Toon posts:

Wanneer gaat 't lampje NIC aan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ff snel een vraagje. Wanneer gaat 't ledje van je NIC (en dus ook 't hub lampje aan?). Bij het laden van de drivers, of al meteen bij powerup?

Na installatie van XP krijg ik geen verbinding meer. Hij zegt namelijk dat mijn kabel niet in me kaart zit. Die zit er dus wel in, maar 't lampje brand
edit:
t
niet.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Er zijn al veel topics geweest over dit probleem (cable unplugged) schijnt eenbigje ofzo te zijn.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

er zijn kaarten die pas linken na het laden van drivers en die het direkt doen. Beide mogelijkheden kunnen dus. Van een Farallon weet ik dat die pas up komt na het laden van drivers, ven een heleboel NE2K clonen weet ik dat ze direkt linken als de pc aanstaat.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, heb die andere topics wat doorgelezen, maar tot nu toe geen succes. Tis een 3com kaartje btw, zoeen die ze bij Chello installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Nah, nu breekt mijn klomp. Me kabel was kapot! En ik heb niet eens aan mijn bak lopen sjorren of wat dan ook :/.

Je verwacht 't ook niet. Win98, alles okay. WinXP, cable unplugged error.

Najah... eind goed al goed.

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE: nieuwe kabel gehaald en het was weer mis. Nu blijkt de 2e aansluiting op de hub aan gort te zijn :(
Pagina: 1