Hoi Tweakers,
ik heb een idee dit is mijn kast nu zo ongeveer ( er zijn nog wat dingen gebeurt )

meer pic van casemod
Nu kwam ik op het gekke idee om die 80 mm fan ( voor in mijn kast ),
In een stalenbuis te stoppen,
En die een stuk naar achteren te plaatsen zodat er voor de fan plaats in voor een flesje bacardi breezer ( of iets anders zoals bier ).
Voorbeeld :

En dan tegen de stalen buis een koeling ( peltier of iets anders ????? ) te monteren zodat ik snel een flesje bacardi kan koelen ( of bier dus )
en mijn pc tevens ook 
Ik heb eens gezocht naar zo iets maar niemand was op dit idee gekomen ( ik hoop dat dit ook niemand gaat nadoen dan ben ik hopelijk de eerste ).
Als iemand goede ideen heeft dan please let me know !
Vragen :
Hoe krijg ik die stalen buis extreem koud
Wat ik het beste ontwerp ?
En waar moet ik op letten ?
De fan blazen of zuigen ?
Koeling onderkant of boven kant ?
Oke please think with me ??
ik heb een idee dit is mijn kast nu zo ongeveer ( er zijn nog wat dingen gebeurt )

meer pic van casemod
Nu kwam ik op het gekke idee om die 80 mm fan ( voor in mijn kast ),
In een stalenbuis te stoppen,
En die een stuk naar achteren te plaatsen zodat er voor de fan plaats in voor een flesje bacardi breezer ( of iets anders zoals bier ).
Voorbeeld :

En dan tegen de stalen buis een koeling ( peltier of iets anders ????? ) te monteren zodat ik snel een flesje bacardi kan koelen ( of bier dus )
Ik heb eens gezocht naar zo iets maar niemand was op dit idee gekomen ( ik hoop dat dit ook niemand gaat nadoen dan ben ik hopelijk de eerste ).
Als iemand goede ideen heeft dan please let me know !
Vragen :
Hoe krijg ik die stalen buis extreem koud
Wat ik het beste ontwerp ?
En waar moet ik op letten ?
De fan blazen of zuigen ?
Koeling onderkant of boven kant ?
Oke please think with me ??