drivers voor mijn videokaart.. dat zou het dus ook niet kunnen zijn.. maar de playstation start toch gewoon op :? zoals je kunt zien op het filmpje.. maar dan gaat hij ineens niet meer verder.. en dat is een beetje vaag..

EDit:

er was toch ook een x iemand die PSX in pc had gebouwd? had die het ook niet via tvkaart aangesloten ?

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 21:21 schreef BlurpSter het volgende:
psx werkt nog gewoon perfect, heb er vannacht nog ff op ge NFSd :+
er was toch ook een x iemand die PSX in pc had gebouwd? had die het ook niet via tvkaart aangesloten ?
Ja ik heb die mod ook gezien, zag er wel kewl uit. Maar nadat ik de hele beschrijving had gelezen viel het wel een beetje tegen, t`was meer uiterlijk dan dat hij technisch iets had veranderd aan de psx. Ik betwijfel dan ook of hij hem aan zijn tv-kaart had hangen, het stond er iig niet bij. Ik ben alleen de url van die site vergeten |:(

• H3AdTr1P
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

Een paar maanden geleden heb ik dit ook vaak gedaan met mn psx. En ik heb ook zo'n PCTV Rave dingie.
En hier werkte het perfect hoor, ik geloof het enige wat niet 100% goed wou werken waren NTSC games, dan kreeg ik nogal wat grijs, gele, blauwe tinten in mn games.
Maar de PAL games werkten perfect.

grtz

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:53
Moved naar [forum=9].

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 11:33 schreef H3AdTr1P het volgende:
Een paar maanden geleden heb ik dit ook vaak gedaan met mn psx. En ik heb ook zo'n PCTV Rave dingie.
En hier werkte het perfect hoor, ik geloof het enige wat niet 100% goed wou werken waren NTSC games, dan kreeg ik nogal wat grijs, gele, blauwe tinten in mn games.
Maar de PAL games werkten perfect.

grtz
Misschien ligt het aan de tvkaart dan... M'n PS2 staat regelmatig op m'n Rave kaartje aangesloten. Werkt perfect. Ook het opnemen van de herhalingen die ik krijg met GT3 :9

Verwijderd

Topicstarter
mja, dan verkoop ik hem maar.. tnx anywayz :) iemand kopen ? :P contact icq :P
Pagina: 1