Knetter in amp...

Pagina: 1
Acties:

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Hoi, ik heb vanmiddag even mn ouwe HK 330B aangesloten op de PC, en op een gegeven moment begint het rechterkanaal te knetteren.
Niet superhard ofzo, niet regelmatig en ook niet volume afhankelijk, maar wel irritant..
Ik weet dat het een oud ding is, maar er zit echt een lekker soundje nog in, voldoende voor bij de PC in ieder geval in combinatie met Tandberg chassis'. En luisteren in mono met 2 speakers op het linkerkanaal is ook niet echt super te noemen..

Iemand een oplossing/suggestie?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Ik praat niet met mensen die gratis 1200's krijgen :)

Maar anyway, heeft ie meerdere speaker aansluitingen, anders probeer je hem even op de 2de aansluiting. Heb je vast al gedaan, maar ik zeg het toch maar :)

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Er zitten 2 "units" op, voor 2 sets speakers om zo maar te zeggen, maar die storen beide in hetzelfde kanaal, dus het maakt niet uit waar ik ze op aan sluit..

En over die SL1200 >:) M'n neef heeft eens een jaar oude SL1200 overgekocht + een stapel platen van een of andere zatlap voor 100 piek :+ meenemen dacht ie *D
Hij is nog in perfecte staat, hij staat nu weg te "stoffen" op zolder wegens gezinsleven enzo.. Kmoet alleen nog ff naar Noord Friesland tuffen om hem op te halen.

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 13:04
zet de linker op rechts en check weer dan weet je al wat meer...

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 23:50 schreef menn0 het volgende:
zet de linker op rechts en check weer dan weet je al wat meer...
:? Ja.

Ik weet gewoon zeker dat die ruis rechts zit, en wil alleen weten hoekem er uit kan halen..vrees dat t niet echt gaat lukken..

Verwijderd

kan zijn dat de elco's brak zijn ofso
misschien helpt het als je em ff schoonmaakt van binnen
gewoon een paar van die kleine dingetjes proberen..

Verwijderd

in sommige versterkers zit lijm om de grote elco's vast te lijmen en die lijm gaat soms wel eens gelijden >:)
dat kan het ook zijn
gewoon ff open maken ed de lijm weg krabben
Pagina: 1