In de FAQ staat niets over dat mods niet vervelend mogen zijn. En zo erg ging ik niet te keer. Negotiator en Lunatic waren erger bezig, die maakten misbruik van mijn naam/reputatie.
En dan ben ik ook nog gebanned door ACM, wat heeft die jongen nou voor verstand van de huiskamer.
Dit mailtje krijg ik dus net :
En dan ben ik ook nog gebanned door ACM, wat heeft die jongen nou voor verstand van de huiskamer.
Dit mailtje krijg ik dus net :
Ik ga er vanuit dat ik op zeer korte termijn unbanned word, anders ben ik genoodzaakt contact op te nemen met het management team en de GoTraad.Beste Jeroen (Sinterklaas 82 tm),
Vanwege wangedrag in de HK ben je per direct voor een periode van 24 uur uit de HK gebanned. Deze ban is definitief en zal automatisch opgeheven worden, na minimaal 24 uur. Aangezien de "unbanner" elk uur draait duurt het maximaal 25 uur.
De ban was naar aanleiding van het topic:
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/31
De persoon die de banknop hanteerde was: ACM
Zorg ervoor dat het niet weer nodig zal zijn. De bans worden bijgehouden. Bij meer overtredingen kan je de toegang tot de HK definitief ontzegd worden.
Ben je het niet mee eens met het algemene HK ban beleid, dan kan je de bemiddelaar bemiddelaar@tweakers.net of gathering@tweakers.net mailen. Beroep tegen een 24 uurs ban is vanwege de korte duur NIET mogelijk.
De 24-uurs banner,
Namens ACM / Arjen
HGM Devschuur®
GotCrew