Toon posts:

Geef even je commentaar over dit filmpje.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Check even dit filmpje dat ik heb er gisteren en vanmiddag aan gewerkt, het is Flash en met veel 3d...
Willen jullie even kritisch kijken naar het filmpje en je commentaar geven erover???
Doe het voor mij! >:)

download em hier

hij is in exe voor de mensen die geen Flash hebben geinstalleerd!!

een echte vent is een vent die mijn filmpje kent :9 lol

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:22

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op vrijdag 11 januari 2002 23:01 schreef jimmetje het volgende:
hij is in exe voor de mensen die geen Flash hebben geinstalleerd!!
Ik neem aan dat iedereen die hier rondloopt wel flash heeft geïnstalleerd. En anders zou ik liever Flash downloaden dan een onbekende EXE, maar goed, ik ben aan het downen en zal kijken.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
download is traaaaaaag :(

maar filmpje is mooi :)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik kan ook wel een swf online zetten als je dat "prefered" hehe lol :9

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:22

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

okee, mijn brute oordeel over dit filmpje: te groot voor wat het is. Het duurt nog geen 20 seconden en is 1.15 MB :? verder wel aardig...

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• SWINX
Op vrijdag 11 januari 2002 23:07 schreef Prammenhanger het volgende:
okee, mijn brute oordeel over dit filmpje: te groot voor wat het is. Het duurt nog geen 20 seconden en is 1.15 MB :? verder wel aardig...
denk er aan dat het een *.exe is en geen *.swf
dat scheelt wel even iets in grootte

• SWINX
Op vrijdag 11 januari 2002 23:07 schreef jimmetje het volgende:
sorry, ik kan ook wel een swf online zetten als je dat "prefered" hehe lol :9
swf is vertrouwder en (waarschijnlijk) kleiner

Verwijderd

Topicstarter
Prammenhanger, het is bedoeld voor een presentatie op een school! (theaterdag) :+
Het is een soort toneel dag/avond waarbij dit filmpje als intro word laten zien... uiteraard is dit filmpje nog niet klaar, het is overigens een intro op de GROTE film met alle namen van de deelnemers erin... :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet wel even een swf online! just relax :7

Verwijderd

Topicstarter
hier is de swf> de swf file!!

wel even rechtermuisknop en doel opslaan als.. B-)

Verwijderd

Ziet er goed uit leuke sound ook.
Jammer van die brakke pc erin....

Verwijderd

Topicstarter
hehe ja, thnx voor je compliment, maar we moeten wel even aan vroeger denken he! haha, misschien is het leuk om zon oude atari erin te planten hehehe :D lol

• SWINX
Op vrijdag 11 januari 2002 23:16 schreef jimmetje het volgende:
hier is de swf> de swf file!!

wel even rechtermuisknop en doel opslaan als.. B-)
waarom doel opslaan? je kunt hem toch gewoon meteen in je browser afspelen :?

Verwijderd

Topicstarter
ja maar het filmpje is heel groot.. en dan laad ie niet alles meteen en ik heb er geen preloader ingezet!!

Verwijderd

Let er de volgende keer op dat als je het muziekje ript van Redox' lego intro dat je zijn sound effects niet meeript, want nu valt het best op eigenlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 00:02 schreef ChirreD het volgende:
Let er de volgende keer op dat als je het muziekje ript van Redox' lego intro dat je zijn sound effects niet meeript, want nu valt het best op eigenlijk.
ja ik heb het inderdaad daarvandaan! ik wou nog aan hem vragen of hij ermee eens was.. maar het is niet voor een site dus hij heeft verder geen internet concurrentie! heb jij toevallig zijn email adres ofzo? hun site doet het niet meer!!!

Verwijderd

Jawel het is toevallig voor de lego clansite, maar eh is het zo moeilijk om zelf ergens muziek op een eerlijke manier vandaan te halen, of ben je gewoon te lui.

Verwijderd

/me kan geen .exe 's openen:Z
ff swf checken dan..

Verwijderd

Topicstarter
nou, toen ik namelijk net dat filmpje af had, en het liet zien aan een flash goeroe hier uit de buurt zegt ie dat het van de lego clan site is... :( (hij begon ook al zo van ben je lui enzo :( )
en ik had in eerste instantie die muziek van een site op internet.. (zet geen url omdat dat hier weer niet mag)
maargoed.... kan je me misschien nog wel wat tips geven over de film? ik weet wel nu dat het van de lego clan site is... greetzzzz
Pagina: 1