Elke bezitter K7T266Pro2 heeft recht op Smartkey!

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 12:29
Veel winkels zeggen (achteraf) dat niet bij elke K7T266Pro2 een Smartkey wordt meegeleverd, MSI denkt daar echter anders over:

In een mail van mij naar MSI Nederland vroeg ik hen waarom ik geen Smartkey meegeleverd had gekregen; bij de vele reviews op Internet zat deze er namelijk wel bij.

Het antwoord dat ik ontving:
LS,

Als er een K7T266Pro2 voor in het serienummer staat hebt U recht op een smartkey.
Controleer dit eerst.

Best Regards

Support Team
support@msi-computer.nl
Customer Service Dept.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Please include original mails when replying.
AUB de orginele Email meesturen met het antwoord.
Mystar Computer B.V.
Ekkersrijt 6050
5692 GA Son
The Netherlands
tel. : ++31 (0) 40 2676600
fax : ++31 (0) 40 2676680
En ja, dat "K7T266Pro2" staat er bij mij bij.

Ik heb dus het idee dat de winkels ze gewoon achterhouden :Y) Ik ben benieuwd hoe MSI hierop gaat reageren.

[edit: typo's]

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:19
Yah die worden gewoon achter gehouden, gewoon omdat het kut dingen zijn, en vaak niet goed werkt..

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Wat houd een smartkey btw in? ik heb btw hetzelfde maar geen "2"

• rik
Op vrijdag 11 januari 2002 19:22 schreef Genotix het volgende:
Yah die worden gewoon achter gehouden, gewoon omdat het kut dingen zijn, en vaak niet goed werkt..
En dat is een reden om mij hetgeen dat mij toekomt te ontnemen? Ik geloof dat zo'n Smartkey zo'n 80 euro kost :P
Ik maak zelf wel uit wat ik koop, of het werkt of niet dat maak ik dan ook zelf wel uit :)

• rik
Op vrijdag 11 januari 2002 19:25 schreef DJErwinski het volgende:
Wat houd een smartkey btw in? ik heb btw hetzelfde maar geen "2"
Een USB beveiligingsmodule; de computer zal niet werken zonder dat die "plug" aanwezig is (komt niet door de post, en/of de PC springt op slot)

Of die bij de K7T266pro zit weet ik niet (is dat de KT266 versie ofzo?)

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Hmm... iets om op te letten dus. Ik was idd ook van plan dat MSI bordje te gaan kopen en vond dat ding een leuke extra.

• BenJoep
Op vrijdag 11 januari 2002 19:29 schreef rik het volgende:

[..]

En dat is een reden om mij hetgeen dat mij toekomt te ontnemen? Ik geloof dat zo'n Smartkey zo'n 80 euro kost :P
Ik maak zelf wel uit wat ik koop, of het werkt of niet dat maak ik dan ook zelf wel uit :)
Yah, omdat je anders weer jankend naar de winkel toe gaat dat het niet werkt..

[edit] Owjah voordat je het ding koopt, er zit een bug in de 2e ide-port, die kan vaak geen dma aan.. :( Minder van die mensen van MSI.

Verwijderd

Ik heb m ook niet gehad en heb wel hetzelfde als jij!! Actie opzetten?

Verwijderd

ik heb hem er wel bij ontvangen iemand kopen? :)

Verwijderd

Weet iemand als dit ook bij de MSI K7Tpro 266 +Raid geleverd niest worden?

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 21:08
Idd goed plan, een actie. Ik bestelde hem bij alternate ( die Kt266a pro 2 ) en kreeg hem er ook niet bij!, mailtje naar alternate nog geen antwoord ( 1,5 week geleden )

• J-rom
Op vrijdag 11 januari 2002 19:35 schreef DJErwinski het volgende:
ja daar ook bij!!

• froggie

froggie

Kwaaak

Op vrijdag 11 januari 2002 19:31 schreef Genotix het volgende:
[edit] Owjah voordat je het ding koopt, er zit een bug in de 2e ide-port, die kan vaak geen dma aan.. :( Minder van die mensen van MSI.
Wat?!? Waarom weet ik dat na het lezen van tig reviews, tests enz niet? En deze bug is niet te fixen met een flash ofzo?

