Voodoo rush

Pagina: 1
Acties:

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 22:17
Nou ik zoek drivers voor voodoo rush dual of singel board weet ik niet meer maar in ieder geval ik zoek voor die bijde drivers voor onder win2k maar ik kan ze niet vinden
en ik heb de search ook al gebruikt

En Sinterklaas 82 tm al geprobeert niks te vinden.
Ik gebruik got ook als laatste middel zo dus ipv van het af te weizen help dan liefer

gr kokkel

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik denk dat je hier maar eens moet gaan kijken:

http://www.voodoofiles.com/3dfxhelp.asp

Suc6!

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voodoo rush? dat was toch een voodoo1 met een of andere vage Hercules chipset zodat het gevaarte zowel 2d als 3d kon doen? en dat op 1 plank (met 6 Mb)?

Ik meen me te herinneren dat het geval altijd liep te kloten met drivers etc. Erg veel voodoospellen ondersteunden weer geen voodoo rush etc. Ik kan me erg goed voorstellen dat voodoo rushdrivers nogal problematisch gaan worden. (hou dus rekening met het niet bestaan ervan).

Zoiets als de Ati Rage Maxx, ook geen win2k drivers van

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
op de website van http://www.3dblaster.com de drivers van creative voor de Voodoo Rush werken ook goed, dat was een #dBlaster Banshee kaart. :)

Freelance tweaker

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:25
Op zaterdag 12 januari 2002 21:32 schreef D-Devil het volgende:
... #dBlaster ...
Je moet bij de D shift doen en bij de 3 niet :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Op zaterdag 12 januari 2002 17:23 schreef ecteinascidin het volgende:
Voodoo rush? dat was toch een voodoo1 met een of andere vage Hercules chipset zodat het gevaarte zowel 2d als 3d kon doen? en dat op 1 plank (met 6 Mb)?
[stukje geschiedenis] Mjah, bijna :). De Voodoo Rush was eigenlijk twee chips: een Promotion 2D chip (ook wel Alliance AT3D genoemd, dacht ik) en een 3dfx Voodoo Rush chip voor Direct3D en Glide2x acceleratie. Dit was níet hetzelfde als een Voodoo1; zo kon deze chip ook 3D-in-a-window accelereren. Er was 4MB voor de 2D beschikbaar en 2MB als texture buffer voor de Voodoo Rush, als ik me niet vergis. Hercules heeft als eerste een Voodoo Rush kaart uitgebracht, maar heeft niets met de chips te maken.

Het ding was zo slecht dat 3dfx niet lang na de launch ervan een omruilactie georganiseerd heeft; iedereen mocht toen z'n Voodoo Rush dochterbordje (kon je er bij de Hercules kaarten gewoon aftrekken) gratis, volledig betaald (incl. verzendkosten) omruilen voor een Diamond Monster 3D :). Dát was nog eens service! [/stukje geschiedenis]

Owja, drivers staan hier: http://www.ntcompatible.com/3dfxfaq.shtml

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 22:17
Nou ik heb de drivers op gehaald en het werkt goed nog geen enkele fout

oo ja dit is mijn 2e kaart mijn 1e is een gf2mx de rush is voor 2e monitor

oo ja werkt echt vet relaxed

tnx dude en bedankt voor de geschiedenis was ik al weer vergeten.

gr dinetje
Pagina: 1