Op zoek naar een DVI -> CRT verloop-dongle

Pagina: 1
Acties:

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:09
Stel: men krijge een ATI RADEON 7500 DVI TV geleverd in een kale OEM versie. En je wilt een twee CRT monitoren aansluiten op het beestje.

en dat: De eerste monitor gaat op de CRT plug gaat en de tweede monitor via de DVI plug

Dan: mis je een DVI->CRT converter

Probleem: waar is die te krijgen, ik heb veel rondgezocht, maar ik kan hem nergens vinden. Iemand ideeen?

mvg Jochem

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

1 : [topic=309815/1/100]
2 : Ik heb geen idee maar heb wel vaker gehoord dat deze er niet bijgeleverd was en ze hem daarna absolutt niet hebben kunnen vinden. Ik zou zeggen bel eens een paar winkels af of zow.

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:59
ik denk niet dat dat kan met een eenvoudige converter. dvi is een digitaal signaal, en vga is analoog. je zal dus wel iets duurders nodig hebben dan een verloopstekkertje

Verwijderd

Zo'n converter kun je toch wel gewoon bij de elektroboer kopen?

• Jochem
Magneet: Staat er ook in je forum survival gids dat zinloze antwoorden niet wordt gewaardeerd.

• Jochem
Normaal worden deze zaken bij een retail versie er inderdaad bij geleverd, maar omdat ik nou eenmaal een OEM voor mijn neus heb ben ik dus naar die extra zaken op zoek. Als wellicht een tweaker hier en daar met hetzelfde probleem zou zitten, dan had ik graag -zijn- oplossing gehoord.

Ik zal inderdaad de betere electro-knutsel-man maar eens bellen, een goede tip waaraan ik nog niet eerder had gedacht. Bedankt!

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 08:51

cruncher

wanna crunch someone?

Bij een matrox g550 videokaart zit ook zo'n adapter standaard bijgeleverd, het is niet meer dan een eenvoudig uitziend verloopstekkertje. Misschien bij conrad ofzo te verkrijgen.

can you read my mind?

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Die convertor's zijn er zeker wel, echter durf ik niet te zeggen of dezen ook los verkrijgbaar zijn, ik weet wel dat een soortgelijke convertor bij de Matrox G550 videokaart wordt geleverd, dat is dan alweer opgelost.

Suc6 met de zoektocht :)

|:( net te laat :P

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb bij Wintelco een 8500 OEM/LE gekocht en daar zat er wel 1 bij.
Pagina: 1