Verwijderd

Ik heppum bij venema computers gekocht, ik zal ze ook ff een mailtje sturen. Of misschien kunnen we ze via msi krijgen? Gewoon een mail sturen namens ons allen :?

• rik
Mijne komt overigens bij Gistron vandaan. ZIj zeggen dat ze nogal eens zoek raken bij het vrachtvervoer. Ik zie niet in hoe dat mijn probleem kan worden :7

Zodra ik meer weet van MSI wordt dit natuurlijk direct gepost.

• BenJoep
Op vrijdag 11 januari 2002 19:40 schreef Froggie het volgende:

[..]

Wat?!? Waarom weet ik dat na het lezen van tig reviews, tests enz niet? En deze bug is niet te fixen met een flash ofzo?
Werk als assembleur, enneuh die dingen willen het vaak toch niet doen..

• J-rom
nou, we mogen ze dan nog wel krijgen, het hoort bij het pakket waarin dit mobo is geleverd, dan kunnen ze ook net zo goed dat D-bracket niet meeleveren!

• BenJoep
Op vrijdag 11 januari 2002 19:54 schreef J-rom het volgende:
nou, we mogen ze dan nog wel krijgen, het hoort bij het pakket waarin dit mobo is geleverd, dan kunnen ze ook net zo goed dat D-bracket niet meeleveren!
Yah ach blame the shop.. Mij zal het aan me reet roesten of dat er zo'n ding bij zit.. Dan vraag je dat er toch meteen bij.. Krijg je hem vast wel mee hor, dus blame yourself.. Gekke henkies..

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 19:35 schreef DJErwinski het volgende:
Gesundheit :P

Maar: ja, daar hoort ie ook bij.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Op vrijdag 11 januari 2002 19:57 schreef Genotix het volgende:

[..]

Yah ach blame the shop.. Mij zal het aan me reet roesten of dat er zo'n ding bij zit.. Dan vraag je dat er toch meteen bij.. Krijg je hem vast wel mee hor, dus blame yourself.. Gekke henkies..
Hoezo: blame yourself :?

Als jij een nieuw mobo bestelt met een ATA/133 Raid controller dan zou jij het toch ook leuk vinden als de beloofde ATA-133 kabel en de raid controller aanwezig zijn.
Wat jij suggereert is dat als ik het niet vraag een winkel mij 6 platen staal kan verkopen en dan zeggen dat het de AOpen HQ-06 is (alles zonder schroeven, brackets, hd-rack, voeding, etc.) |:(

• BenJoep
Op vrijdag 11 januari 2002 20:04 schreef FlamerX het volgende:

[..]

Hoezo: blame yourself :?

Als jij een nieuw mobo bestelt met een ATA/133 Raid controller dan zou jij het toch ook leuk vinden als de beloofde ATA-133 kabel en de raid controller aanwezig zijn.
Wat jij suggereert is dat als ik het niet vraag een winkel mij 6 platen staal kan verkopen en dan zeggen dat het de AOpen HQ-06 is (alles zonder schroeven, brackets, hd-rack, voeding, etc.) |:(
Ik neem toch aan dat je ff checkt of alles erbij zit. Ze kunnen natuurlijk accessoires vergeten.. Enneuh die ata 133 zit onboard dus wat zit je nou.. (kan je nog een dommer voorbeeld verzinnen).

• SideSwipe
  • Laatst online: 00:20

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb ook zo'n ding gratiz gekergen... :P Maar wat moet ik toch mee.. Gebruik het niet.... :z

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• BenJoep
Ik ruik hier handel ;) :+ Als ik er nou morgen een stuk of 20 meeneem :D... Dan kunnen jullie ze kopen voor euhhh wat is redelijk 10 euro ;) :+ HAHAHA

Verwijderd

ik heb er 1 maar ik mag dat insteken waar en wanneer ik wil, dat doet helemaal niks?? (buiten windows die het detecteert maar er verder niks mee doet)

• Macaco
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik hei oek zo'n grappe ding ,maar hij blief geweun in de doos :z

Verwijderd

Waarvoor is dat nu nodig???
Ik ga niet constant met dat ding rondlopen omdat ze ooit eens mijn pc zouden kunnen komen stelen :P.

