think again ..here's proof (ofwel ligt het aan het compaq bord en bewijs ik hiermee dat deel van de anti-opfik technologie in het bord zit)

van op mijn werk
van op mijn werk
dan klokt de pc zich terug en gaat hij gewoon verder alleen dan een beetje langzaamOp vrijdag 11 januari 2002 19:26 schreef da_ICE het volgende:
eigenlijk weet ik zeker dat het aan de cooler ligt die niet meer in gang wou
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
dit is dus het bewijs dat dit niet het geval is of dat daarbij gedeeltelijk het moederbord bij te pas komtOp vrijdag 11 januari 2002 19:28 schreef Sonic- het volgende:
[..]
dan klokt de pc zich terug en gaat hij gewoon verder alleen dan een beetje langzaam
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Ik weet niet precies wat voor filmpje dit is waar je het over hebt (url ff posten zou gewaardeerd worden) maar als dit een Intel filmpje denk ik dat je dit met een korreltje zout moet nemen. Volgens het filmpje van Via zou hun V3 cpu 24u achter elkaar Q3 in HP kunnen draaien zonder gebruik te maken van een koeler. Ter vergelijking: volgens het filmpje bleef Q3 bij een Celeron na 5sec zonder koeler gedraait te hebben al hangen.Op vrijdag 11 januari 2002 19:29 schreef PASware het volgende:
hey, dit is mijn eerste doorgefikte pentium 4 die ik zie, ik d8 dat die niet doorfikten (ik heb dat thg filmpje gezien en ik schrok van de amd's)
Hier http://www.tweakers.net/nieuws/18478?highlight=heatsinkOp vrijdag 11 januari 2002 20:03 schreef Froggie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat voor filmpje dit is waar je het over hebt (url ff posten zou gewaardeerd worden) maar als dit een Intel filmpje denk ik dat je dit met een korreltje zout moet nemen. Volgens het filmpje van Via zou hun V3 cpu 24u achter elkaar Q3 in HP kunnen draaien zonder gebruik te maken van een koeler. Ter vergelijking: volgens het filmpje bleef Q3 bij een Celeron na 5sec zonder koeler gedraait te hebben al hangen.
Dat is niet het filmpje van via. Die processor komt zelfs niet eens voor in de testOp zaterdag 12 januari 2002 14:52 schreef Jake Blues het volgende:
[..]
Hier http://www.tweakers.net/nieuws/18478?highlight=heatsink
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Nee, maar daar wordt ook niet naar gevraagd (zie verwijzing naar "thg"). En daarnaast is het ook niet echt on-topic hè.Op zaterdag 12 januari 2002 14:57 schreef thedolf het volgende:
[..]
Dat is niet het filmpje van via. Die processor komt zelfs niet eens voor in de test
Verwijderd
Verwijderd
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
zo te zien wel.... core is het heetse punt, en dat is helemaal gaaf..Op zaterdag 12 januari 2002 16:42 schreef tweakduke het volgende:
ik denk dat er gewoon kortsluiting is geweest
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ja, dat was ook meteen het eerste wat ik zag/dacht.. Na het doorfikken buigen ze toch niet zomaar om lijkt me..Op vrijdag 11 januari 2002 19:25 schreef mr_obb het volgende:
Volgens mij heeft dit meer te maken met verbogen pinnetjes die kortsluiting maken. Als ik het goed zie in ieder geval.
Klopt maar dit is de onderkant en die kun je altijd zien.Op zaterdag 12 januari 2002 19:07 schreef yGiDoRp het volgende:
De core kan je niet zien bij pentiums tenzij je het capje eraf sloopt.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Op zaterdag 12 januari 2002 19:13 schreef MauritsvanBaerle het volgende:
Klopt maar dit is de onderkant en die kun je altijd zien.
Je hebt gelijk, je ziet de eigenlijke core hier niet inderdaad.Op zaterdag 12 januari 2002 19:14 schreef BalusC het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar wat SMD'jes voor de cache.. Nog nooit een naakte P4 core gezien
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Op zondag 13 januari 2002 12:57 schreef Ice_Cold het volgende:...
KloontjeOp vrijdag 11 januari 2002 19:17 schreef da_ICE het volgende:...
Heel oplettend van uOp zondag 13 januari 2002 13:21 schreef MikeN het volgende:
[..]
[..]
Kloontje
Verwijderd
idem, omdat hij te weinig koelt word hij te warm en kan hij vlam vattenOp vrijdag 11 januari 2002 19:26 schreef da_ICE het volgende:
eigenlijk weet ik zeker dat het aan de cooler ligt die niet meer in gang wou