Toon posts:

Sidewinder Force Feedback Wheel probleeem!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen!

Ik heb een probleem met mn Sidewinder Force Feedback Wheel! :( Ik heb dat KRENG net gekocht en ik d8: laten we eens lekker gaan racen....

Start ik em op... ziet ie em niet... begint al lekker!:r
Nu duw ik de cd erin en zegt ie dat ie niet werkt onder windows 2000 (correctie: dat hij mogelijk niet goed functioneerd)
En drivers kan ik niet vinden op die site van MICROSUX..
Weet iemand wel de goede drivers?

Iemand dezelfde problemen en/of een antwoord op mijn vraag?

Thnx!

Jim

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

compu aan...

windoos aan

inpluggen en aanzetten.. windows heeft auto stuurprogs erin zitten :)

succes

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar hij ondersteunt ze niet! :'(
Ik ben al bijna 2 uur bezig! dit heb ik al geprobeerd!

Het lijkt echt op een driver probleem..... :r

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Mail de makers van dat ding om te vragen of ze drivers voor Win 2k hebben. Of kijk ff of er misschien wat op hun site staat.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik al gedaan... maar microsux kennende kan dat nog lang duren! en de site van micosux is het nogal kut om iets te vinden...
En nu ik het gevonden heb is het nog niet de goede!!! hij ondersteunt geen USB... is er niet een mogelijkheid om bij de controller-instellingen van windows XP de spelpoort op USB te zetten? het lukt me niet namelijk... :(

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Jij hebt het niet zo op Microsoft hè ;)

Maar ik bedoelde de site van de makers van dat stuurtje, of had jij het daar ook over.

Maar had je al geprobeerd om dat ding er pas in te raggen _in_ Windhoos? Als het een USB ding is moet ie het dan iig doen, en anders als het goed is ook. Dus probeer dat ff.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik net gedaan... maar ik kom er nog steeds niet uit! :( ik ga morgen gewoon dat stuurtje omruilen voor een logitech! :7 KUT MICROSUXXXXX!
Koop dat kreng nooit!!!! *D

Verwijderd

Heb je hem gewoon al geprobeerd?
heb hier het zelfde stuurtje, en deze werkt gewoon onder w2k. Gewoon met de drivers die op de bijgeleverde cd stonden. (ok kreeg ook die foutmelding, maar hij werkt wel)

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

jezus, tragisch geval dat je er bent. als je niet van microsoft houdt, waarom koop je dan een stuur van ze?
hier doen hij het ok, onder windows 98, windows 2000 en xp.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 20:53
bij mij werkte die gewoon perfect, standaard drivertjes uit w2k, drivers van de cd niet geprobeerd maar ik game toch in w98 dus dat is niet zo erg maar hij werkt wel gewoon in w2k met ff.
Pagina: 1