• froggie

froggie

Kwaaak

Op vrijdag 11 januari 2002 20:21 schreef BlackIllusion het volgende:
ik heb er 1 maar ik mag dat insteken waar en wanneer ik wil, dat doet helemaal niks?? (buiten windows die het detecteert maar er verder niks mee doet)
Je zult dat Smartkey gebeuren wel eerst moeten aanzetten in je BIOS denk ik...

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 20:29 schreef Froggie het volgende:

[..]

Je zult dat Smartkey gebeuren wel eerst moeten aanzetten in je BIOS denk ik...
ja, dacht ik ook, maar heb het niet teruggevonden in bios (ofwel kijk ik er altijd over)
als iemand weet waar het staat, anders moet ik mijn boekje weer zoeken :P

• froggie

froggie

Kwaaak

Kijk anders ff in de FAQ op msi.com.tw

Zit er zelf ook, kijk anders wel ff voor je ;)

Verwijderd

nog een vraagje over de pro2 (sorry dat het off-topic is :))

waarom wil die pc alert alleen onder win2000 werken en niet onder 98???

krijg altijd dat er een dll mankeert (iets met IPH.. ofzo)

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Op vrijdag 11 januari 2002 20:08 schreef Genotix het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat je ff checkt of alles erbij zit. Ze kunnen natuurlijk accessoires vergeten.. Enneuh die ata 133 zit onboard dus wat zit je nou.. (kan je nog een dommer voorbeeld verzinnen).
Nee kon geen dommer voorbeeld verzinnen.

En moet ik als ik iets bestel dan naar die winkel gaan, het daar uitpakken, checken of alles er is, weer inpakken, versturen aan mezelf en dan wachten tot ik het thuis krijg? Ik bedoel dus dat de winkel verantwoordelijk is voor de inhoud. En dan daarbij kun je het niet controleren, pas als je het krijgt (en dus te laat is).

• froggie

froggie

Kwaaak

Die smartkey zit toch gewoon in de doos? En wij tweakers bestellen toch alleen retail mobo's? Hoe kan het dan dat die key 9 van de 10 keer ontbreekt?

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-06 12:53

terabyte

kan denken als een computer

Op vrijdag 11 januari 2002 20:35 schreef BlackIllusion het volgende:

krijg altijd dat er een dll mankeert (iets met IPH.. ofzo)
Dat is de DLL die de ideale pijphoogte voor je uitrekent

;) :+

Verwijderd

euh, is dat nu serieus bedoeld of om te zeveren?

• terabyte
  • Laatst online: 28-06 12:53

terabyte

kan denken als een computer

Op vrijdag 11 januari 2002 20:52 schreef BlackIllusion het volgende:
euh, is dat nu serieus bedoeld of om te zeveren?
Het is een geintje. Er staat een :+ achter.

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 20:54 schreef terabyte het volgende:

[..]

Het is een geintje. Er staat een :+ achter.
mja, ik vind het niet grappig dat hij niet wil werken, fuzzylogic werkt onder 98 maar niet onder 2000 en pc alert werkt onder 2000 maar niet onder 98 |:(

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 19:30 schreef rik het volgende:

[..]

Een USB beveiligingsmodule; de computer zal niet werken zonder dat die "plug" aanwezig is (komt niet door de post, en/of de PC springt op slot)

Of die bij de K7T266pro zit weet ik niet (is dat de KT266 versie ofzo?)
Hoe zou je je pc dan kunnen gebruiken?? als die "plug" het wel zou doen en je hem niet gekregen zou hebben??

Verwijderd

zoals al gezegd: waarschijnlijk activeren in bios ...

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
Op vrijdag 11 januari 2002 20:47 schreef Froggie het volgende:
Die smartkey zit toch gewoon in de doos? En wij tweakers bestellen toch alleen retail mobo's? Hoe kan het dan dat die key 9 van de 10 keer ontbreekt?
dat komt omdat die key in een los doosjes zit wat aan de zijkant van de doos geplakt zit met een soort dubbelzijdig plakband.
De door 3x in- en uit het rek halen en dat losse doosje zit al los.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 21:01 schreef BlackIllusion het volgende:
zoals al gezegd: waarschijnlijk activeren in bios ...
Hoe wou je daar dan inkomen als je pc het niet doet????

