Is het aan te raden om ipv een cdromspeler en een cdbrander gewoon alleen 1 cdbrander te nemen die je tevens als cdrom speler gebruikt? iemand die ik ken zegt dat je brander dat heel snel 'slijt' maar anderen zeggen weer dat dat niet zo is....
Heb een stokoude Philipsbrander die ook alleen maar als CDRom speler gebruikt wordt en als brander. Doet het nog perfect.
Weet dus niet of het een fabeltje is..
Weet dus niet of het een fabeltje is..
Verwijderd
Het is meer het loopwerk lijkt me. Het zal best kunnen, maar ik gebruik mijn brander alleen voor branden en rippen.
Een losse CD-ROM speler is niet zo duur, en die is ook sneller met lezen van DATA vaak.
Een losse CD-ROM speler is niet zo duur, en die is ook sneller met lezen van DATA vaak.
Ja het klonk wel geloofwaardig dat een brander dan snel slijt, dus ik was ff benieuwd hoe het nou zat... maar als jouw brander het nog steeds goed doet, dan zal het dus wel niet waar zijn.Maar zijn er nog mensen waarvan hun brander wel snel versleten is??
Verwijderd
Gewoon gebruiken als speler. De dingen hebben een MTBF van een bepaalde waarde, en hij gaat op een gegeven moment toch wel kapot, of je hem nu gebruikt om te branden of om CD's af te spelen. De vraag is, gaat-ie kapot voordat jij hem vervangt door iets anders, of niet? Grote kans van niet. En anders heb je nog je garantie... (voor mij persoonlijk geld dat de meeste hardware het ongeveer een jaar of 3 uithoudt, en dan wordt vervangen, kapot of niet. Dit geldt niet alleen voor de PC, maar ook stereo apparatuur etc.
M'n Lite-0n 16/10/40 is sneller als mijn Nec 40x...Op vrijdag 11 januari 2002 18:11 schreef HlpDsK het volgende:
Het is meer het loopwerk lijkt me. Het zal best kunnen, maar ik gebruik mijn brander alleen voor branden en rippen.
Pagina: 1