heo kom ik erachter wat de afstand is tussen mij en mijn adsl centrale??
http://www.cistron.nl/particulier/linesharing.shtml hier kan je denk ik wel de dichtstbijzijnde KPN centrale vinden.
Alleen de afstand wordt helaas niet vermeld
Alleen de afstand wordt helaas niet vermeld
hmmm lijkt erop dat ie op tussen de 3 en 6 km afstand zit relatief genomen want die kaart die ik hier zie is niet echt duidelijk
wat houd dat in voor mijn 7800kb line??
wat houd dat in voor mijn 7800kb line??
Ik denk je lijn dan niet zo snel zal zijn, gebruik gewoon een routeplanner voor de afstand, dan kies je kortste route dan zit je redelijk in de buurt van de lengte van de kabel denk ik. Ik zit ruim 4,5 km van de centrale, mxstream kan hier niet eens, er is ook bbned, bij de postcodecheck staat wel dat het beschikbaar is maar omdat ik ook isdn heb is de afstand waarschijnlijk te groot.
heeft er iemand een indicatie hoeveel km van de telefooncentrale hoeveel kbyte je ongeveer haalt zeg maar 
tabelletje ofzo
tabelletje ofzo
Verwijderd
ligt niet alleen aan de afstand maar ook aan de kwaliteit van de gehele koperlijn...Op vrijdag 11 januari 2002 18:48 schreef ikbenveldmuis het volgende:
heeft er iemand een indicatie hoeveel km van de telefooncentrale hoeveel kbyte je ongeveer haalt zeg maar
tabelletje ofzo
kun je zoiets opvragen ergens oidOp vrijdag 11 januari 2002 19:08 schreef CheS het volgende:
[..]
ligt niet alleen aan de afstand maar ook aan de kwaliteit van de gehele koperlijn...
Metertje of 400 hooguit in mijn geval. Laten we van een goeie lijn uitgaan; is dat dan gunstig?
Dit dus.
Verwijderd
Iig niet meer als 5km, anders kun je geen adsl hebben!Op vrijdag 11 januari 2002 17:11 schreef Tetsuo55 het volgende:
heo kom ik erachter wat de afstand is tussen mij en mijn adsl centrale??
toch?
Dat is zeker gunstig! Dan kan je supersnel ADSL krijgen, ik zit 4,5 km van de centrale, ik kan mxstream niet eens bestellen, ik zal het dus met Chello moeten doen.
Verwijderd
Ik zit 1,4 km van de centrale af. Haal ik dan wel ongeveer de snelheden van Cistron MAXX?
Verwijderd
Kijk hier eens voor wat informatieOp zaterdag 12 januari 2002 17:18 schreef Schuursleutel het volgende:
Ik zit 1,4 km van de centrale af. Haal ik dan wel ongeveer de snelheden van Cistron MAXX?
http://www.telecomwereld.nl/adsldmt.htm
Je kan trouwens checken hoe ver je van centrale zit met http://route.anwb.nl
In die lijst met centrales op de Cistron webiste staan lang niet alle centrale's.
Zo staat er volgens de Cistron website maar 1 in Leeuwarden terwijl ik weet dat dat er 3 moeten zijn.
Zo staat er volgens de Cistron website maar 1 in Leeuwarden terwijl ik weet dat dat er 3 moeten zijn.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Yes ik zit maar 900 meter van de centrale af. Ik ga dus maar ergens een premium aboo afsluiten en lekker leechen.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
wil je precies weten op welke Centrale je aangesloten zit:
klik hier
dan kan je ongeveer berekenen hoever je ervan wegzit.....
[edit]
die ANWB zegt dat ik zo'n 2.02KM (!!!) van de centrale afzit
Ben ik tochwel benieuwd watvoor snelheid ik kan halen...
klik hier
[edit]
Volgens mij werkt die niet zo lekker. Is alleen voor de omgeving twente denk ik. Bij mij zegt ie dat ik geen ADSL kan krijgen. Maar dat is gelukkig wel zo.Op maandag 14 januari 2002 10:40 schreef Cutebritney het volgende:
klik hier
damn, dat kan ja...* Xandrios woont in TwenteOp maandag 14 januari 2002 10:43 schreef Rusty het volgende:
[..]
Volgens mij werkt die niet zo lekker. Is alleen voor de omgeving twente denk ik. Bij mij zegt ie dat ik geen ADSL kan krijgen. Maar dat is gelukkig wel zo.