• froggie

froggie

Kwaaak

Wat een bagger verpakking!!!

• froggie

froggie

Kwaaak

Op vrijdag 11 januari 2002 21:04 schreef JusticeFriends het volgende:
Hoe wou je daar dan inkomen als je pc het niet doet????
Standaard staat die Smartkey functie uitgeschakelt. De situatie die jij schetst zou dus niet kunnen voorkomen. Tenzij je zo dom bent natuurlijk om die optie te activeren zonder zo'n key te hebben :+

• Chimera
  • Laatst online: 17-07 11:24
Ik meende ergens gelezen te hebben dat je in de bios (of post) op F3 moet drukken ofzo, maar weet niet zeker, hij zal wel niet de lucht in vliegen als het niet F3 is, dus... gewoon proberen.

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Verwijderd

De eerste moederborden zijn geleverd zonder de smartkey. Toen ik na enige dagen mijn mobo omruilde, omdat ik dacht dattie stuk was, vroegen ze me in de winkel of ik wel een smarkey had gekregen bij mijn K7T266Pro2. Had ik niet gekregen! Ik kreeg toen alsnog een smartkey. De smartkey zit in een aparte doos die aan de doos van het mobo geplakt zit. Het valt dus meteen op alstie er niet bij zit.
Zie Appendix A van de gebruiksaanwijzing voor het gebruik van de smartkey. De smartkey gebruik ik niet. 'k wou wel eens zien hoe zo'n ding er uit zag. 't voegt volgens mij niets zinnings toe. Het extra USB kabeltje is echter wel mooi meegenomen!

"omdat ik dacht dattie stuk was" De plank was niet stuk! Mijn voeding was langzaam aan het overlijden ( zo'n superieure voeding uit de hier veel geroemde Aopen bigtower)!
Nieuwe voeding, no problemos...

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Oke...... ik koop volgende week de RU versie.
Wat moet ik nou doen in dez situatie?

Het mobo wordt onder rembours gebacht en ik maak de doos open, en er is geen smart-key te bevinden.

Wat moet ik dan doen?

1. Naar de winkel terug gaan?
2. Naar MSI een mail sturen?
3. .......wat moet ik doen dan?

[ Ik heb het ff blod gedaan, want dit is eigenlijk de kern van dit topic]

w00t

Verwijderd

"Supports Smart Key (optional)"

^^^^quote van de doos af, dus je moet wel de goede hebben

[edit: typo]

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Feit blijft dat het zeer verwarrend is wanneer je nu wel of niet zo'n SmartKey krijgt. Ik heb zelf de -RU versie en kreeg er ook geen SmartKey bij. Mij gaat het eigenlijk meer om het principe, of je 'm nu gebruikt of niet.
Ik heb m'n leverancier via email gevraagd om een reactie en ik zal die hier zo snel mogelijk hier plaatsen, zodat het misschien iets duidelijker wordt wie wanneer recht heeft op zo'n SmartKey.

Volvo V70 D5 my2011

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Op vrijdag 11 januari 2002 19:31 schreef Genotix het volgende:

[..]

Yah, omdat je anders weer jankend naar de winkel toe gaat dat het niet werkt..

[..]

neuh echt niet NIEMAND heeft het recht om zoiets achter te houden!, ik maak zelf wel uit of ik dat ding wel of niet gebruik! zijn natuurlijk allemaal van die sjonnies bij die winkels die die dingen achterhouden....

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• rik
EVen voor de duidelijkheid: MSI zegt dus zelf dat dat ding erbij hoort te zitten. En ik vertrouw hun toch meer dan die winkel die me het ding niet leverde.

