Toon posts:

is dit wat box van conrad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://image.conrad.nl/pix/367/M1/367303M1.JPG

1 : 112,99
Hfl. 249,-

Productinformatie 800 Watt Powerbox X 2148

Krachtige box met relatief compacte afmetingen. De opbouw met 2 x 25 cm (10) woofers in combinatie met 2 tweeters zorgt voor een indrukwekkende power van 300 W sin/800 W max! Natuurlijk kan deze box ook in combinatie met aparte subwoofers worden gebruikt.
Technische spec.: Frequentie 25 - 20.000 Hz · Impedantie 4 W · Geluidssterkte 95 dB 1 W/1 m · Afm. (bxhxd) 720 x 410 x 250 mm.
800 watt
2-weg

wie heeft deze of heeft er ervaring mee?? wordt niet voor prof. doeleinden gebruikt gebruik
goed of slecht ??
of heeft iemand een beter idee voor dit zelfde bedrag

alvast bedankt

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ze zien er uit als boxen die hard gaan maar niet mooi klinken :P

Maar heb er geen ervaring mee!!!

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:58

w00Dy

Make soap, not war

rommel :Z

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 22:24
ziet er wel >:) uit :)

maar of ie ook 8-) is, blijft de :?

maar als jij er zo uitziet :7

dan haal je hem toch :P

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Die soort boxen zijn meer voor mensen die kleine discotheek willen opzetten ,of van die slechte hard rock houden ,waar de kwaliteit niet veel uit maakt als het maar hard is.

Denk dat het slekde kwaliteit boxen zijn ,waar veel kabaal uit komt.
Is niet echt nodig voor op een kamer tenzij je doof wilt worden.

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik dan kopen mijn budget is ongeveer 125 euro
ik zoek een sub van ongeveer 250 watt want ik draai over het algemeen stevig hardhouse en techno en dat dreund best en dat moet je kunnen voelen ;) buren heb ik toch nie :9~ met scheindings filter iemand tips advies :?

alvast bedankt

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Afbeeldingslocatie: http://image.conrad.nl/pix/338/G1/338333G1.JPG
Ik ben ook niet de rijkste en heb 2 van deze boxen en ze klinken aardig goed in hoog en midden ,alleen laag laat wat te wensen over. Deze boxen moet je in combinatie met een goede actieve subwoofer en dan heb je een goede set die in hoog ,midden en laag goed van goede kwaliteit is voor een lage prijs.

Zijn maar € 54,oo per stuk bij conrad.

info over boxen:
400 Watt
Impedantie 8 W
Sierlijke 3-weg zuil met uitstekende klankeigenschappen. Deze luidspreker is akoestisch zo afgestemd, dat deze aan extreem veelzijdige soundeisen voldoet. Ook in het surround-bereik worden deze zuilen zowel als frontluidspreker en als achterluidspreker gebruikt.
Technische spec.: Belastbaarheid muziek/sinus 400/150 W · Impedantie 8 W · Geluidssterkte 92 dB · Frequentiebereik 20 - 22.000 Hz · Afm. (bxhxd) 180 x 800 x 150 mm · Afneembaar stoffen front.

Verwijderd

Topicstarter
Leuke box

allen mijn probleem is hoog hem ik wel goed alleen laag laat zijn wensen over :'(

iemand tips, adviesen

alvast bedankt

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ze hebben wel goede kwaliteit in laag ,alleen is het volume te laag ,waardoor je niet echt een superbas krijgt die helemaal tot je door trilt ,ook al zet je het volume heel hard. Daarom moet je er ook een subwoofer bij kopen met filter.

Verwijderd

Waardeloze troep. heb ze zelf ook gehad.. hier heb je mijn mening

Minpunten

- Slechte kwaliteit
- slechte afwerking
- Geen/zeer slechte filters
- Slechte units
- Weinig/geen dempingsmateriaal
- Slecht voor je oren (onzuivere frequenties)

Pluspunten

- zien er fancy uit.

Daar is bijna alles mee gezegd. Om mezelf even nader te verklaren voor het punt "slecht voor je oren", er zitten ontzettend lage-kwaliteits tweeters in die krengen, die geven zo'n onzuivere toon, dat je na een half uurtje muziek luisteren koppijn hebt.

Ik heb precies dezelfde gehad, 400 watt?? Yeah right.. als je eens een keer lekker hard muziek wilt luisteren (en ik zit op een 4 bij 4 meter kamertje) dan gaan ze al heel snel vervormen.. ECHT heel snel.

Mijn advies, NIET KOPEN.

Spaal liever even door en koop een mooi stel luidsprekers van een of andere aanbieding.

Verwijderd

Topicstarter
maar die box van conrad die is voor de bass

en dan nog een sub er bij :?:?

Verwijderd

Ohja..en wat is er dan gebeurd met die van mij? ik heb ze precies 1 week gehad, toen heb ik ze bij het oud vuil gepleurd, waar ze horen.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Als je iets wilt hebben met zware _en_ zuivere bassen met een beetje fancy look moet je zoiets nemen. Ik heb er 2 van staan in m'n kamer en dat trilt als de neten >:)
Pyle New Wave Pounder ,de grootste uitvoering. 3 weg systeem, gevoeligheid van 97 dB, freq. bereik van 10-24000 Hz, max belastbaarheid 760 Watt, 300 Watt continu.

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/nroos1/got/pyle.jpg

Ze zijn ongeveer 1,20 meter breed, 50cm hoog en 50 diep.
Is leuk speelgoed :P

Er zit overigens voor de 2 woofers ook een grill, en het new wave pounder stickertje zit bij mij links onder.

Verwijderd

Topicstarter
Nice 8-)

waar heb je die weg en wat kosten ze ??

alvast bedankt

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Heb ze 2 jaar geleden gekocht bij correct, waren in de aanbieding voor het schappelijke prijsje van 300 piek per stuk.

Nog absoluut geen spijt van gehad, vooral films kijken is nu een pleziertje. Bij elke explosie tril ik van m'n stoel/bed af :D En als ik muziek sta te draaien voldoen ze ook meer dan genoeg (ze hangen aan 9 jaar oude kenwood versterkers, 1 versterker per speaker)

Verwijderd

voor de ultieme niet-zuiver-wel-hard herrie moett je en paar JBL's nemen :)

die heb ik ook nog (FL300/stuk), en die kunnen flink hard, en lekkere bass...ze vervormen ook nog niet eens zo veel...best leuke dingen dus

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nie zo veel te besteden dat is het probleem
mijn budget is 250,- voor een leuke sub met behoorlijk wat vermogen

wie weet wat tips, adviezen ?

alvast bedankt

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op zaterdag 12 januari 2002 00:00 schreef TourTheForce het volgende:
ik heb nie zo veel te besteden dat is het probleem
mijn budget is 250,- voor een leuke sub met behoorlijk wat vermogen