Vision Master Pro 413, iemand ervaring hiermee?

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
Heeft er iemand ervaring met deze monitor (17")?
En ook wil ik graag weten hoe duur deze is...

Als het meevalt misschien voor 19" >:)

edit:

Ohja is van iiyama,
zie http://www.iiyama.nl

• BlubberZwijn
Euhm heb prijs al gevonden, nu de ervaringen nog :o

Er zit zo'n blij bijdehand knopje op, heeft die ook nog nut? of is dat alleen maar om stoer mee te doen :P

• BlubberZwijn
Hmmm niemand?

^ ^

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
hoi

ik krijg dezelfde monitor :)
ik heb hem al gezien bij een vriend , een goede monitor & de speciale helderheid mode is echt leip

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Echt een super monitor is het !! mooi design, lekkere refresh rates op alle resoluties !! echt magnifiek !

Freelance tweaker

Verwijderd

Ja, heb hem zelf ook. Als je de goedkoopste prijs wil hebben moet je naar Leiden. www.graffi-call.nl hij is wel goed en heeft erg mooi beeld. Zorg dat hij wel op goede oog hoogt zit ander dan zie je de bovenste rand niet omdat het flat screen is. (is dus geen platte monitor maar plat scherm).

Zorg alleen wel dat je de nieuwste drivers hebt voor je monitor hebt. Te vinden op het hele net. Anders kan het conflicteren met je videokaart. De refresh rate ligt bij mij op 100hz.

Maar windows 98 ondersteund hem verder bij mij perfect. *D

Verwijderd

Ik zou gelijk voor de 19 inch gaan, die bevalt me prima !

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
vin et design nogal slecht van de pro 413, is ook een nieuwere iiyama op de markt die hetzelfde is alleen dan met mooier design, HM704UCT is meestal maar 5-10 euro prijsverschil

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
hmm alleen voor uiterlijk 15 € weggooien? >:)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
je kijkt er toch contant tegen aan, pcb van hardware in rood blauw ja ok daar ga ik niet meer voor betalen. heb et trouwens niet over 15 € maar 4 €. heb et nog ff gechecked in pricewatch, asci.nl is bij beide de goedkoopste.

blauw/zilveren design is toch stukken mooier dan dat ronde wit van de 703UT

Verwijderd

Ik heb sinds september de Pro 413 (HM703 UT), deze koste destijds Fl 775,- bij Norrod Zwolle en Fl 825,- bij Memo in Zwolle).

Het beeld bevalt mij prima! Als ik nu weleens naar die bolle schermen kijk ben ik blij dat ik deze heb genomen. Alleen de instellingen wilden in het begin nog weleens ietsjes verspringen (als je de stroom er helemaal afhaalt).

De twee lijntjes in je scherm waar de beeldbuis aan is opgehangen vallen niet echt op, en ik heb er geen last van.

Ik heb er dus nog steeds geen spijt van dat ik deze heb gekocht!Ik twijfelde tussen deze en een Philips, en ben blij dat ik toch voor de iyama heb gekozen. Het volgende scherm zal wel een platte worden, want al die CRT monitoren blijven natuurlijk lomp.

Verwijderd

iiyama rulez, platte beeldbuis met diamondtron techniek wordt ook gebruikt in sony tv's met platte beeldbuis. (Trinitron) Haarscherp. Alleen 1 nadeel, er lopen twee flinterdunne streepjes door het beeld. Is dat bij deze monitor ook nog?

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04 13:58

Da_RoNiN

Oclama?

Ik heb de Vision Master Pro 413 vorige maand gekocht, en ik moet zeggen dat dit een zeer goede monitor is. Vooral die brightness optie (ben naam kwijt) is erg handig als je een divxje kijkt ofzow. Ik heb em vooral gekocht voor LANS, angezien ik daar vaak heen ga wil ik een monitor hebben die een goede refreshrate heeft waardoor ik minder last van mn ogen krijg. Een aanrader dus.

Kenners weten waarom

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 10:52 schreef suppa het volgende:
Alleen 1 nadeel, er lopen twee flinterdunne streepjes door het beeld. Is dat bij deze monitor ook nog?
Ja, deze lijntjes lopen er nog steeds. Ze zijn echter niet irritant.

Verwijderd

Kheb 'm gekocht voor de piepeltjes beneden. Staat nu te pronken.

Het is een mooi scherm hoor. Alleen wat klein :+
Pagina: 1