Verwijderd

Ze horen er idd bij te zitten.
Ik krijg bij het ene model dus wel een smartkey en bij de andere weer niet zowel ru als non ru dat maakt niets uit.
Ik krijg ze van mijn leverancier dan zelfs al zonder smart-key! zo komen ze van de fabriek af werd mij verteld,doordat de smart key in een apart doosje zit die heel knullig aan het mobo is geplakt komt deze vaak niet mee.
De d-bracket zit keurig in de doos en gaat dus ook altijd mee,als ze dat bij die key ook deden was er geen probleem.
Beetje een twijfelgeval voor de eindgebruiker idd..
wij verkopen ze gewoon met en zonder afhankelijk hoe wij ze krijgen... ik zou zo zeggen blame msi i.p.v de winkels.

En wat hebben wij aan al die smart key's :D ze werken kut je hebt er niks aan zonder pro2 bord en ga zo maar door..

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Als je gewoon ff langs je PC-boer loopt als je er geen een gekregen hebt, hebben ze er vast nog wel een stuk of 20 voor je liggen die je zo mee mag nemen... :z

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• FalconM
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 02:04 schreef Moartn het volgende:
Als je gewoon ff langs je PC-boer loopt als je er geen een gekregen hebt, hebben ze er vast nog wel een stuk of 20 voor je liggen die je zo mee mag nemen... :z
Er zijn ook nog klanten die online bestellen en die geen zin hebben in 'ff' 200km rijden voor zo'n ding....en btw, wat geeft de PC-boer het recht om dat ding achter te houden :?
Nu ik dit soort verhalen hoor wil ik die SmartKey al helemaal zeker hebben, ookal verdwijnt 'ie daarna misschien wel in de la ;)

Volvo V70 D5 my2011

• FireStarter
Dus? Wat moet je nu doen, wanneer je geen smartkey bij je MSI K7T266Pro2 [RU] moederbord krijgt?

w00t

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 21:06 schreef Froggie het volgende:

[..]

Standaard staat die Smartkey functie uitgeschakelt. De situatie die jij schetst zou dus niet kunnen voorkomen. Tenzij je zo dom bent natuurlijk om die optie te activeren zonder zo'n key te hebben :+
Ik kan aannemen dat ie al aan staat anders heb je er toch helemaal niks aan |:( die lui van tegenwoordig toch ook

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
heb dus een pro2 RU en geen smartkey!

het net ff mail naar MSI gestuurd, ga zo ff zieken bij lokale computerboer!

thnx fot tha tip

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

[..]

Als het bij het mobo pakket hoort lijkt het mij dat je als klant er niet om hoeft te vragen je gaat er vanuit dat het er bij zit. De shop moet dus maar zeggen dat het ding er niet bij zit!!

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
jah dat d8 je, ben net bij computerboer geweest, en die hadden nog nooit van Smartkey gehoord!!!!! geen smartkey hier dus :(

• FireStarter
Op zaterdag 12 januari 2002 15:42 schreef OGangstah het volgende:
jah dat d8 je, ben net bij computerboer geweest, en die hadden nog nooit van Smartkey gehoord!!!!! geen smartkey hier dus :(
Maar wat moet je dan doen?

Naar MSI mailen ofzo?

w00t

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik heb MSIK7T Pro Raid en op de doos staat :

Optional:
-USB 2.0
-IDE RAID
-USB PC2PC networking

en een stikkertje met een vinkje erop voor de 2 laatste opties. Dus geen Smartkey en geen USB 2.0

Kijk maar eens op jou doos

• rik
Op vrijdag 11 januari 2002 22:02 schreef FalconM het volgende:
Feit blijft dat het zeer verwarrend is wanneer je nu wel of niet zo'n SmartKey krijgt. Ik heb zelf de -RU versie en kreeg er ook geen SmartKey bij. Mij gaat het eigenlijk meer om het principe, of je 'm nu gebruikt of niet.
Ik heb m'n leverancier via email gevraagd om een reactie en ik zal die hier zo snel mogelijk hier plaatsen, zodat het misschien iets duidelijker wordt wie wanneer recht heeft op zo'n SmartKey.
Jij gaat je leverancier vragen wanneer je recht hebt op zo'n Smartkey :?

