Wat lijkt jullie handig?

Pagina: 1
Acties:

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wat lijkt jullie nu handig, als jullie bij een hosting internet provider zitten? Dat jullie service hebben met standaard scripts, en dat jullie alles kunnen wijzigen door een controlpanel zoals dit Afbeeldingslocatie: http://www.apis.ro/images/controlpanel.gif Of willen jullie alles via eigen manier doen? Voor de die hard programmeur wil natuurlijk alles zelf doen, maar ik denk dat de basic homepage bouwer hier toch wel wat aan heeft, wat denken jullie? :?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 15:27

jep

Ik doe het liever zelf..

• XippIX
  • Niet online
nog andere meningen?

• MediaZoo
  • Laatst online: 17:49
ziet er handig uit... maar ik host alles thuis of op een eigen colocated server :)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 20:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op vrijdag 11 januari 2002 19:59 schreef XippIX het volgende:
nog andere meningen?
ik ben het met j3p eens. Ik heb liever een shell waarmee ik alles in kan stellen. En eigenlijk heb ik het liefs een complete machine, i.p.v. een virtuele host, dan weet je tenminste zeker dat je volledige controle hebt.

Tenzij je algemeen onderhoud wilt LATEN doen door je hosting provider.. ik wil dat niet in ieder geval.

Ik weet nog dat een hosting provider (zal geen namen noemen) zonder het te zeggen php had geupdate (verkeerd hehe) en hierdoor een hoop scripts niet meer draaiden.. toen was ik ERRUG blij dat ik daar een eigen machine had staan i.p.v. een virtuele host.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 11:16

MAZZA

Barbie is er weer!

Doe het beiden.. Laat de eindgebruiker dus zelf kiezen wat ie wil...

Verwijderd

Beide

Verwijderd

Als je je website laat onderhouden door een of andere no-brainer blondje aka secretaresse smurf...

voor de experts onder ons willen toch altijd zelf kunnen klooien.

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-04 18:04

Whizzer

Flappie!

Op vrijdag 11 januari 2002 20:18 schreef Weps het volgende:
ziet er handig uit... maar ik host alles thuis of op een eigen colocated server :)
Met deze zin ben ik het volledig eens! Ik blijf altijd baas ik eigen huis

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

Verwijderd

Ik heb denk ik het liefste(als klant zijnde) een control panal die de provider zelf heeft geschreven..
deze complete systemen hebben vaan veel nutteloze functies die alleen maar verwarring scheppen.
mochten er fouten of bugs in zitten dan is het vaak voor de provider onmogelijk deze snel op te sporen.. een eigen systeem is bij hun veel bekender en makkelijker aan te passen.

Verwijderd

Zelf heb ik een virtual host bij een provider. Voor de simpele site het handigt.
Ik heb ooit wel eens problemen gehad, maar dat kon ik gewoon bij de provider neerleggen, omdat ik ze daar voor betaal.

Als ik meer dan een simpele site met mail wil voor een domein, dan wordt het een eigen machine onder eigen beheer, absoluut!

Verwijderd

als absolute n00b is het handig, anders niet. De control panels hebben altijd bepaalde beperkingen, mensen die n00b zijn en n00b willen blijven maak je er dus blij mee, anders niet. Je kunt beter een goede faq schrijven imho dan een control panel kopen/maken/jatten

Verwijderd

Weet iemand misschien wat voor een manager dat is?! (die van dat screenshot?)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:36
ik zou voor zo'n control tool kiezen, gewoon al omdat ik geen tijd en zin heb om linux te leren voor wat hostgedoe.

Verwijderd

wel handig als je snel ff iets zoekt... maar ja zelf instellen wil je ook wel natuurlijk, dus tja doe het beide zou ik zeggen ;)

Verwijderd

Bij voorkeur beide..

maareh.. wat doet dit in ANS?

Verwijderd

Euh en niemand weet hoe dit progje heet van die screenshot??

Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/gokusmile.gif
Pagina: 1