de_spatiebalk_van_mijn_toetsenbord(ja_sorry_vandaar_die_streepjes)_zat_los,en_toen_heb_ik_hem_eruit_gehaald,maar_nu_krijg_ik_hemm_er_niet_goed_meer_in,dat_moet_je_denk_ik_op_een_speciale_manier_doen,met_dat_ijzeren_pinnetje
nogal makkelijk.
gooi weg.
heb niet alleen jij een probleem minder, maar bovendien wij ook
Hier helpt het A-team echt niet hoor
gooi weg.
heb niet alleen jij een probleem minder, maar bovendien wij ook
Hier helpt het A-team echt niet hoor
Hmmm... Denk,denk...
Ja! Nieuw toetsenbord
Edit: ik moet nog maar een typcursus volgen. Gaat wel errug traag.
Ja! Nieuw toetsenbord
Edit: ik moet nog maar een typcursus volgen. Gaat wel errug traag.
alt-32 werkt echt hoorOp vrijdag 11 januari 2002 20:24 schreef loekie2002 het volgende:
ja_dat_doe_ik_dan_maar,moet_ik_vanavond_maar_niet_meer_typen
Dat ijzeren geval moet je er plat onder leggen, niet recht in je spatiebalk steken
.
tijdelijk een spatie ctrl-c 'en en dan overal waar nodig ctrl-v 'en
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
ja maar het is wel vet irritantOp vrijdag 11 januari 2002 20:25 schreef willemj het volgende:
[..]
alt-32 werkt echt hoor
Voor ons iets minderOp vrijdag 11 januari 2002 20:26 schreef loekie2002 het volgende:
[..]
ja maar het wel vet irritant
ja(alt-32)dat(alt32)snap(alt32)ik(alt-32)Op vrijdag 11 januari 2002 20:25 schreef KaAzKoP het volgende:
Dat ijzeren geval moet je er plat onder leggen, niet recht in je spatiebalk steken.
Dan moet ie het doenOp vrijdag 11 januari 2002 20:29 schreef loekie2002 het volgende:
[..]
ja(alt-32)dat(alt32)snap(alt32)ik(alt-32)
ROTFLOp vrijdag 11 januari 2002 20:15 schreef loekie2002 het volgende:
de_spatiebalk_van_mijn_toetsenbord(ja_sorry_vandaar_die_streepjes)_zat_los,en_toen_heb_ik_hem_eruit_gehaald,maar_nu_krijg_ik_hemm_er_niet_goed_meer_in,dat_moet_je_denk_ik_op_een_speciale_manier_doen,met_dat_ijzeren_pinnetje
Mij lukte het ooit door met een stukje ijzerdraad (paperclip oid) het ijzertje in de juiste positie te houden terwijl je de spatiebalk er weer in hangt.
Hoezo, dit is toch echt?Op vrijdag 11 januari 2002 20:26 schreef Schum1 het volgende:
l0l, en sommigen doen serieus mee
Op vrijdag 11 januari 2002 20:29 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]
Dan moet ie het doen![]()
.
mmm dan probeer ik dat ffOp vrijdag 11 januari 2002 20:29 schreef Millennyum het volgende:
[..]
ROTFL
Mij lukte het ooit door met een stukje ijzerdraad (paperclip oid) het ijzertje in de juiste positie te houden terwijl je de spatiebalk er weer in hangt.
Suc6Op vrijdag 11 januari 2002 20:31 schreef loekie2002 het volgende:
[..]
[..]
mmm dan probeer ik dat ff
ja dit is serieus hoorOp vrijdag 11 januari 2002 20:26 schreef Schum1 het volgende:
l0l, en sommigen doen serieus mee
We geloven je meteenOp vrijdag 11 januari 2002 20:32 schreef loekie2002 het volgende:
[..]
ja dit is serieus hoor
bedankt voor het vertrouwenOp vrijdag 11 januari 2002 20:35 schreef themickos het volgende:
[..]
We geloven je meteen
Gewoon spatiebalk eruitslopen en voortaan op dat rubbertje drukken..
Anders een nieuwe KB
Anders een nieuwe KB
Maak een ijzerdraadconstructie die als je op de plek van de spatiebalk drukt tegelijk alt + 32 indrukt. 
Heb je daar geen zin in hou ik me bij mijn eerste standpunt: Nieuw toetsenbord
Heb je daar geen zin in hou ik me bij mijn eerste standpunt: Nieuw toetsenbord
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe het precies vast zit... ik weet niet of dat per toetsenbord verschilt?
Ik heb namelijk net bij die van mij ontdekt dat ik het ijzertje ook los kan halen. Dan is het dus een kwestie van los ijzertje in losse spatiebalk purken en vervolgens het geheel weer in het toetsenbord klemmen
Ik heb namelijk net bij die van mij ontdekt dat ik het ijzertje ook los kan halen. Dan is het dus een kwestie van los ijzertje in losse spatiebalk purken en vervolgens het geheel weer in het toetsenbord klemmen
edit:
typo
typo
* SH007 sloopt z'n spatiebalk even los en kijkt wat eronder zit...
Onder mijn spatiebalk zitten 2 veertjes en een ijzertje. Dat ijzertje kun je er bij mij gewoon uithalen. Als je de balk erin doet, moet je alleen even goed opletten dat dat ijzertje op de goede plaats komt.
Onder mijn spatiebalk zitten 2 veertjes en een ijzertje. Dat ijzertje kun je er bij mij gewoon uithalen. Als je de balk erin doet, moet je alleen even goed opletten dat dat ijzertje op de goede plaats komt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()