Wie hier heeft er al wat ervaring opgedaan met
microsoft .NET?
En dan met name het configureren van de IIS voor gebruik met .NET?
microsoft .NET?
En dan met name het configureren van de IIS voor gebruik met .NET?
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Je kent het verschil met Java bytecode?XTerm89D: Er wordt een soort van neutrale code gecompileerd die pas naar het native formaat gecompileerd wordt als het programma opstart.
Dat is op z'n zachts gezegd ietwat optimistisch vrienden voor andere's OS'en downloadbare .NET interpreter.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Ik neem toch aan dat je thuis mag doen wat je zelf wilt?Op vrijdag 11 januari 2002 16:55 schreef XTerm89D het volgende:
Ik MAG niet tot Juni, als mijn eindproject klaar is, we mogen dit enkel met VB6 en Access 2000 doen.
Mwoah, is toch niet zo raar, het gaat tenslotte dat je de technieken leert en op een bepaalde manier denken.Heb nog nooit meegemaakt dat een opleiding informatica je achterstand bezorgt.
Verwijderd
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
weinig tot niks..
Verwijderd
Ik heb begrepen dat ze/anderen echt wel met Linux bezig zijn, herinner je nog dat Microsoft Corel ( = Linux ) een flinke kapitaalinjectie gaf? Volgens mij was toen de reden dat Corel toen iets met .net mocht doen.De libraries van .NET (eigenlijk heel .NET) zijn zeer gericht op het MS Windows platform en daarom zeer lastig tot vrijwel onmogelijk te implementeren op andere besturingssystemen.
Corel is allang gestopt met z'n Linux avontuur... Corel heeft inderdaad geld gekregen, maar daarvoor moesten ze .NET gaan toepassen in hun producten.jurrieyup: Ik heb begrepen dat ze/anderen echt wel met Linux bezig zijn, herinner je nog dat Microsoft Corel ( = Linux ) een flinke kapitaalinjectie gaf? Volgens mij was toen de reden dat Corel toen iets met .net mocht doen.
Verwijderd
Das dus inderdaad ook zoiets grappigs. Met veel bombarie werd aangekondigd dat er ook een implementatie voor freebsd aangekondigd... Weet je wat daar bij zit? Vrijwel niets. Een compiler voor C# porten is niet zo moeilijk een eenvoudige CLR die MSIL kan interpreteren ook niet. Doe gek en schrijf zelfs een JIT... Allemaal heel leuk, maar je hebt er maar weinig aan zonder de libraries... en het grootste deel wordt dus niet geport (dit geldt in mindere mate dus ook voor Mono).Yarvieh: Ms gaat dacht ik een freebsd implementatie van de clr met source leveren onder het bsd license dacht ik, wellicht dat iemand de moeite neemt het naar linux te porten als et uitkomt
Verwijderd
Je doelt op VS .NET neem ik aan? .NET Framework SDK zou geen enkel probleem mogen zijn met die specificaties... Dat draaide zelfs op mijn oude PII-300 als een trein....Nielsz: En natuurlijk is het niet vooruit te branden bij mij(p800-192mb)
Haha LOLDebbus: Ik denk dat ik weinig met .NET ga doen... Ik ben nog niet eens begonnen met de vorige hype
Verwijderd
Das jammer, COM werkt best ok als je er eenmaal aangewend bentOp zaterdag 12 januari 2002 12:53 schreef Debbus het volgende:
Ik denk dat ik weinig met .NET ga doen... Ik ben nog niet eens begonnen met de vorige hype
yep, vs.NET beta2Op zaterdag 12 januari 2002 12:55 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Je doelt op VS .NET neem ik aan? .NET Framework SDK zou geen enkel probleem mogen zijn met die specificaties... Dat draaide zelfs op mijn oude PII-300 als een trein....
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Verwijderd
Wie verbied je dan om buiten je eindproject om ermee te gaan spelen? Beetje zwak excuus als je er zo enthousiast over bent......... Over achterstand hoef je je geen zorgen te maken...... Als je eenmaal kunt programmeren heb je een nieuwe taal ook snel aangeleerd. Spreek uit ervaring, heb 10 jr terug (tijdens mijn informatica opleiding leren programmeren in Pascal en C++.... Maar ik heb nog steeds geen achterstand hoor.....Op vrijdag 11 januari 2002 16:55 schreef XTerm89D het volgende:
Ik MAG niet tot Juni, als mijn eindproject klaar is, we mogen dit enkel met VB6 en Access 2000 doen.
hmmm kan niet echt zeggen dat ik het daar mee eens ben. al die ellende van DLL's die alleen geregistreerd kunnen worden door de local administrator, de eeuwige versieconflicten, de totale onmogelijkheid om twee versies van dezelfde component langs elkaar te laten functioneren voor bijv. twee versies van een webapplicatie op dezelfde server en ga zo maar door....Op zaterdag 12 januari 2002 12:55 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Das jammer, COM werkt best ok als je er eenmaal aangewend bent
Verwijderd
Heb je de lezingen van don box gezien daar? ik blijf het jammer vinden dat ze niet online staan bij ms zodat we ze hier kunnen linken.Op zaterdag 12 januari 2002 19:25 schreef gotcha het volgende:
microsoft zei zelf op developer days 2001, "vanaf nu wordt programmeren weer leuk :)",