Adres is bv alleen voor informatie of voor spullen die retour moeten.
Zal zeggen mail ze anders ff.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
heb ik gedaan alleen dacht ik dat iemand dit wel zou weten..Op vrijdag 11 januari 2002 18:32 schreef DarkSide het volgende:
Dat ze een adres hebben wil nog niet zeggen dat ze een shop hebben.
Adres is bv alleen voor informatie of voor spullen die retour moeten.
Zal zeggen mail ze anders ff.
Ik ben er nu twee keer geweest om spullen op te halen, de openingstijden waren volgens mij iets van 17:00-19:00 ofzo.
Verwijderd
Je moet inderdaad maar even die mannen bellen.
Verwijderd
17.00 uur tot 19.00 uur?? wat is dat voor een vage openingstijdOp vrijdag 11 januari 2002 19:02 schreef Masterdam het volgende:
Ze hebben een shop en voor de openingstijden kan je bellen, ik heb ook nog PC133 dat alleen op PC100 goed draait, maar dat vind ik de moeite niet, ik heb met iemand geruild die PC133 op PC100 draait.
Ik ben er nu twee keer geweest om spullen op te halen, de openingstijden waren volgens mij iets van 17:00-19:00 ofzo.
Iemand zei trouwens dat ze in didam of wehl zitten, dit is niet zo.
Als je de A12 neemt richting Duitsland zitten ze bij de grensovergang rechts in een douanekantoortje (net over de grens dus, waarschijnlijk ivm belastingvoordelen ofzo
Verwijderd
Op vrijdag 11 januari 2002 19:24 schreef Masterdam het volgende:
ze zijn op zaterdagavond geopend.
Iemand zei trouwens dat ze in didam of wehl zitten, dit is niet zo.
Als je de A12 neemt richting Duitsland zitten ze bij de grensovergang rechts in een douanekantoortje (net over de grens dus, waarschijnlijk ivm belastingvoordelen ofzo)
owkee de ene zegt alleen op werkdagen, de ander ook op zaterdagOp vrijdag 11 januari 2002 19:42 schreef RobinVR het volgende:
Gistron is alleen op werkdagen tussen 17:00 en 18:30 geopend. Je kunt dan terecht aan een afhaalbalie. Deze afhaalbalie vind je door op A12 tussen Arnhem en Duitsland te rijden en dan afslag Grenzstation nemen (na GWK en Shell).
Dus ze zijn zowiezo alleen tussen 17:00 uur en 18.30 uur maar open?
Is gistron nou wel of niet op zaterdag geopent? (Wil ik zeker weten want ik moet helemaal vanuit zoetermeer komen!!)
Verwijderd
Je kunt het trouwens voor zover ik weet niet meteen laten omruilen (magazijn zit daar niet). Dus je zou het eigenlijk net zo goed kunnen opsturen.
oke en kan ik het terug sturen op hun kosten? Of krijg ik daar dan gezeik mee?Op vrijdag 11 januari 2002 19:47 schreef RobinVR het volgende:
Gistron is niet op zaterdag open.
Je kunt het trouwens voor zover ik weet niet meteen laten omruilen (magazijn zit daar niet). Dus je zou het eigenlijk net zo goed kunnen opsturen.
Verwijderd
Maar de openingstijden staan volgens mij gewoon op gistron zijn site
Emmerich? Hoezo daar naartoe?Op vrijdag 11 januari 2002 19:54 schreef Zulukop het volgende:
Nee, je moet gewoon effe naar Emmerich..
Maar de openingstijden staan volgens mij gewoon op gistron zijn site
En de openingstijden staan jammer genoeg niet op de site..
Verwijderd
Je moet het sowieso franco versturen. Als je dat niet doet nemen ze het volgens mij niet eens aan. Volgens mij staat in de voorwaarden dat retourzendingen voor jouw kosten zijn. (heb het ff opgezocht: garantie op basis van carry-in, dus jij betaalt)Op vrijdag 11 januari 2002 19:51 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
oke en kan ik het terug sturen op hun kosten? Of krijg ik daar dan gezeik mee?
Verwijderd
nog 1 vraag:
Als ze mijn videokaart hebben omgeruild, sturen ze het dan gratis op, of moet ik daar ook nog voor betalen (wordt anders nog een dure videokaart
Garantie ed staan allemaal op papier die je bij je bestelling hebt, of op de site.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zodra ik wat van ze hoor post ik het weer
Verwijderd
Gistron GmbH is sinds kort overgegaan in Gistron BV (zie bijvoorbeeld de voorwaarden). Ik kan wel begrijpen waarom ze eerst daar net over de grens zaten. Is namelijk goed bereikbaar en inkopen in duitsland is goedkoperOp vrijdag 11 januari 2002 21:48 schreef andre_at_home het volgende:
waarom gaat een Nederlandse (?) firma (met een Duitse moeder?) net over de grens zitten......