Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mag ik misschien een verklaring van closen topic?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Administrators & Moderators,
Via deze weg wil ik jullie het volgende vragen: Vandaag vrijdag 11 januari 2002 om 18:06 heb ik een topic geopend in een van jullie fora om precies te zijn:
"Nieuws, Sport, TV & Muziek"

Rond: vrijdag 11 januari 2002 18:12 is deze gesloten
Het betreft hier het topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/377342
Helaas kan ik niet opmaken door wie deze post is gesloten en de rede ervan.
Misschien zullen velen van jullie denken "ja dan moet je de search gebruiken" dat zegt JvS toch? misschien is dat inderdaad zo maar ik neem aan dat als je over het onderwerp: "Sample maken van een Dvix filmpje" iets wilt weten dat je niet gaat zoeken op: "divx knippen" maar dat je zoekt naar Sample maken van Dvix of Dvix Sample en andersom, echter heb ik uit de search geen topic kunnen vinden op dit antwoord.

Dan zou je zeggen "zoek je toch op Dvix" dat is zo echter:
"Je zoekactie naar 'dvix' leverde 6 resultaten op" en dat leverd helaas geen bevredigend antwoord op.

Ja maar JvS geeft je toch een hint hoe je kan zoeken:
Ja dat is zo maar; wat is dan het argument om het topic te sluiten :? gebruik de search vindt ik een beetje een lax antwoord.

Waarom vindt je dat een lax antwoord dan :? :
Omdat als vragen als:
[topic=377495/1/60]
[topic=377175/1/60]
[topic=377071/1/60]

Die wel duidelijk met de zoekwoorden die in de topictitel staan te vinden zijn. maar echter wel open blijven.

Verder een antwoord als: "ja er is toch niets meer aan toe te voegen" vindt ik ook een beetje overbodig dit omdat er nog wel nuttige informatie door andere personen kon worden neergezet.

Ik hoop dat ik mijn probleem goed en duidelijk onder de aandacht heb gebracht en dit netjes kan worden opgelost.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op vrijdag 11 januari 2002 22:50 schreef GODZILLA2001 het volgende:

"Je zoekactie naar 'dvix' leverde 6 resultaten op" en dat leverd helaas geen bevredigend antwoord op.
Het heet DivX , en dat levert ergens in de 1600 resultaten op... :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 19:01

Potatoman

koniwa

Op vrijdag 11 januari 2002 22:52 schreef Duracell het volgende:

[..]

ROFL, je moet de TFUS ook gebruiken :P

The cyclographing developer

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je zoekactie naar 'dvix' leverde 6 resultaten op" en dat leverd helaas geen bevredigend antwoord op.
Het is DivX, nu vind je vast wat meer ;). Btw, ik heb zo'n topic van 'hoe kan ik een sample uit een DivX film halen' al velen malen voorbij zien komen dus het is helemaal niet zo raar dat er een slotje op jouw topic is.

[edit] Grr, anderen waren eerder ;) [/edi]

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[..]

Oops :P

Verwijderd

Topicstarter

[..]

Oke als het DivX heet en u zegt dat het meer dan 1600 resultaten oplevert en het daarom gesloten is is een beetje hoe zeg je dat apsurt ik neem aan dat je niet alle 1600 topics (waar meeste onduidelijke topictitels inzitten) en misschien wel met rond de 15 replies gaat doorlopen om een antwoord op jou vraag te vinden dat vindt ik ronduit apsurd

Nu zal je wel denken "dat heb ik toch niet gezegt"
maar ik zeg het alvast voordat de vraag eraan zou komen.

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Wheehee :'( Mijn topic is onterecht gesloten !

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 23:17 schreef NoordGestoord het volgende:
Wheehee :'( Mijn topic is onterecht gesloten !
Dat zeg ik niet: ik zou graag een verklaring willen ik wil het dus weten de argumenten voor het sluiten ervan.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:22

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 11 januari 2002 23:18 schreef GODZILLA2001 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet: ik zou graag een verklaring willen ik wil het dus weten de argumenten voor het sluiten ervan.
Omdat het een vrij standaard vraag is die al meerdere malen is beantwoord?

De islam kan uw vrijheid schaden

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
De suggestie van JvS om te zoeken naar 'divx knippen' levert maar 161 resultaten op, en de bovenste is meteen relevant.

Daar kun je dus ook uithalen dat hier beschreven staat hoe je een divx moet knippen.

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 22:56 schreef GODZILLA2001 het volgende:

[..]

Oke als het DivX heet en u zegt dat het meer dan 1600 resultaten oplevert en het daarom gesloten is is een beetje hoe zeg je dat apsurt ik neem aan dat je niet alle 1600 topics (waar meeste onduidelijke topictitels inzitten) en misschien wel met rond de 15 replies gaat doorlopen om een antwoord op jou vraag te vinden dat vindt ik ronduit apsurd

Nu zal je wel denken "dat heb ik toch niet gezegt"
maar ik zeg het alvast voordat de vraag eraan zou komen.
Dan refine je je search, divx knippen bijvoorbeeld. |:( Er zijn 2 antwoorden gegeven, en de vraag is al tig maal voorbij gekomen, je mag blij zijn dat ie niet meteen is gesloten volgens mij.
Pagina: 1