VGA aansluitng op DVI gedaan maar ..

Pagina: 1
Acties:

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

Topicstarter
Hi,

Ik heb van ATI de radeon 8500 OEM, die heeft 1 x VGA 1 x DVI uitgang, voor de DVI aansluiting kreeg ik een DVI->CRT adapter erbij gekregen, alleen als ik mijn LCD op de adapater aansluit krijg ik geen beeld, op de normale uitgang zit een andere CRT monitor. Via de beeldinstellingen zet ik de optie Žbureaublad uitbreiden naar deze schermŽ maar er gebeurd niet. Hoe kan dit nou ?

Verwijderd

Kijk of de videokaart goed is geinstalleerd. Doe dit toch maar voor de zekerheid.

Als ie het dan nog niet doet, en alle instellingen zijn goed, dan kan je hem beter terugbrengen/terugsturen naar waar je hem gekocht hebt.

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 20:08 schreef Shift het volgende:
Hi,

Ik heb van ATI de radeon 8500 OEM, die heeft 1 x VGA 1 x DVI uitgang, voor de DVI aansluiting kreeg ik een DVI->CRT adapter erbij gekregen, alleen als ik mijn LCD op de adapater aansluit krijg ik geen beeld, op de normale uitgang zit een andere CRT monitor. Via de beeldinstellingen zet ik de optie Žbureaublad uitbreiden naar deze schermŽ maar er gebeurd niet. Hoe kan dit nou ?
Shift, zou je misschien eens willen reageren in: [topic=186319/54/25] ?
Want er zijn nogal wat mensen die nog geen LCD hebben ontvangen, en we proberen al een aantal weken contact met je te krijgen, maar je reageert niet. Nu ik zie dat je hier post hoop ik dat je dit leest, en in ieder geval wilt REAGEREN in je topic...

Groetjes MaSsiE...

Verwijderd

Krijg je scherm een signaal?

Dit kan je meestal zien aan de kleur van het ledje op je scherm.

Heeft je scherm meer dan 1 aansluiting? Als je 2 aansluitingen hebt moet je scherm wel goed ingesteld worden dat hij de aansluiting neemt waar de kabel op zit. Dit kan via een menu op het scherm zelf natuurlijk.

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

Topicstarter
Hij doet het al, bedankt allemaal :)

Verwijderd

Shift,

Hoe heb jij het uit eindelijk aan de pruts gekregen?

heb net een gloedje nieuwe machien uit de doos getrokken
met een radeon 9100 daarop 2x een Comprak V70 geplakt.
Maar ik kan met geen mogelijkheid de Dvi poort tot leven wekken.

Alvast bedankt!

Crowtje
Pagina: 1