Toon posts:

LITEON LTR-24102B fikker en 99 minuten CD's

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo luitjes van Tweakers,

Ik heb een vraag, ik ben de gelukkige eigenaar van een zeer mooie, snelle 24 speed fikker van LITEON, de LTR-24102B. perfect ding! ehhhh nee dan zou ik hier niet posten, of zal het dan toch de software zijn? ik ben al even op zoek geweest in het forum met de search en vond een paar topic's betreffende soortgelijke problemen, maar kon hier geen antwoord op vinden op mijn vraag : hoe krijg ik mijn fikker zover dat hij 99 minuten cd's fikt, volgens LITEON, kan hij het en ook via NERO (die ik gebruik(5.564)) moet het geen probleem zijn, maar hij blijft de melding geven : plaats een cd met voldoende opslag mogenlijkheid in de fikker, nou ja zoiets dan, HELP ????
beter kunnen jullie mij helpen ik ben een trouwe bezoeker van deze toffe site, en zal ook zeker een ander helpen als die een keer iets te vragen heeft...
greetz Pim

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:59
Expert Mode, Overburn aan, wizard uit
:Z

(PS is wel zoekbaar)

Verwijderd

Topicstarter
done that

Verwijderd

Heb je al een Firmware update gedaan ?

Verwijderd

Topicstarter
das een laatste redmiddel, en ik heb gehoord dat dat niets uitmaakt, dat mensen 99 min cd's branden die niet een weten wat het is.....en dan bedoel ik niet branden

Verwijderd

Topicstarter
Door Math - vrijdag 11 januari 2002 20:19

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo
Mijn Lite On Brander met Firmware versie 5S0D is niet te upgraden na een hogere versie (nieuwste is 5S54).
Wie weet raad ?

chucky666
chucky is back
Door chucky666 - vrijdag 11 januari 2002 20:21

--------------------------------------------------------------------------------
waarom wil je hem upgraden
is er een reden
anders niet doen

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Ik ben eerder benieuwd waar je die 99 min cd's vandaan haalt. Ik kan ze niet uit pricewatch halen. Heb per toeval net dezelfde brander gehaald en al een firmware upgrade gedaan naar 5S54, maar of dit nu de oplossing is??

Viva la Netherlands!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 20:14 schreef Theswitch het volgende:
Expert Mode, Overburn aan, wizard uit
en dan natuurlijk wel op 99min zetten!!!!
spuugt nero 'm dan uit, dan moet je 'm er meteen weer indoen, en dan vraagt ie of je overburn wilt gebruiken, klik dan ok.

Verwijderd

Topicstarter
nee vraagd hij niet, en hij staat op 99 min (gekocht bij Media Markt)

Verwijderd

Topicstarter
Arita cdr 80 plus (max 800 MB) 10 stuks €12.50

• SH007
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 20:39 schreef Pimzwager het volgende:
die arita 80 plus zijn 90 niet 99 min(ik heb ze hier ook, maar mijn brander gaat maar tot 82min (liteon 8x4x32))

Verwijderd

Topicstarter
maar over de brander(software) nog iemand nuttige info?
wie brand ze(99min.CD's) en met welke software?

Verwijderd

Topicstarter
ok mijne tot 99 dus dat heeft er niets mee te maken maar bedankt voor je reply

Verwijderd

Topicstarter
tof ik krijg op mijn misdruk forum allen maar spam, irritaties en machtsvertoon, maar nog steeds geen antwoord, degen die het hebben geprobeerd bedankt |:(

Verwijderd

Topicstarter
op deze zit het wel goed bedankt voor de reacties, maar als iemand het weet, HELP

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 20:56 schreef Pimzwager het volgende:
op deze zit het wel goed bedankt voor de reacties, maar als iemand het weet, HELP
Zou je het misschien bij één post kunnen houden die je edit als je nog wat te binnen schiet, want dit schiet niet op, al die posts vlak achter elkaar.

• SH007
  • Niet online
800mb is 90 min en niet 99!!!! zoek maar eens op google met zoiets als "90 min 800mb"

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op vrijdag 11 januari 2002 21:02 schreef Density het volgende:

[..]

Zou je het misschien bij één post kunnen houden die je edit als je nog wat te binnen schiet, want dit schiet niet op, al die posts vlak achter elkaar.
Dat editen kan trouwens met dit icoontje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
ben je een wedstrijdje zo snel mogelijk me aantal techposts omhoog krijgen met jezelf aan het spelen ofzo ?

sjeez |:(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de oplossing als iemand nog geintreseerd is, ik heb het geprobeert met een ander brand prog. het is dus gewoon nero doe de boel verpest, met discjuggler brand hij zonder gezeur mijn 90 minuten cdtjes helemaal tot de rand toe vol downloaden? ftp://free.padus.com/discjuggler/cdjd.exe (werkende demo)
greetz Pim

• SH007
  • Niet online
Voor de laatste keer, het kan ook met NERO hoor!!!!! >:)
Je moet het alleen even goed doen. :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Kappen met schoppen, en probeer de Search eens?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.