Verwijderd
bij mij gaf ie ook aan dat er geen info over was, ik zit toch echt nu te internetten met een adsl verbindingOp maandag 14 januari 2002 10:40 schreef Cutebritney het volgende:
klik hier
[edit]
volgens die anwb site zit ik 3.09 km van de centrale af
over reguliere autowegen
dwz dat de kabel nog korter of langer kanz ijn
en over de kwaliteit is nix bekend
ook wee tik neit zeker of dat wel mijn centrale is maar die zit het dichtsbij
wat moet dat wel niet zeggen voor mijn 7800kb lijn??
over reguliere autowegen
dwz dat de kabel nog korter of langer kanz ijn
en over de kwaliteit is nix bekend
ook wee tik neit zeker of dat wel mijn centrale is maar die zit het dichtsbij
wat moet dat wel niet zeggen voor mijn 7800kb lijn??
Verwijderd
ik heb er 2 gevonden in Vlaardingen degeen die het dichtste bij staat is hemelsbreed 1 KM bij mij vandaan en de ander 3,5 KM
vlak naast mijn oude huis,400 MTR, als ik dat wist dan was ik niet bij mijn vriending ingetrokken
)
Kan ik er nu vanuit gaan dat ze de dichtsbijzijnde centrale gebruiken?

Zit 1.4 km van mijn centrale af in A'dam oud-zuid.
Maar ik ben retetevreden met Chello, man wat bennik toch verwend.
Als ik rijk word naar Cistron MAXX, en dan reken ik op 5.5 mbit minimaal.Leve de LAN(want dat is waar Inet heenmoet).
Maarruh: alle adsl aanbieders maken toch van die ene centrale in de P. De Hoochstraat gebruik he(voor mijn geval dan)?
Maar ik ben retetevreden met Chello, man wat bennik toch verwend.
Als ik rijk word naar Cistron MAXX, en dan reken ik op 5.5 mbit minimaal.Leve de LAN(want dat is waar Inet heenmoet).
Maarruh: alle adsl aanbieders maken toch van die ene centrale in de P. De Hoochstraat gebruik he(voor mijn geval dan)?
Verwijderd
ik zit 2.4 km er vanaf via slinkse zijweggetjes en bospaden.. toch dat zal niet de werkelijke lengte zijn van de kabel denk ik.
http://www.xs4all.nl/~vddool/centrales.htm
ik weet niet of ie compleet is... vond 1 centrale voor een stad met 50000 inwoners eigenlijk best wel weinig .. terwijl een kleine stad als oosterhout (gelderland) er 2 had (ik uit oosterhout brabant)
http://www.xs4all.nl/~vddool/centrales.htm
ik weet niet of ie compleet is... vond 1 centrale voor een stad met 50000 inwoners eigenlijk best wel weinig .. terwijl een kleine stad als oosterhout (gelderland) er 2 had (ik uit oosterhout brabant)
waarop zoek je dan ?Op zondag 13 januari 2002 16:13 schreef miekol het volgende:
Je kan trouwens checken hoe ver je van centrale zit met http://route.anwb.nl
telefoon centrale
kpn
telefoon
centrale
werken allemaal niet
Verwijderd
Volgens de ANWB zit ik 435 meter van de centrale 
Nooit geweten dat die centrale zo dichtbij is, toch leuk om dit eens te hebben uitgezocht.
Nooit geweten dat die centrale zo dichtbij is, toch leuk om dit eens te hebben uitgezocht.
Is het niet mogelijk om via je telefoonnummer de centrale op te zoeken waar je op aangesloten bent? Of via de rekening ofzow? Ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden of ik ADSL kan krijgen. Ik heb me al aangemeld, en volgens de orderstatus wordt mijn centrale 18 januari (as. vrijdag dus) klaargemaakt voor ADSL.
Maar nu heb ik een beetje zitten zoeken via de routeplanners, en de dichtstbijzijnde is 4 km van mijn huis? Ik hoop dat dit goed gaat...
Maar nu heb ik een beetje zitten zoeken via de routeplanners, en de dichtstbijzijnde is 4 km van mijn huis? Ik hoop dat dit goed gaat...
Verwijderd
http://www.kpn.com/common/downloads/vvpe.exe
Met dit programma kan je zien op welke centrale je aangesloten zit...
Met dit programma kan je zien op welke centrale je aangesloten zit...
