heb een account bij protagonist maar is maar 30 mb (meer dan zat) en 3 gb per maand (veel te weinig)
nu heb ik een brief gekregen dat we bij moeten betalen als we boven de 3 komen! en 1tot en met 8 gb is €9,- in de maand extra.
omdat we een goedlopende site krijgen en steeds meer bezoekers hebben we ook meer datatraffic.
we hebben alle plaatsen al op ander account gezet (quicknet) maar mag ook niet baten.
weet iemand iets om echt minder traffic te krijgen. onze site: down4free.com
tips? btw: forum staat al op ander account en plaatjes ook.
iemand een oplossing? want elke maand 9 euro halen we er niet uit
met reclame:( dus probeer ons aub te helpen.
owhja log file is ook elke week over de 80 mb terwijl we maar 30 mogen. die log file wordt elke zondag gereset en wordt niet meegeteld maar toch! volgens mij geeft dit toch wel een beetje dataverkeer toch!? en ze kunnen hem niet uitzetten volgens mij
nu heb ik een brief gekregen dat we bij moeten betalen als we boven de 3 komen! en 1tot en met 8 gb is €9,- in de maand extra.
omdat we een goedlopende site krijgen en steeds meer bezoekers hebben we ook meer datatraffic.
we hebben alle plaatsen al op ander account gezet (quicknet) maar mag ook niet baten.
weet iemand iets om echt minder traffic te krijgen. onze site: down4free.com
tips? btw: forum staat al op ander account en plaatjes ook.
iemand een oplossing? want elke maand 9 euro halen we er niet uit
owhja log file is ook elke week over de 80 mb terwijl we maar 30 mogen. die log file wordt elke zondag gereset en wordt niet meegeteld maar toch! volgens mij geeft dit toch wel een beetje dataverkeer toch!? en ze kunnen hem niet uitzetten volgens mij