Toon posts:

plextor of lite on?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wou een brander gaan kopen en ik zat te twijfelen tussen de liteon 32X en de plextor 24x
welek is nou better ?

greetz *D

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:41

m0nk

16-09-2003 15.15

(jarig!)
use de search!!! Dit is al duizend keer lansg gekomen!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-03 15:08
arf |:(

ik zeg het niet snel, maar deze is ECHT heel veel voorbijgekomen.

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:04

Wok

Dakloos...

Zoals hiervoor algezegd... met search kom je een heel eind.

Mijn standpunt:

- Heb je geld, ga voor de Plextor
- Geen geld, ga voor een LiteOn 24x
- Ga voor een 16x brander. Een 32x of 24x is weinig (merkbaar) sneller en IMHO de investering (nog) niet waard.

Zelf heb ik de PlexWriter 16/10/40A en ik heb 5 tot 6 minuten nodig om een CD te branden...

edit:

Volgens mij zijn er ook nog niet veel CD-R-media te koop die 32x schrijven ondersteunen...

[edit2]
Maar aan de andere kant maakt dat niet zoveel uit. Ik kan met mijn Plex 4x-CD-R's probleemloos op 16x branden :9~
[/edit2]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

16x is nog de beste keus. Als je echter tussen die twee gaat kiezen, moet je niet naar de snelheden doen. Tussen 16x en 24x zit heel weinig verschil. Zelf zou ik voor de Plextor gaan, simpelweg omdat ik daar goede ervaringen mee heb, en met Lite-On niet, maar dat is mijn persoonlijke mening. Iig niet naar de snelheden kijken, want tussen 16x en 24x zit heel weinig verschil. Daarbij komt ook nog eens dat 32 en 24 eigenlijk niet het geld waard zijn, omdat een 24x nooit gem24 haalt, en een32 nooit gem32.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Wok

Wok

Dakloos...

Op zaterdag 12 januari 2002 01:20 schreef silentsnow het volgende:
16x is nog de beste keus. Als je echter tussen die twee gaat kiezen, moet je niet naar de snelheden doen. Tussen 16x en 24x zit heel weinig verschil. Zelf zou ik voor de Plextor gaan, simpelweg omdat ik daar goede ervaringen mee heb, en met Lite-On niet, maar dat is mijn persoonlijke mening. Iig niet naar de snelheden kijken, want tussen 16x en 24x zit heel weinig verschil. Daarbij komt ook nog eens dat 32 en 24 eigenlijk niet het geld waard zijn, omdat een 24x nooit gem24 haalt, en een32 nooit gem32.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Met uizondering van de discussie Plex tegen LiteOn. Goed, zelf heb ik geen ervaring met LiteOn, maar ik ken mensen die nooit meer iets anders willen dan een LiteOn.

Verwijderd

[quote]Op zaterdag 12 januari 2002 01:04 schreef nemms het volgende:
ik wou een brander gaan kopen en ik zat te twijfelen tussen de liteon 32X en de plextor 24x
welek is nou better ?

Als je de euro's ervoor hebt kies dan voor de plextor
Altijd goed en nooit probs mee werkt ook goed onder alle branderproggie's zoals bv Clone CD !!
hier hebben sommige branders nogwel eens probs mee maar plextors dus niet.
Heb zelf een speler en een brander vanplextor en als ze stuk gaan worden ze weer voor een plextor omgeruild alleen helaaas niet meer voor een SCSI omdat deze niet meer worden gemaakt door plextor.:'(

Verwijderd

Lite On 16 speed voor ca € 110 momenteel. Prima voor weinig geld en 24-32 speed brengt in de praktijk weinig extra snelheid.

• Wok

Wok

Dakloos...

Wat kosten ze als ik vragen mag, ik heb het idee dat ze ongeveer even duur zijn. In dat geval, koop de LiteOn (als je dus inderdaad alleen maar wilt kiezen tussen deze twee branders..).

Zie ook: [url="http://http:www.tweakers.net/nieuws/20020"]Lite-On LTR-32123S CD-RW review[/url]

Verwijderd

Ga voor de Plextor, zeker als je wat vaker gaat branden.
Wordt beter gekoeld en met oog op de toekomst een beter keus

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 05:31
Naja jongens jullie denken alleen aan speeds, ik heb bijv de 24 x plextor gekocht niet vanwege de speeds maar zodat ik Safedisk 2 games kon "BACKUPPEN" dus ik zou zeker een 24x pakken als je vaker origi games wil backuppen!!!

http://blog.bjornhouben.com

Verwijderd

Precies Punisher, en datzelfde kan ook de LoteOn 24x. De LiteOn 16x kan dit echter niet, de 32x weer wel, maar die kan niets met 99minuten CDRs.

Wat betreft LiteOn is de 24x dus de beste keuze.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Op zaterdag 12 januari 2002 10:27 schreef johnbjohn het volgende:
Ga voor de Plextor, zeker als je wat vaker gaat branden.
Wordt beter gekoeld en met oog op de toekomst een beter keus
Wrong Answer!!!

Als je voorbereid wilt zijn op de toekomst, koop je nu een 12x brander, en bespaar je het geld voor de DVD-brander die je over een jaar koopt. ;)

w00t

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
doe ruig... en open geen topics meer hierover, maar druk op search. koop gewoon de 32 speed Lite-On. :P

Freelance tweaker

Verwijderd

zonder twijfel plextor
voor elke 15 lite-on's komt er maar 1 plextor defect retour binnen een jaar.

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 15:33

Shift

[] Dual crazy []

Wisten jullie niet dat Liteon de plextor unit gebruikde ?
Liteon koopt de loop werk van plextor en labelt met zijn eigen merk.

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-04 21:44

JeroenT

hoi!

Op zondag 13 januari 2002 04:13 schreef Shift het volgende:
Wisten jullie niet dat Liteon de plextor unit gebruikde ?
Liteon koopt de loop werk van plextor en labelt met zijn eigen merk.
en regelt ze vervolgens brak af? --> :+

just my 2 € cents.
Pagina: 1