• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Heb net divx van groundhog day gekeken en dat bracht mij tot de conclusie dat er best wel een goeie theorie achter zit. Het gaat over iemand die elke keer op dezelfde dag wakker wordt en zich alles kan herinneren. Eerst gaat ie het misbruiken door banken te beroven etc want er is toch geen volgende dag. Dan gaat hij het gebruiken om een beter mens te worden om uiteindelijk dezelfde dag helemaal te gebruiken om goeie daden te doen. Dus een anders nutteloze dag wordt een dag waarin hij heel veel goede daden verricht. Stel dat jij 10x dezelde dag zou beleven wat zou jij dan gaan doen? >:) :7

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:23
telkens dezelfde meid lastig vallen.
Net als in die film :P

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Eerst zou ik hele slechte dingen doen zoals ernstige vernielingen aanrichten in openbare gelegenheden en verschrikkelijke virussen verspreiden om te kijken hoe dat gaat. >:)

Daarna zou ik leuke dingen gaan doen, weet nog niet wat maar leuk zal het wel zijn.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Echt veel tijd om een virus te verspreiden heb je denk ik niet in 24 uur, dus alles vernielen is een goed plan, en achter elke leuke meid gaan die je ziet en naaaaaiiiuuhhh ! :P

En als ik het dan allemaal beu ben ga ik zelfmoord plegen, om te zien of ik dan ook nog verder kan leven

Verwijderd

Je kunt ook een bak koffie zetten en proberen de hele nacht wakker te blijven. Kijken wat er gebeurd ;)

Verwijderd

Doet me denken aan een x-files aflevering

• Flyduck
Op vrijdag 11 januari 2002 22:53 schreef Liquidus het volgende:
dus alles vernielen is een goed plan, en achter elke leuke meid gaan die je ziet en naaaaaiiiuuhhh ! :P
Als je daden geen consequenties zouden hebben wordt volgens mij iedereen opeens een slecht mens :-)

• Flyduck
Op vrijdag 11 januari 2002 22:55 schreef Melkor het volgende:
Je kunt ook een bak koffie zetten en proberen de hele nacht wakker te blijven. Kijken wat er gebeurd ;)
Dat probeerde die vent in de film ook maar om twaalf uur snacht's werd ie opeens weer wakker om 6 uur dezelfde dag :)

• Raymond
Op vrijdag 11 januari 2002 23:01 schreef Flyduck het volgende:

[..]

Dat probeerde die vent in de film ook maar om twaalf uur snacht's werd ie opeens weer wakker om 6 uur dezelfde dag :)
Zonder slaperig te zijn?

<<<<<<NOOIT MEER SLAPEN>>>>>>>>

woei 8-)

ideaal lijkt me dat!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 23:02 schreef Lampje het volgende:

[..]

Zonder slaperig te zijn?

<<<<<<NOOIT MEER SLAPEN>>>>>>>>

woei 8-)

ideaal lijkt me dat!
Je zal de dag daarvoor maar een feesje hebben gehad en elke dag wakker worden met een kater :{

• Flyduck
Op vrijdag 11 januari 2002 23:05 schreef Geel het volgende:
Je zal de dag daarvoor maar een feesje hebben gehad en elke dag wakker worden met een kater :{
Hehehe jah idd :) Of je zal maar precies die dag wakker worden omdat er een baksteen op je hoofd valt >:)

Verwijderd

Ja die film heb ik ook gezien, coole film. Net zoals iedereen zou ik eerst lekker wat evils gaan doen >:) , beetje lamborghini jatten gaan rondkarren, lekkere wijven naaien.. maaar dan wordt het wel saai denk ik , je moet toch een x verandering bereiken. Wat ook wel cool is dat ie elke dag pianoles neemt waardoor hij het de "eerste keer" steeds beter kan :Y)

• Raymond
BTW: het zal maar net een dag zijn dat je de dag ervoor je laatste geld hebt uitgegeven en de pinautomaten liggen eruit.

Mooi klote

Verwijderd

Ik zou al het slechte gaan doen wat je je maar kan bedenken denk ik :)

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Je vraagt dus wat je zou doen als je een dat had waarvan je wist dat hij aan het eind zeg maar uit de geschiedenis zou worden verwijderd?

Dus wat je ook doet, het maakt totaal niet uit voor iemand anders? Een beetje als in een droom, maar dan levendiger?

Hmmmm... Er zijn wel een paar dingen te bedenken die normaal niet mogen maar dan wel he >:)

Ik vraag me echter af of je daar uiteindelijk gelukkiger van wordt. Je zult uiteindelijk toch ook nog met jezelf moeten leven.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op vrijdag 11 januari 2002 22:57 schreef Geel het volgende:
Doet me denken aan een x-files aflevering
Die roelde hard ja, mulder zat in een mooie time-loop.
Wel een mooie manier om een bankovervaller tegen te houden.
Hij heeft er alleen een paar dagen voor nodig gehad. :{ :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Die film is echt cool ja. Eerst kan hij muzikaal gezien niets, maar op het eind kan hij geweldig piano spelen. Ik zou ook zoiets doen denk ik. Kan je binnen 2 dagen een gewelidge virtuoos zijn :)

Ook een beetje aanpappen met de ladies O+ en echt een onwijze bokkelul zijn. Normaal gesproken probeer je toch wel beleefd en aardig over te komen, maar er dan gewoon een supereikel zijn. :)

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11-2025
Op vrijdag 11 januari 2002 22:45 schreef Flyduck het volgende:
Heb net divx van groundhog day gekeken en dat bracht mij tot de conclusie dat er best wel een goeie theorie achter zit. Het gaat over iemand die elke keer op dezelfde dag wakker wordt en zich alles kan herinneren. Eerst gaat ie het misbruiken door banken te beroven etc want er is toch geen volgende dag. Dan gaat hij het gebruiken om een beter mens te worden om uiteindelijk dezelfde dag helemaal te gebruiken om goeie daden te doen. Dus een anders nutteloze dag wordt een dag waarin hij heel veel goede daden verricht. Stel dat jij 10x dezelde dag zou beleven wat zou jij dan gaan doen? >:) :7
uhhh... geen idd

Metal to the bone

Pagina: 1