Even goed lezen: MSI zegt dat IEDEREEN die zo'n mobo koopt recht heeft op een Smartkey! Dan geloof ik toch eerder MSI en ga ik er achteraan :z

• rik
Op zaterdag 12 januari 2002 00:09 schreef kRiTz_C het volgende:
[...]
wij verkopen ze gewoon met en zonder afhankelijk hoe wij ze krijgen... ik zou zo zeggen blame msi i.p.v de winkels.
Niks daarvan, wij consumenten blamen de shop, en het het dan zaak voor de shop om bij MSI te gaan blamen! 8-)

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Op vrijdag 11 januari 2002 19:36 schreef J-rom het volgende:
Idd goed plan, een actie. Ik bestelde hem bij alternate ( die Kt266a pro 2 ) en kreeg hem er ook niet bij!, mailtje naar alternate nog geen antwoord ( 1,5 week geleden )
Mail mij ff: martijn@truedesign.nl

Ik werk op de service afdeling van Alternate. Ik zorg er voor dat je er zo een paar kostenloos krijgt toegestuurd!

We hebben er flink wat liggen voor dit soort gevallen. Ze laten vrij snel los van de doos, dat is de reden dat sommigen 'em niet direct er bij geleverd hebben gehad.

• pep_82
  • Laatst online: 21-08 13:13
Ik heb dus ook geen smartkey, koop je leuk een moederbord van bijna 193 euro (425 gulden) krijg je geeneens zo een leuke gadget erbij. Ik heb een K7T266 pro2 RU, dus er zou er wel een bij moeten zitten. Ik heb het bordje gekocht bij Gistron.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 12:35 schreef robbie007 het volgende:
Dus? Wat moet je nu doen, wanneer je geen smartkey bij je MSI K7T266Pro2 [RU] moederbord krijgt?
Als ze bij je aan de deur komen, niet tekenen als er geen doosje aan de grote dood zit geplakt. Of kijk eerst de inhoud na, zit die er niet bij, niet aannemen hoe moeilijk het ook is omdat je al zo lang op je bordje wacht.

Verwijderd

Ik heb hier ook zo'n ding liggen, maar ik gebruik hem toch niet, dus als iemand hem zou willen hebben, meel me maar ofzo. :)

• FireStarter
Ik heb naar B& VL Hardware gemailt, en zodra ze mijn Pro2 RU mobo binnenkrijgen, checken ze gelijk of het erbij zit, zoniet dan kunnen ze er zo aankomen.

Dus, geen problemen voor mij :)

w00t

• FalconM
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 20:06 schreef rik het volgende:

[..]

Jij gaat je leverancier vragen wanneer je recht hebt op zo'n Smartkey :?

Even goed lezen: MSI zegt dat IEDEREEN die zo'n mobo koopt recht heeft op een Smartkey! Dan geloof ik toch eerder MSI en ga ik er achteraan :z
Lijkt me wel zo logisch om eerst de leverancier aan te spreken...

Als jij een auto koopt bij de garage en er ontbreekt iets aan ga je toch ook niet gelijk de fabrikant bellen?

Volvo V70 D5 my2011

• aaihetapie
  • Laatst online: 18-08 22:12
Op vrijdag 11 januari 2002 19:40 schreef Froggie het volgende:

[..]

Kep er tich geinstalleerd en ze werken altijd, uit welke duim haal je dat verhaal?

• rik
Op zaterdag 12 januari 2002 22:06 schreef FalconM het volgende:

[..]

Lijkt me wel zo logisch om eerst de leverancier aan te spreken...

Als jij een auto koopt bij de garage en er ontbreekt iets aan ga je toch ook niet gelijk de fabrikant bellen?
De garage zal het voor je repareren, de leverancier zal slechts zeggen "nee, zit er niet bij". Als jouw garage zegt dat een achterruitenwisser er niet bij zit (omdat ie er niet bij zit) en de importeur zegt dat die er wel bij hoort te zitten, wie geloof je dan?

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-03 13:00

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik heb hem op kunnen halen bij Norrod na veel gezeur *D

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• Cartman!
  • Niet online
ff de bon zoeken om te kijken bij welke winkel ik mijn RU versie heb gekocht......IK WIL DIE SMARTKEY!!! :P

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 19:37 schreef J-rom het volgende:

[..]
K7t pro raid ook?
ja daar ook bij!!
Volgens mij niet hoor

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 20:08 schreef rik het volgende:

[..]

