Toon posts:

Hebbe de volgende spellen 3D sound?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

heb net een nieuwe geluidskaart, Terratec DMX 6Fire, ter vervanging van een sblive value.

Deze heeft wat andere 3d eigenschappen en die heb ik nog niet helemaal door.

ik krijg bijvoorbeeld bij Rally Trophy zowel met EAX als DirectSound mooi 3D geluid.

Maar bij Return to Castle Wolfenstein, F1 2001 en Swedish Touring car Championship 2, krijg ik alleen geluid op de voorste boxen. Kan iemand mij vertellen of deze spellen enkel stereo geluid geven, of weldegelijk 3D sound moeten geven en op de 4 boxen te horen is.

TIA!!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de type fout in de topic, HebbeN moet dit natuurlijk zijn

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Als het goed is kun je dat instellen bij de setup.

Of anders in DX 8.1 gewoon een beetje rond koeken.. je komt er wel

13:37

• tumbadora
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-02 10:48
ik heb deze kaart ook en heb ook nog al wat problemen met spellen .bijv in quake 3 alleen geluid uit de voorste 2 speakers is toch wel leuk als je iets achter je hoort je kan 3d sound niet aanvinken.collin mcrae 2 tijdens het spel niets aan de hand(nog steeds 2 sp.) maar tijdens bijv instellingen een constante toon .hier zijn wat spellen met geluid uit alle 4 speakers:max payne ,serious sam,indiana jones and the infernal machine,starwars racer. ik gebruik xp prof.

Verwijderd

in de control panel kan je onder sound toch ook instellen waar je boxen staan... dan detecteer hij hem zelf wel denk ik...

Verwijderd

Quake 3 ondersteund toch A3d als 3d sound als ik me niet vergis :? Ondersteund je geluidskaart dat wel?

• tumbadora
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-02 10:48
de kaart ondersteund a3d,a3d2,eax en eax2 en in het controle paneel kan je wel 4speakers aanvinken met sensaura maar bij een hoop spellen maakt dat dus niets uit nog steeds 2speakers .dit is dus onder xp. bij 98se deden ze het wel,
ik denk dat ze drivers nog moeten optimaliseren voor xp
Pagina: 1