Toon posts:

klingt raar maar: us blaster 4.1 en safeway 5.=G

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag maar eens een sound upgrade gedaan:
ben naar een winkel geweest, ff alle sound kaartjes met dolby surround getest :P.. aangezien ik deze maand er 2 mobo's door heen heb gekloot ben ik krap aan de kas..
Zo veel verschil tussen de soundplanken merkte ik niet..
alle 5.1 hebben bijna allemaal de zelfde chip :)
ik ben dus voor de safe way 5.1 gegaan 25 euro (niet echt een super merk) En hij doet het echt SUPER! :?
(ik had hiervoor creative 128) ik heb er meteen een US blaster 4.1 set bij gehaald (super geil model)
en echt een MEGA bas..
kreeg er ook een progje waarin een helicopter om je heen vliegt.. echt mooi.. :D
TOP setje dus voor in totaal 67 euro >:)

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

nu nog je sig aanpassen :)

Pak je rust!

Verwijderd

Topicstarter
ha ha.. was ik vergeten :P

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Dat er goed geluid uit komt is natuurlijk ook vooral te danken aan de speakers, heb je al spellen, met eax, eax2, enz gerpobeerd, hoe is daar de kwaliteit, klinkt alles ruimtelijk,zuiver etc ?
Hier onderscheiden de kaarten zich van elkaar, naar mijn idee :)

Verwijderd

Topicstarter
ha ha.. dus niet! ik heb er eax en a3d op gespeeld en het klingt gewoon super mooi.! dit is b.t.w wel mein enige goede ervaring met safeway!

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Op dinsdag 15 januari 2002 21:25 schreef mazerati het volgende:
ha ha.. dus niet! ik heb er eax en a3d op gespeeld en het klingt gewoon super mooi.! dit is b.t.w wel mein enige goede ervaring met safeway!
Vind het knap dat je deze kaart EAX en A3D geluid krijgt! :)

Op de site van Safeway staat dat de kaart uitgerust is met een C-Media 8738 chipsetje.. en op de C-media site word met geen woord gerept over zowel EAX als A3D.. wel hebben ze het over C3DX .. ik neem aan een eigen API..

Tsja, iedereen stelt andere eisen aan zijn geluid he? ik ben voorlopig wel gelukkig met mijn Terratec DMX fire 1024-je :+

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Dolby Digital != Dolby Surround

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
als je wat bter zoekt staat er wel degelijk iets over a3d en EAX
btw ik kan je gelukkig uit eigen ervaring vertellen dat both werken ;)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Pagina: 1