Toon posts:

GoT logo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand aub het GoT logo (links boven) zodanig kunnen bewerken dat de kleur verdwijnt en alleen de lijnen overblijven..
het is namelijk de bedoeling dat het logo "graveerbaar" wordt en dat lukt nu niet echt en ik ben rotslecht in graphics en alles daar rond

thx

(badpinguin@another.com plz :))

Verwijderd

hmm overtrekken :)

kleuren vervangen ofzow moet toch lukken (heb nu zelf geen tijd :( )

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

lees even de sticky topics en dan vooral het gedeelte: "kan iemand even...."

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• OzBoz

OzBoz

Case opnieuw open, is voor GoT aanstekers. Dus als iemand wat tijd over heeft in illustrator aan het werk wil gaan.. doen! Hou er rekening mee dat het waarschijnlijk allemaal vlakken moeten zijn om het te graveren dus ook lines even omzetten naar vlakken.

Met wat gelukt post de topicstarter de technische gegevens in de post zodat het in 1 keer goed gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 18:54 schreef OzBoz het volgende:
Case opnieuw open, is voor GoT aanstekers. Dus als iemand wat tijd open heeft in illustrator aan het werk te gaan.. doen. Hou er rekening mee dat het waarschijnlijk allemaal vlakken moeten zijn om het te graveren dus ook lines even omzetten naar vlakken.

Met wat gelukt post de topicstarter de technische gegevens in de post zodat het in 1 keer goed gaat.
heel erg bedankt O+

eigenlijk weet ik zelf niet echt heel goed wat het mooiste zou zijn, daarom vraag ik het dus aan jullie :)

Verwijderd

leesprobleem?

• OzBoz

OzBoz

Op vrijdag 11 januari 2002 18:58 schreef badpinguin het volgende:

[..]

heel erg bedankt O+

eigenlijk weet ik zelf niet echt heel goed wat het mooiste zou zijn, daarom vraag ik het dus aan jullie :)
Ben soms wel aardig.. maar je moet even weten wat voor een soort bestand ze nodig hebben. Wat ik erboven riep was een gokje based on experience.. maar kan altijd zijn dat het anders is. Dus ga nog even achter gegevens aan.

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:21
Ik heb hier ook wel baat bij, voor mij project voor Tweaktown.

Dus......

We see things as we are, not as they are

• Midas
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:35

Midas

Thunderbirds are go!

Op vrijdag 11 januari 2002 18:35 schreef badpinguin het volgende:
Zou iemand aub het GoT logo (links boven) zodanig kunnen bewerken dat de kleur verdwijnt en alleen de lijnen overblijven..
het is namelijk de bedoeling dat het logo "graveerbaar" wordt en dat lukt nu niet echt en ik ben rotslecht in graphics en alles daar rond
Hier post -=ME=- (ofzoiets) een plaatje met verschillende GoT-logo's, o.a. een zwart/witte. Dan heb je dus in principe de lijnen.

Komt niet overeen met wat Ozboz vertelde, maar aangezien het niet 100% duidelijk is wat je nu precies wilt hebben, dacht ik dat hem toch maar even moest 'geven'. Bij deze.
Misschien heb je er wat aan, misschien ook niet. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 19:45 schreef Midas_ het volgende:

[..]

Hier post -=ME=- (ofzoiets) een plaatje met verschillende GoT-logo's, o.a. een zwart/witte. Dan heb je dus in principe de lijnen.

Komt niet overeen met wat Ozboz vertelde, maar aangezien het niet 100% duidelijk is wat je nu precies wilt hebben, dacht ik dat hem toch maar even moest 'geven'. Bij deze.
Misschien heb je er wat aan, misschien ook niet. :)
thx
kga het alvast is vragen aan de drukker of het daarmee gaat :)

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

mja, ik had hem al eens omgezet in illustrator voor een DPC muismat wedstrijd, zal zo ff kijken of ik um nog kan vinden..

edit:
hier kan je um neerhalen.
LET WEL: tis het DPC logo, je zult zelf nog ff de vlakken moeten verwijderen.

www.jurgroessen.nl

Pagina: 1