Vastlopers door WinAmp?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo heel af en toe loopt mijn PC vast door (ik denk) WinAmp. Ik ben dan gewoon een MP3 aan het luisteren en opeens, uit het niets, hoor ik *PIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEPPPP* (blijft oneindig lang doorgaan) en dan kan ik niks meer doen, behalve met de muis bewegen. Klikken voert niks uit. Een enkele keer kan ik op CTRL+ALT+DEL drukken en WinAmp uitzetten, maar dan loopt de hele PC traag en kan ik WinAmp niet weer opnieuw opstarten. Meestal is reset de enige optie :(
Het gebeurt zomaar uit het niets, dus het is niet zo dat het gebeurt bij het openen van een MP3, maar echt middenin het liedje dus. Ik heb Win98SE en een SB Live 1024...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 13:58
Ik ken jouw probleem, ik heb het onder windows XP. Ik heb het tot nu toe maar 1 keer gehad en het lag dus ook aaan winamp :( Ik kon alleen nog maar reseten.
Winamp opnieuw installeren??
ik doe dat niet, want is bij mij maar 1 keer in 2 maanden tijd gebeurt

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 23:44 schreef PASware het volgende:
Ik ken jouw probleem, ik heb het onder windows XP. Ik heb het tot nu toe maar 1 keer gehad en het lag dus ook aaan winamp :( Ik kon alleen nog maar reseten.
Winamp opnieuw installeren??
ik doe dat niet, want is bij mij maar 1 keer in 2 maanden tijd gebeurt
Mja, het gebeurt ook niet elke dag 3 keer ofzo... bij mij 1 keer in de 1 a 2 weken. Het is wel irritant, wil het gewoon weg hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-12-2024

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Hag ik ook een paar keer in XP maar nadat ik nieuwere drivers voor mun SBlive had geinstaleert heb ik alleen nog maar een BSOD gekregen en dat kwam omdat ie zat te eikelen met een bagger CD. Dus check anders ff of je van winamp en je HW de laatste drivers hebt geinstaleerd. dan nog niet gefixed ?, probeer dan je geluidskaart van PCI slot te wisselen (wilt ook nog wel eens helpen).

edit:

Probeer anders te achterhalen wat je precies aan hebt staan en welke mp3 je afspeelt en of ie ook bij een net opgestarte XP ook al vast loopt. Dan weet je in iedergeval waar het probleem zit en dan kan je voor dat probleem een oplossign zoeken.

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup, hier heb ik dat zelfde probleem ook. Ik heb dit met win2k. De oplossing is gewoon Sonique (Sonique.com) te installeren en winamp eraf te knikkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan ook aan bepaalde plugins liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 05:59
ik hb telkens dat als ik met de pijltjestoetsen doorspoel dat winamp vaskaait en 100% cpu gebruik in beslang neemt, daardoor duurt het ff voordat ik kan afsluiten, omdat alles zo traag gaat.. ook heeel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed dat het aan brakke drivers voor de SB Live ligt... aangezien bij mij Winamp 24/7 draait @ Win2K, en bij een maat van me @ WinXP... en beide hebben we geen problemen ermee (en toch een zooi plugins actief).

Dus ik zou zeggen: ga eens naar betere drivers opzoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:12

AMDFreak

Intel is zo..

Als ik jou was zou ik idd ff de nieuwste drivers van je geluidskaart downloaden!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 12:38

Empathy

Extreme Audio

ik heb hetzelfde probleem ook gehad. gewoon de geluidskaart in een ander pci-slotje gepropt en het probleem was over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste: ik heb geen XP, maar Windows 98 Second Edition.

Ten tweede: ik installeer wel ff de nieuwe drivers :)

Ten derde: het gebeurt echt random, niet als ik iets aan heb staan wat ook geluid gebruikt of weet ik veel wat. Soms is het enige wat ik draai WinAmp en IE en gebeurt het NOG. Het zou idd wel aan plug-ins of de nieuwste WinAmp versie kunnen liggen, want sinds kort heb ik een nieuwe versie geinstalleerd omdat ik een bepaalde plug-in wou checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

had ik ook met winamp heb nu sonique en puter hangt nog steeds :(

Twitter

Pagina: 1