Exe-file uploaden naar een provider

Pagina: 1
Acties:

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-08 20:20
Hoi, ik werk op een school en heb wat documenten in acrobatreader gemaakt. Ik wil graag een versie van AcrobatReader op het internet zetten (het is toch freeware) die niet al te groot is, voor het geval de ouders dit niet hebben geinstalleerd. Ik kwam uit op versie 3.0. DIe is 'slechts' 4Mb.
Nu wilde ik deze upoaden naar Geocities, maar dat mocht dus niet... Was ik even vergeten. Ik heb zelf ook wel ruimte, maar ja, ik heb @Home en maar 5Mb! Weet iemand een provider waar je wel exe bestanden van kan laten downloaden?

Bedoel, niet alle ouders zijn handig met computers, dus laten renamen enzo, dat zie ik niet zo zitten. (want ja, dan kan ik hem wel uploaden naar geocities)

Heeft iemand een idee?

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:59
acrobat reader gewoon laten downloaden van de acrobat site ?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 11 januari 2002 19:06 schreef Weps het volgende:
acrobat reader gewoon laten downloaden van de acrobat site ?
Idd, of maak er een .ZIP ofzo van. Of hernoem .EXE naar iets anders.

Virussen? Scan ze hier!

• omitz
Van de AcrobatSite, dat kan natuurlijk wel, maar dat is de laatste versie en die is 8 a 9 Mb. Kijk, als die mensen toch geen Acrobatverder gebruiken, waarom dan een nieuwe versie? De 3.0 versie is zeker de helft wat betreft de grootte en dat scheelt weer in downloadtijd. Niet iedereen heeft kabel! En er zijn nou eenmaal mensen die het niet al te breed hebben en een kwartier downloaden veels te gek vinden. (hoewel je natuurlijk in die tijd ook andere dingen kunt doen, maar goed...)

Maar goed, de bedoeling is om zowel de nieuwste als een oudere versie aan te bieden. De nieuwste is idd te downen van de Adobesite of Tucows, etc. Maar die oude versie.. Ik kan hem nergens vinden, behalve installatiecd's...

En nogmaals, om 'beginners' bestanden zelf weer te laten renamen enzo... Nee, ik denk dat ze het dan het liefste laten zitten...
Maar mijn vraag was eigenlijk: Is er een server die wel exe-files accepteerd?

bedankt voor de reacties!

goed weekend!

Verwijderd

25mb.nl :S Weet het niet zeker maar het is te proberen. Mail m anders naar mij dan wil ik m wel op mn planet ruimte zetten. :)

frank.atteveld@Planet.nl

• omitz
he, das aardig :) Dank, ik zal eerst eens aanmelden. Maar waarschijnlijk was er ook een mogelijkheid bij de provider van de school. Daar hebben ze namelijk 50Mb ruimte.

Ik ga even prutsen...

Verwijderd

Suc 6 dur mee :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Heb je de PDF's ook gemaakt in Acrobat 3 formaat? Ik denk niet dat AR3 ze anders kan lezen...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• omitz
Op vrijdag 11 januari 2002 19:58 schreef F_J_K het volgende:
Heb je de PDF's ook gemaakt in Acrobat 3 formaat? Ik denk niet dat AR3 ze anders kan lezen...
Nee, ik heb de 5.0 writer. Maar ik heb het al getest, 3.0 kan de files gewoon lezen. de 3.0 versie werkt zelfs onder winxp. Dus dat zit allemaal wel snor.

Ik denk dat ik er al uit ben. Ik gebruik mijn @home space, laat daar de index.html staan die vervolgens de bestanden van Geocities ofzo afhaalt.
Maandag even kijken hoe dat zit met de provider van de school. iets met a2 dacht ik....

• MediaZoo
ik snap het gedoe niet om 9 mb hoor als het 90 of 900 zou zijn zou ik me druk maken maar wat is tegen woordig 9 mb...

dat is 2 mp3's redelijke kwaliteit en redelijk lang
offe 1% van je schone windows XP instalatie...
of misschien 0,5% van je hdd als je een kleine hebt...
en die paar minuten kunnen ze ooks iets naders doen...
ik snap het probleem echt niet :?

• omitz
Je hebt wel gelijk natuurlijk, IK snap het probleem ook niet zo. Maar er zijn nou eenmaal ouders die een download van 8Mb te groot vinden, omodat het te duur is ofzo.. Maar goed, wat is nou 10 minuten... Ik vind het ook niks, maar houd wel rekening met hun. Zij kunnen de oude, minder grote versie downloaden.

vandaar.

maar ik ben er al wel uit. bedankt voor de reacties!

• MediaZoo
inzippen en op diskettes meenemen ?

als jullie nog weten wat dat zijn....
Pagina: 1