Niks daarvan, wij consumenten blamen de shop, en het het dan zaak voor de shop om bij MSI te gaan blamen! 8-)
Inderdaad, wij doen zaken met de winkels, dus hun moeten ons tevreden stellen. Hoe zij het met de fabrikant oplossen is hun probleem.
Was trouwens laatst ook nog in kassa (of 1 van die andere programma's)

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 00:09 schreef kRiTz_C het volgende:
Ik krijg bij het ene model dus wel een smartkey en bij de andere weer niet zowel ru als non ru dat maakt niets uit.
Ik krijg ze van mijn leverancier dan zelfs al zonder smart-key! zo komen ze van de fabriek af werd mij verteld,doordat de smart key in een apart doosje zit die heel knullig aan het mobo is geplakt komt deze vaak niet mee.
De d-bracket zit keurig in de doos en gaat dus ook altijd mee,als ze dat bij die key ook deden was er geen probleem.
Beetje een twijfelgeval voor de eindgebruiker idd..

En wat hebben wij aan al die smart key's :D ze werken kut je hebt er niks aan zonder pro2 bord en ga zo maar door..
Ik kocht een k7t pro raid in een GESEALDE verpakking, maar niet zo'n gek ding (nog nooit gezien ook)

• FireStarter
Op maandag 14 januari 2002 17:32 schreef laddy17 het volgende:

[..]

Ik kocht een k7t pro raid in een GESEALDE verpakking, maar niet zo'n gek ding (nog nooit gezien ook)
Dus de fout ligt dus bij MSI zelf.

w00t

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

ik heb zo'n smartkey maar dei dingen werken nie zo heel erg goed

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Verwijderd

ok, dat ding blokkeert perfect je hele systeem wanneer er geen smart-key aanwezig is, zowel tijdens het opstarten (bios resetten helpt zelfs niet ;)) als in windows. Wanneer ik het ding uithaal in windows is alles geblokkeerd. Wanneer ik hem er echter weer insteek blijft alles geblokkeerd en moet ik resetten??? Iemand een idee hoe dit komt?

Verwijderd

ik heb er wel een, lekkere puhuh :+

gebruik 'm alleen niet. bullshit beveiliging.

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Wij leveren ze er altijd bij (Alternate)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• FireStarter
In mijn Eizo monitor zit een USBhubje.

Hier kan ik 4 apparaten aan aansluiten.

Nu heb ik een vraag, werkt dat ook wanneer ik dus die smartkey in mijn monitor stop?

w00t

Verwijderd

normaalgezien wel ;)

Verwijderd

Ik heb d'r ook een ergens in een hoekje liggen. Zat gewoon bijgeleverd bij de KT266Pro2 (gistron)
Leuk extratje waar je nix aan hebt. Je kan er alleen maar last van krijgen, als je 'em kwijt bent... :o

• Cartman!
  • Niet online
ik krijg hem opgestuurd :)

eerst gebeld met de winkel, toen met MSI, hadden ze een nummer nodig, ik nummer geven van de doos.....was niet goed genoeg, ik moest nummer van achterkant mobo, ik sys uit elkaar......zelfde nummer :/

maar nu wassut wel goed :? maarja, ik krijg hem dus opgestuurd :Y)

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

mijn smartkey van mijn msi mobo
doet raar als ik hem uit het usb slot haal
dan krijg ik een scherm
doe ik hem er weer in dan doet ie het soms nie en als je dan een beetje loopt te wrikken doet ie het wel weer
en soms als ik een tik je tegen het cabeltje geef dan krijg ik weer dat insert your msi smart key gebeuren
meer mensen met dit probleem oplossigen zijn welkom

Verwijderd

ik heb wel zo'n ding gelukkig kreeg ik er 2 bij maar een erger KUT stik als die is er geen ff allebij aangemaakt seems to be working maar na 2 weeken pakte hij hem niet meer
OPS als ik er nu geen 2 gehad had was mij mobo dood hij doet namelijk echt niks meer (ook niet als je de cmos leeg maakt) NIET gebruiken dus

Verder wie heeft dit probleem ook van de gene die hem WEL erlijk hebben gekregen????

