Ik zoek voor m'n vriedin haar Kompak Presario 2240 een betaalbare upgrade. Niks klokken of gamen, gewoon wat office pielen. Nu begrijp ik uit een community van Kompak dat de 2200 serie (desktop model geen tower) gebruik maakt van een MicroATX bordje.
Deze bordjes hebben toch een afmeting van ca. 200 x 220 mm, of geldt dat alleen voor onderstaand mobo?
Die kast is dubbel zo groot. En toen ik eerder een nieuw PCI kaartje erin heb gestopt is mij niet opgevallen dat maar de halve kast gevuld was...
Voordat ik 'm weer onder alle troep vandaan haal (wanneer leert ze nou opruimen!!!
) en 'm open schroef, wil ik weten of er mensen zijn die dit mij zo kunnen vertellen.
Is dit trouwens wat?:
PCCHIPS 810LMR v7 Socket A/SIS730
256 MB SD-Ram PC-133 OEM 16x8
AMD Duron 1000 MHz Socket A
Cooler Socket 370,Socket A > 900 MHz
wat voor voeding moet ik hebben voor een duron 1GHz? Ik heb geen ervaring met AMD's.
thnx.
Deze bordjes hebben toch een afmeting van ca. 200 x 220 mm, of geldt dat alleen voor onderstaand mobo?
Die kast is dubbel zo groot. En toen ik eerder een nieuw PCI kaartje erin heb gestopt is mij niet opgevallen dat maar de halve kast gevuld was...
Voordat ik 'm weer onder alle troep vandaan haal (wanneer leert ze nou opruimen!!!
Is dit trouwens wat?:
PCCHIPS 810LMR v7 Socket A/SIS730
256 MB SD-Ram PC-133 OEM 16x8
AMD Duron 1000 MHz Socket A
Cooler Socket 370,Socket A > 900 MHz
wat voor voeding moet ik hebben voor een duron 1GHz? Ik heb geen ervaring met AMD's.
thnx.