Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?
Kenners weten waarom
AMD Athlon XP 1800+
Sim-pel
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
CPU: : Athlon XP 1700+/1,47 GHz 266 MHz Socket A :€ 189,90
Koeler: NoiseControl Silverado Socket A t/m 1,5 Gh:€ 65,80
Totaalprijs: € 335,60 ( FL 739.57)
Dan kun weer een tijdje vooruit!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Voor dat geld met koeler?Op vrijdag 11 januari 2002 16:52 schreef Moartn het volgende:
MSI K7T Turbo2
AMD Athlon XP 1800+
Sim-pel
MSI K7T Turbo2 : € 113,00
AMD Athlon XP 1800+ : € 219,00
Koeler? € 35,00
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bij Norrod heb je een XP1700+ en een MSI voor 340 euro (incl koeler), en als je wat bespaart de op de service kun je daar wel een 1800+ van maken bij een of andere webshop...Op vrijdag 11 januari 2002 16:58 schreef Merely het volgende:
[..]
Voor dat geld? Verkocht! En een koeler dan?
Het spijt me, maar als je maar 750 piek te besteden hebt, moet je natuurlijk niet een ultra-l33t stille/goede silverado/alpha/delta ding van 100 gulden gaan kopen... Zo'n standaard coolermastertje die je er standaard bij krijgt (of koopt voor 25 piek), is goed genoeg...Op vrijdag 11 januari 2002 17:03 schreef Merely het volgende:
Mmmmmm... sorry, was bericht aan het editten... Scusses! Maar je bezuinigd niet alleen op de service maar ook op de koeler. Die koelers die je erbij krijgt zijn zwaar kloten... Echt een afrader!
En ik heb gelijk!Op vrijdag 11 januari 2002 17:14 schreef Merely het volgende:
Dan verschillen we van mening....
j/k offcourse
Dan blijft er weinig over om uit te geven, DDR geheugen is rete duur op het moment...Het enige wat ik nodig heb is een MOBO en processor. De rest is nog niet aan vervangen toe (ik heb nog een 40 GB HDD en +- 396 MB pc133 ram liggen).
Hoeze? De ECS K7S5A en de MSI K7T Turbo2 zijn beiden SDram bordjes! Doe eerst wat eigen research voordat je wat post....Op vrijdag 11 januari 2002 19:49 schreef Froggie het volgende:
Waar jullie geen rekening mee houden is dat Elroyv ook DDR geheugen aan zal moeten schaffen als ie een nieuw mobo gaat halen...
* froggie zit zich in een hoekje te schamen...
Verwijderd
de msi is met ddrOp vrijdag 11 januari 2002 19:53 schreef Merely het volgende:
[..]
Hoeze? De ECS K7S5A en de MSI K7T Turbo2 zijn beiden SDram bordjes! Doe eerst wat eigen research voordat je wat post....
heb em nl zelf liggen
Ging dat nou moeilijk dat geheugen er op prikken?Op vrijdag 11 januari 2002 20:24 schreef BlackIllusion het volgende:
de msi is met ddr
heb em nl zelf liggen
Anyway, ik denk dat die MSI K7T Turbo2 + XP 1700+ (of iets in die richting) idd wel een aardige combo is.
Verwijderd