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

ik duz

Verwijderd

Wij hebben dus borden met en zonder smartkey van MSI gekregen!!

Btw doen we ze er altijd bij als ze er ook bijgeleverd waren. Scheelt ons weer een beetje afval. Dingen zijn toch onverkoopbaar!

Verwijderd

ditto hier, de eerste levering was met Smartkey, en de levering een week later was zonder. Ik zou ook echt geen flauw benul hebben wat je als computerboer met een hele zooi van die Smartkey zou moeten doen....

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
moet je nog smart key's hebben?
we hebben er hier "maar" 50 liggen.

krijgen we eerst borden geleverd waar die dingen bijhoren maar er niet bijzitten. wij fijn die borden verkopen, krijgen we 3 weken later een doos met 50 smarties |:( ja hallo dan hoeft het van mij ook niet hoor! kutdingen!!!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Op dinsdag 15 januari 2002 13:06 schreef johnny.xxx het volgende:
moet je nog smart key's hebben?
we hebben er hier "maar" 50 liggen.
Ja stuur d'r maar 2 op! :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• FalconM
  • Niet online
Mijn leverancier heeft de volgende verklaring voor het niet leveren van de SmartKey:

"Omdat MSI in het begin slecht leverbaar was hebben wij het van 2 importeurs
betrokken. ACAL en Avnet. De borden van Acal werden geleverd MET key en
Avnel leverde vanuit England borden ZONDER key. Omdta we dit niet eerlijk
vonden en we geen tijd wilden stoppen in het afleggen van verantwoording
zoals nu bij u, hebben wij ervoor gekozen GEEN keys te leveren.

Mocht u er 1 willen hebben: tegen vergoeding van de verzendkosten wil ik u
er graag 1 toesturen."

Hier is dus mee bewezen dat sommige winkels dat ding bewust achterhouden. Rare praktijken die natuurlijk vooral in de hand worden gewerkt door handelswijze van MSI.

* FalconM ziet maar af de SmartKey aangezien dat ding waarschijnlijk de verzendkosten nog niet waard is ;)

Volvo V70 D5 my2011

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:41

The Legend

*Plop*

Wij hebben hem er gewoon bij gekregen, zat aan de doos vastgeplakt.

Ik ben toch malle pietje niet!

• stylezzz
  • Laatst online: 21:23
Wij doen ze er ook gewoon bij, echter wel onder EIGEN risico van de klant. Dus als deze die key daadwerkelijk gebruikt en hij raakt hem kwijt is dat z'n eigen probleem...

• rik
Mail van MSI:
LS,

Helaas is dit MB niet door Mystar geleverd, geen smartkey dus.
Dit MB is parallel import uit Duitsland.

Best Regards

Support Team
support@msi-computer.nl
Customer Service Dept.
Njah dat mobo kwam van Gistron |:(

Verwijderd

Thnx. :{

• stylezzz
  • Laatst online: 21:23
Tsjah, weten jullie meteen waarom gistron zo cheap is.... :)

• FireStarter
Bij B&VL Hardware krijg je wel een smartkey erbij:
O ja ,ik was vergeten te zeggen dat de smart key er bij zit heb er persoonlijk voor gezorgd,dus daarover hoef je ,je geen zorgen te maken
Groeten
B&VL HARDWARE

w00t

• FalconM
  • Niet online
Gewoon vragen waar je recht op hebt helpt soms toch: n.a.v. mijn verhaaltje hierboven heeft m'n leverancier toch maar besloten om de SmartKey gratis op te sturen....bang om bij naam genoemd te worden denk ik >:)

Volvo V70 D5 my2011

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

net langs de centuurbaan geweest gezegt van mijn msi key doet nix heb je ee nieuwe krijg ik 20 :9~ van die dingen in mijn poten gedrukt die gasten roelen dik :7

• navyseal44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 08:49
Heb net zelf naar MSI nederland gebeld, afdeling verkoop. (tel 040-2676600)

Zei dat ik geen smartkey bijgeleverd gekregen had en de verkoper deed helemaal niet moeilijk, vroeg mijn adres gegevens en stuurt er 1 op naar me. 3 hoeraatjes voor MSI :)
Pagina: 1