Hoi, ik werk op een school en heb wat documenten in acrobatreader gemaakt. Ik wil graag een versie van AcrobatReader op het internet zetten (het is toch freeware) die niet al te groot is, voor het geval de ouders dit niet hebben geinstalleerd. Ik kwam uit op versie 3.0. DIe is 'slechts' 4Mb.
Nu wilde ik deze upoaden naar Geocities, maar dat mocht dus niet... Was ik even vergeten. Ik heb zelf ook wel ruimte, maar ja, ik heb @Home en maar 5Mb! Weet iemand een provider waar je wel exe bestanden van kan laten downloaden?
Bedoel, niet alle ouders zijn handig met computers, dus laten renamen enzo, dat zie ik niet zo zitten. (want ja, dan kan ik hem wel uploaden naar geocities)
Heeft iemand een idee?
Nu wilde ik deze upoaden naar Geocities, maar dat mocht dus niet... Was ik even vergeten. Ik heb zelf ook wel ruimte, maar ja, ik heb @Home en maar 5Mb! Weet iemand een provider waar je wel exe bestanden van kan laten downloaden?
Bedoel, niet alle ouders zijn handig met computers, dus laten renamen enzo, dat zie ik niet zo zitten. (want ja, dan kan ik hem wel uploaden naar geocities)
Heeft iemand een idee?
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.