Toon posts:

Tusl2-C goed te OCen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een goed mobo om mijn p3 1Ghz eens eve lekker op te voeren, nu wou ik graag weten of de
Asus Tusl2-c een goede keus is? :9

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 13:54

Mentalist

[avdD]

Alles wat op 150 Mhz FSB kan is goed :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Dat kon mijn msi 649T pro ook maar dat is dan ook alles.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 13:54

Mentalist

[avdD]

Wat wou je dan nog meer? Meer FSB? Dan worden je PCI kaarten waarschijnlijk instabiel.

En de multiplier van Intels is gelockt...dus?

Wat wil je dan? 170 Mhz FSB? Dan heb je wel erg zware koeling nodig...ok...misschien heb je die...vertel eens

Btw ik ga misschien ook een 694 based bord kopen...lijkt me prima bord...

edit:
Heb gekeken, bord wat ik op het oog had dan was precies zelfde als jij hebt...slecht bord?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op vrijdag 11 januari 2002 17:58 schreef Tha_Tweaker het volgende:
Dat kon mijn msi 649T pro ook maar dat is dan ook alles.
Dat is een erg leuk bordje vind ik. Heb ik betere ervaringen mee dan met de ASUS TUSL2-C. En het voordeel van de VIA ChipSet is dat hij 3x zoveel geheugen kan adresseren.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 19:55

silitek

Tubes Only

TUSL2-C.....kopen,...goed n ver te oc'en...( zie sig )

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou die 649t pro niet kopen want ik heb er alleen maar gezeik mee.
1. Niet goed te OCen (bij mij ook niet met alleen de nodige hardware.
2. Onstabiel (Waarschijnlijk door SB Live 5.1, als ik een spel wil spelen dan moet ik die sound blaster uitzetten anders loopt ie vast)
3. Strepen door mijn beeld met mijn tv kaart, (Met mijn MSI 6163Pro (Intel 440BX Based) had ik dit niet.
4. het zou kunnen dat ik nog wat vergeten ben want ik heb al zo veel problemen gehad met deze 649T pro.
Ik heb er bijna 300 piek voor betaald (Hij was net uit)

Verwijderd

Topicstarter
^KICK^

Verwijderd

Yep, hele goede keus... klokt net zover over als de Cusl2-C (P!!! 1.0 @ 1.25Ghz). Als je meer dan 512mb ram nodig hebt kun je echter beter naar andere mobo's kijken ;)

• hunterxl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 17:33
Ik heb dit bordje ook en hij is ook zeer stabiel op hogere sneheden :)

Procesprutser

Verwijderd

Topicstarter
Laatste keer KICK want ik wil meer zekerheid om dat ik veel goede en slechte dingen over de Tusl2-C hoor.

Verwijderd

Koop een Abit St6 (Raid) moederbord, kun je je fsb per mhz instellen tot 200 of 250 mhz meen ik. Ik heb em ook en hij bevalt echt prima.. zie mijn sig :) *D

Verwijderd

idd Abit st6 , intel chipset, dus geen gezeik met drivers, en super stabiel

Verwijderd

Op mijn TUSL2-C (vorige bord) clockte ik zonder problemen mijn p3 550@825 mhz (150 mhz fsb), en dat terwijl alle 3 de banken gevuld waren met relatief simpel geheugen (samsung 128, hyundai 128 en noname 256 = totaal 512)

Niets dan lof over dit bord. Op mijn BX plank daarvoor (Abit BE6) wou ie met moeite maar op 133 mhz

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 19:33 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
idd Abit st6 , intel chipset, dus geen gezeik met drivers, en super stabiel
Precies, ik heb mijn Asus Cuv4x meteen in de hoek geflikkert, via chipset zuigt hard als je het mij vraagt, de rest van de systemen hier thuis hebben ook allemaal een intel chipset, op 1 na dan, en die draaien ook super lekker.

Het is zelfs zo dat mijn pa zeker weet dat zijn P3 733@770 op z'n Cuv4x moederbord langzamer is dan de pc van mijn zusjes, een Celeron 333@416 op een Abit Bx6 rev2 :)
Pagina: 1