Wie kan mij helpen?
Ik heb een goedkoop kaartje gekocht echter om te testen of het het waard is om een duurdere te kopen
het is een Safeway 3 poorts IEEE1394.a upgrade
het schijnt dat het win 2k compatible is maar.....
windows herkent hem zelf niet (automatisch) na wat handmatig toevoegen van de drivers herkent win hem en instaleerd drivers dan natuurlijk rebooten éVoila een uitroepteken ! error code 10 het apparaat kan niet gestart worden dus...Hup naar www.safeway.to en... GEEN drivers, Ja wel voor win98 maar dat kan ik niet installeren (schijnt wel te kunnen volgens berichten op Inet (ja ook op www.microsoft.com) maar ik weet niet hoe).
Heeft iemand hier een oplossing voor of iemand het zelfde probleem gehad,
Ik hoop het
Iidg alvast bedankt...
Oja ik heb ook al verschillende pci-sloten geprobeerd
Ik heb een goedkoop kaartje gekocht echter om te testen of het het waard is om een duurdere te kopen
het is een Safeway 3 poorts IEEE1394.a upgrade
het schijnt dat het win 2k compatible is maar.....
windows herkent hem zelf niet (automatisch) na wat handmatig toevoegen van de drivers herkent win hem en instaleerd drivers dan natuurlijk rebooten éVoila een uitroepteken ! error code 10 het apparaat kan niet gestart worden dus...Hup naar www.safeway.to en... GEEN drivers, Ja wel voor win98 maar dat kan ik niet installeren (schijnt wel te kunnen volgens berichten op Inet (ja ook op www.microsoft.com) maar ik weet niet hoe).
Heeft iemand hier een oplossing voor of iemand het zelfde probleem gehad,
Ik hoop het
Iidg alvast bedankt...
Oja ik heb ook al verschillende pci-sloten geprobeerd