[OC] Durons niet te unlocken op 8KHA+?

Pagina: 1
Acties:

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:50

Unagi

Always aware...

Topicstarter
Ik heb hier 2 durons (1Ghz Morgan, 800Mhz Spitfire) en alletwee al minstens 4x opnieuw gestreept (HB vulpotlood) maar het wil gewoonweg niet lukken, terwijl die spitfire net uit een ander systeem komt waar hij gewoon 1000 liep...

Elke tip is welkom want ik weet gewoon echt niet wat hier aan de hand is...

Verwijderd

Het unlocken is alleen op de CPU. Je unlockt het gewoon niet goed. Die Morgan moet je als het goed is wel anders unlocken. Hier heb ik geen ervaring mee, maar met de 800Mhz Duron moet je gewoon simpel potlood lijntjes trekken. Misschien ben je uit je BIOS gegaan zonder het te saven? BIOS update zou heel misschien helpen.

• Unagi

Unagi

Always aware...

Topicstarter
nope, laatste bios, en die Duron 800 was al unlocked toen ik m kreeg... ik heb m zelfs zien draaien op andere multipiers... dit is echt vaag... ik denk dat de epox gewoon een bug heeft als het om het instellen van MP's bij duronnetjes gaat

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07
Ik heb je topictitel veranderd.
Hou je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.

Bvd.

• Acidfire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

Acidfire

Burning Universe

Sorry maar het kan wel :), zie sig.

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Probeer het eens met een 3B potlood ipv een HB.

Ik had eens een Duron 650 geunlocked met een HB potlood, prop hem in mijn Asus A7V en draait meteen prima op 850. Ik verkoop daana de proc aan mŽn huisgenoot met een Abit KT7A en helaas is de multiplier niet meer in te stellen, ook niet na opnieuw inkleuren met datzelfde HB potlood. Daarna met een 3B potlood gekleurd en gaan met die banaan, MP prima in te stellen. Ik weet niet hoe het komt, maar het werkte voor mij...

• Unagi

Unagi

Always aware...

Topicstarter
ff ter info voor mensen die dit misschien zullen vinden in de search... de bios van vandaag verhelpt dit probleem
Pagina: 1