Verwijderd
als jij vind dat 50 euro (dacht ik) een aanbieding vind sjek dan:
www.kijkshop.nl
Oh, dit is overigens ook nog met 2 jaar garantie.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G
Veel MOD plezier
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
ja dat is die Ferm Combitool zoals d0g1e ook zegt.Op vrijdag 11 januari 2002 22:02 schreef Devinity het volgende:
Laatst zag ik er wel eentje bij de kijkshop
als jij vind dat 50 euro (dacht ik) een aanbieding vind sjek dan:
www.kijkshop.nl
die heb ik ook gekocht was (toen nog) Fl. 100,= is een fijna apparaat.
Ik wilde niet meer uitgeven aan een echte dremel omdat ik hem niet zo vaak gebruik. (nu wel veel voor mn glowpads
Verwijderd
ik heb ook zo een ding van de kijk shop werk goed niks mis mee en niet erg duurOp vrijdag 11 januari 2002 23:50 schreef Bredend het volgende:
Die van kijkshop is wel lekker. Ik weet ook niet beter.
Verwijderd
Kheb er zelf een van de kijkshop, maar dan eentje van 55,-
Na een aantal weken bleef de verlengslang al hangen. Deze is er niet meer af te krijgen doordat het pinnetje wat de motor stil moet houden afbrak.
En nu zijn we een half jaartje verder en heeft het ding helemaal de geest gegeven!
Eerst viel het apparaat een enkele keer uit, nu doet ie helemaal niks meer!
Kortom, goedkoop is duurkoop....Ik zou toch maar gaan kijken naar een merk-multitool.
Dat zal ik in ieder geval voortaan wel doen!!!
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Daarnaast heb je je verhaal ook al in een ander topic gelost
kazz1980 in "Kleine boortjes in Ferm nepdremel??"
Dit topic is gesloten.
![]()