Verwijderd
Vriendin dumpen! Terug naar mamma & snel adsl...Op maandag 14 januari 2002 16:50 schreef PvH het volgende:
ik heb er 2 gevonden in Vlaardingen degeen die het dichtste bij staat is hemelsbreed 1 KM bij mij vandaan en de ander 3,5 KMvlak naast mijn oude huis,400 MTR, als ik dat wist dan was ik niet bij mijn vriending ingetrokken
)
Helaas hebben we geen gegevens voor de opgegeven postcode. Op de opgegeven locatie kunnen we geen ADSL realiseren. Neem contact op met ons als u meer informatie wilt over onze andere diensten..Op maandag 14 januari 2002 10:40 schreef Cutebritney het volgende:
klik hier
[edit]
Vrremd zit hier gewoon al ongeveer 1,5jaar te Mxstreamen??
Verwijderd
Op dinsdag 15 januari 2002 07:03 schreef dune2000 het volgende:
[..]
Vriendin dumpen! Terug naar mamma & snel adsl...
http://www.cistron.nl/particulier/linesharing.shtmlOp dinsdag 15 januari 2002 10:45 schreef ddx2 het volgende:
nogmaals ff mijn vraag: waarop zoek je bij anwb als je wilt weten hoever de centrale staat ?
Kijken wel bij jouw in de buurt staat en dan via anwb routeplanner naar die postcode gaan vanaf jouw eigen postcode. Hoe precies het is is de vraag, maar een indicatie zou het moeten geven.
Verwijderd
Ik heb eerst de postcode opgezocht van de centrale ( op een van de hierboven genoemde site's) en daarna op postcode gezocht bij de anwb. Simple as thatOp dinsdag 15 januari 2002 10:45 schreef ddx2 het volgende:
nogmaals ff mijn vraag: waarop zoek je bij anwb als je wilt weten hoever de centrale staat ?
edit:
ik moet sneller leren typen want Rusty was me net voor
ik moet sneller leren typen want Rusty was me net voor
ah ok ;-)Op dinsdag 15 januari 2002 10:49 schreef Rusty het volgende:
[..]
http://www.cistron.nl/particulier/linesharing.shtml
Kijken wel bij jouw in de buurt staat en dan via anwb routeplanner naar die postcode gaan vanaf jouw eigen postcode. Hoe precies het is is de vraag, maar een indicatie zou het moeten geven.
bij Cistron staat mijn centrale niet in de lijst
(postcode 1566XK Assendelft)
de cistron lijst van linesharing is geupdate!!!!!
hmms ik zoek dus op postcode + huistnummer in proggie kpnOp dinsdag 15 januari 2002 10:50 schreef Evolution het volgende:
[..]
Ik heb eerst de postcode opgezocht van de centrale ( op een van de hierboven genoemde site's) en daarna op postcode gezocht bij de anwb. Simple as that
en die geeft dan aan dat ik op nummercentrale 'Assendelft' zit
enige wat ik kan vinden :
naam: Assendelft
verkort: As
District: Asd
Netnummer: 075
Regio: Amsterdam-Waterland
niet echt iets waarmee ik bij anwb kan zoeken dus.
hier zijn de centrales met ASD naam als het goed is moet ie hierbij zitten en anders niet.
KPN-Code POSTCODE WOONPLAATS ADRES SITE LIVE* LINE-SHARING
Asd-C 1016AE AMSTERDAM Singel 340 reeds opgeleverd JA
Asd-W 1057ZR AMSTERDAM Filips van Almondestraat 15 reeds opgeleverd JA
Asd-Z 1071ED AMSTERDAM Pieter de Hoochstraat 11 reeds opgeleverd JA
kan best zijn dat de centrale waar jij opzit nog niks mee is gedaan en ook niet in de planning zit
KPN-Code POSTCODE WOONPLAATS ADRES SITE LIVE* LINE-SHARING
Asd-C 1016AE AMSTERDAM Singel 340 reeds opgeleverd JA
Asd-W 1057ZR AMSTERDAM Filips van Almondestraat 15 reeds opgeleverd JA
Asd-Z 1071ED AMSTERDAM Pieter de Hoochstraat 11 reeds opgeleverd JA
kan best zijn dat de centrale waar jij opzit nog niks mee is gedaan en ook niet in de planning zit
allemaal amsterdam, is wel redelijk in de buurt maar is toch andere centraleOp dinsdag 15 januari 2002 11:14 schreef rippy het volgende:
hier zijn de centrales met ASD naam als het goed is moet ie hierbij zitten en anders niet.
...
tja online geven ze ook allemaal aan dat adsl niet mogelijk is
toch vreemd, want vreemdste dorpjes om me heen is het wel gewoon mogelijk (of vanaf maart 2002)
ook vreemd: m'n zus woont honderd meter van dorpgrens (assendelft-krommenie)
bij haar is het niet mogelijk, terwijl je honderd meter verderop wel gewoon adsl kan aanvragen (krommenie)
Pagina: 1