V7100 Pro 64 & Drivers

Pagina: 1
Acties:

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 10:30
Hallo daar!

Ik dacht misschien kan ik van jullie hulp gebruik maken! Ik ga morgen dus een V7100 Pro 64 MB/T kopen, maar heb nog een enkel vraagje.
Hier op de GoT zie ik veel vragen over GeForce kaarten m.b.t. de drivers. Er zijn 2 drivers geloof ik; Detonator en nog iets? En welke moet ik nou installeren voor die kaart? Die detonator drivers ergens vandaan halen, of gewoon de drivers meegeleverd op de cd?
En last; zit er op die V7100 Pro 64 MB Tv-out ook een ventilatortje?
En geen antwoorden als: je moet een GF3 GTS, of een GF 2 TI kopen, want zoveel geld heb ik nou ook niet over voor een mooi spelletje. Hoor ik nog iets?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Verwijderd

utfs, maar download gewoon det 23.11 van nvidea.com en klaar. over ventilatortje week nie zeker, maar denk van wel

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 10:30
Oh ok. Als iedereen het daar over eens is, dan weet ik het wel! btw. wat is UTFS?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
Op vrijdag 11 januari 2002 19:11 schreef meelmark het volgende:
Oh ok. Als iedereen het daar over eens is, dan weet ik het wel! btw. wat is UTFS?
wat UTFS is staat in de faq >:) vertel het toch maar ff:
Use The F*cking Search :P

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Op vrijdag 11 januari 2002 19:04 schreef meelmark het volgende:
Hallo daar!

Ik dacht misschien kan ik van jullie hulp gebruik maken! Ik ga morgen dus een V7100 Pro 64 MB/T kopen, maar heb nog een enkel vraagje.
Hier op de GoT zie ik veel vragen over GeForce kaarten m.b.t. de drivers. Er zijn 2 drivers geloof ik; Detonator en nog iets? En welke moet ik nou installeren voor die kaart? Die detonator drivers ergens vandaan halen, of gewoon de drivers meegeleverd op de cd?
En last; zit er op die V7100 Pro 64 MB Tv-out ook een ventilatortje?
En geen antwoorden als: je moet een GF3 GTS, of een GF 2 TI kopen, want zoveel geld heb ik nou ook niet over voor een mooi spelletje. Hoor ik nog iets?
Meelmark, ik heb dat kaartje vanmiddag ook gehaald. Er zit inderdaad een fan op maar dat zul je inmiddels wel geconstateerd hebben :). Mooi kaartje verder, ik vind de Geforce 3 kaarten ook te duur voor wat ik ermee doe.

In welk systeem komt die kaart ?
En laat ff weten hoe het kaartje het doet !

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Pagina: 1