ik wou een brander gaan kopen en ik zat te twijfelen tussen de liteon 32X en de plextor 24x
welek is nou better ?
greetz
welek is nou better ?
greetz
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Met uizondering van de discussie Plex tegen LiteOn. Goed, zelf heb ik geen ervaring met LiteOn, maar ik ken mensen die nooit meer iets anders willen dan een LiteOn.Op zaterdag 12 januari 2002 01:20 schreef silentsnow het volgende:
16x is nog de beste keus. Als je echter tussen die twee gaat kiezen, moet je niet naar de snelheden doen. Tussen 16x en 24x zit heel weinig verschil. Zelf zou ik voor de Plextor gaan, simpelweg omdat ik daar goede ervaringen mee heb, en met Lite-On niet, maar dat is mijn persoonlijke mening. Iig niet naar de snelheden kijken, want tussen 16x en 24x zit heel weinig verschil. Daarbij komt ook nog eens dat 32 en 24 eigenlijk niet het geld waard zijn, omdat een 24x nooit gem24 haalt, en een32 nooit gem32.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wrong Answer!!!Op zaterdag 12 januari 2002 10:27 schreef johnbjohn het volgende:
Ga voor de Plextor, zeker als je wat vaker gaat branden.
Wordt beter gekoeld en met oog op de toekomst een beter keus
w00t
Freelance tweaker
Verwijderd
en regelt ze vervolgens brak af? -->Op zondag 13 januari 2002 04:13 schreef Shift het volgende:
Wisten jullie niet dat Liteon de plextor unit gebruikde ?
Liteon koopt de loop werk van plextor en labelt met zijn eigen merk.