Op vrijdag 11 januari 2002 18:41 schreef cougar007 het volgende:
In VB6 heb ik wel hele irc clienten gemaakt, ik ben nu een paar dagen (2 dus) bezig om dit om te zetten in Delphi en het lukt toch wel aardig (connecte, joine, parten, PRVMSGen)
dat zijn redelijk ingebakken standaard functies..
Op vrijdag 11 januari 2002 17:11 schreef Creepy het volgende:
[..]
* Creepy heeft een hekel aan mensen die het verdommen om te zoeken, terwijl het rechtstreeks uit de help, web-sites en nagenoeg elk Delphi boek te halen is.
Dat je iets niet weet, betekent niet dat je meteen maar een vraag moet stellen zonder eerst ff te zoeken.
Het valt me de laatste tijd op dat er steeds meer van dit soort vragen gesteld worden, terwijl dus in nagenoeg elk Delphi boek dit soort ongein wel wordt behandelt. Dat je een beginner bent ok.. maar om copy&paste code vragen, nee, zeg dan gewoon dat je te lui bent om het zelf uit te zoeken
zit ook wel wat in. maar af en toe heb ik het gevoel alsof lui zijn een gave is die je niet zo een-twee-drie de wereld uit kan helpen..
maar idd volgende keer zal ik me mond houden
en zelf ook gaan zoeken ipv vragenOp vrijdag 11 januari 2002 20:55 schreef OxiMoron het volgende:
Ehh als je in de Help van Delphi op Copy zoekt vind hij niks..
Maar als je Copy intypt en dan op F1 drukt dan wel..
Delphi help heeft al bugs sinds versie 1

?
nooit last mee gehad. wel dat er verschillende versie's van de help in elkaar geplakt zijn, (je ziet wel stuk nieuw is, en wat oud)
maar verder kun je gewoon zoeken naar 'string' 'copy' enzo
This message was sent on 100% recyclable electrons.