vraagje: hoe maak je bij je intake beneden in je kast, een goede suckhole? ik heb die (bijna dichte
) fangrill al weggeknipt, en dat plastic blok weggehaald, maar hoe maak je een ronde mooi afgewerkte suckhole zoals ik al eens eerder op pics heb gezien? het moet dus in dat plastic worden gezaagd van je voorste deel van je case
rond gat in de voorkant zagen en er dan een pvc buis inmaken, of een bloem/salade/iets-met-de-gewenste-diameterbakje (heb je meteen een mooie 'omgeslagen' rand bij zodat het aardig afgewerkt is)
heb BTW ook de schoepen zilver gespoten van die fan
Verwijderd
Zeer vetjes gedaan..
je hebt iig niet de fout gemaakt die ik maakte
haha de verhouding tussen het gat in het kunstof en in het ijzer is ongeveer 3cm scheef...
maja nu hangt de cooler in het ijzer
en het rooster in het kunstof..
ik hep geen neon buis erin dus het valt niet op...
die wil ik er trouwens wel in gaan zetten... (dan moet i kweer wat gaan verzinnen
)
je hebt iig niet de fout gemaakt die ik maakte
haha de verhouding tussen het gat in het kunstof en in het ijzer is ongeveer 3cm scheef...
ik hep geen neon buis erin dus het valt niet op...
die wil ik er trouwens wel in gaan zetten... (dan moet i kweer wat gaan verzinnen
Verwijderd
Dat is nog vetter dan vetjes...
hoe bedoel je eigenlijk ?? BLOEMPOT ??
kunstof... of dat steen achtige troep
hoe hep je dat precies gedaan ???
ZEER vette kast trouwens
hoe bedoel je eigenlijk ?? BLOEMPOT ??
kunstof... of dat steen achtige troep
hoe hep je dat precies gedaan ???
ZEER vette kast trouwens
Verwijderd
hebbie ut over de mijneOp vrijdag 11 januari 2002 21:06 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
.....haha de verhouding tussen het gat in het kunstof en in het ijzer is ongeveer 3cm scheef...
Ik snap nog steeds niet hoe je dan aan die bloempot die FAN vastmaakt. Maar ik ga wel ff UTFS'sen
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Dat AMD stickertje had je ietsjes naar links moeten hangenOp vrijdag 11 januari 2002 21:08 schreef primusz het volgende:
dit is mijn bloembakje trouwens
[afbeelding]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dat bloembakje is gewoon van plastic en zit vastgelijmt.
De fan zit niet aan het bloembakje maar gewoon aan de kast zelf.
Dat AMD stickertje moet daar want daar zat een uitsparingkje voor een casebadge
binnenkort is m'n nieuwe case klaar
De fan zit niet aan het bloembakje maar gewoon aan de kast zelf.
Dat AMD stickertje moet daar want daar zat een uitsparingkje voor een casebadge
binnenkort is m'n nieuwe case klaar
Verwijderd
Maar wat is dat eigenlijk voor case dan ?? die zwarte ??
die is best mooi..
Zijn die bloembakjes er ook voor een DIAMETER van 10cm ?
die is best mooi..
Verwijderd
ja hadje het over mijn voorkant met dat zit scheef of zoietsOp vrijdag 11 januari 2002 21:20 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
Enne zurrik..
vertel
Kast is origineel van een Albert Heijn PCOp vrijdag 11 januari 2002 21:28 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
Maar wat is dat eigenlijk voor case dan ?? die zwarte ??
die is best mooi..
En die bloembakjes zijn er wel in elke maat geloof ik, moet je ff bij de intratuin ofzo binnenwandelen
Verwijderd
die case is egt volop mooi!!!Op vrijdag 11 januari 2002 21:08 schreef primusz het volgende:
dit is mijn bloembakje trouwens
[afbeelding]
je mag hem wel kopen, als het goed is kan donderdag het zijpaneel van m'n nieuwe kast ge-plasma-sneden worden.. ff spuiten en dan is ie klaarOp vrijdag 11 januari 2002 21:54 schreef Emphelator het volgende:
[..]
die case is egt volop mooi!!!
Ik kan uit je topic niet afleiden dat je de FAQ's gelezen en de search geraadpleegt hebt.
Houd je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Bvd.
Houd je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Bvd.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()