Toon posts:

Nokia 6310, wanneer is ie leverbaar??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds september (einde huidige contract met Dutchtone) ben ik aan het wachten op de 6310, omdat mijn 8210 alweer een jaartje oud was (toenertijd).
Eerst stond er 4de kwartaal op de nokia website, maarja dat bestrijkt 3 maanden.
Schijnt er een gerucht te zijn dat ze software-problemen hebben (tell me something new).
Wachten wachten wachten, Ja December komt ze, volgens velen winkelverkopers en websites.
Nu Januari.......... "ja eind van deze maand is ze binnen".
Anderen zeggen weer "begin februari".

Nu de carkit al te hebben liggen (€ 95,- excl. BTW bij office-centre, actie is nu voorbij), vraag ik me af wanneer ze nu eindelijk binnen is.

Iemand die contact gehad heeft met Nokia of een goede bron, wanneer ze nu eindelijk eens komt!?!?

Ik word een beetje ziek van Dutchtone icm de 8210. Vele problemen mee gehad, net als 80% andere van de 8210 in omloop, maar een nieuwe gekregen.

Voor bugjes in het toestel ben ik niet bang. Rijd ik wel even langs Spijkenisse (STA. www.sta.nl). Die kijken er DIRECT naar.
Nu schijnt ook die Nokia Stores firmwares te updaten enzo, maar dacht dat het alleen een winkeltje was.
Ben daar eigenlijk nog niet langs geweest (in Rotterdam). Ik las namelijk GoT dat ze de 6310 al hebben liggen.

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/6310/pics/main_phone.jpg

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ikke wil hem eigelijk ook wel hebbuh :).

Alleen moet nog ff kijken waar je um voor een leuk prijsje kunt krijgen.... :).

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet hem op eigen bedrijf, dus moet wel winkelen 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Zoveel mensen online en niemand weet het antwoord :'(

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
heb vandaag libtel gebeld en die zeggen hem eind januari te gaan leveren maar ze hadden me ook al eind november en eind december verteld.

Zit er ook al een aantal maanden met smacht op te wachten ben alleen nog niet over uit welke kleur ik moet nemen. Ik vind ze eigenlijk allemaal lelijk. Waarom moeten die dingen nou van dat gore GOUD hebben?

Maarja GPRS en Bluetooth en het is Nokia en dat wil ik. Maar loop nu al maanden te klooien met mijn 8850 die echt op is. Dik 350 uur mee gebeld en mijn ervaring is dat een telefoon na de 300uur echt op is.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij stond de caps lock bij hun aan, of de telefoon stond zachtjes, waardoor ze harder moesten 'praten' ofzo :P

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Nokia.Rotterdam@belcompany.nl
Verzonden: zo 13-1-2002 12:55
Aan: Alexander Wesdorp
CC:
Onderwerp: Re: Korte vraag 6310, snel antwoord?

DE 6310 KOMT IN DE EERSTE HELFT VAN WEEK4.

WE HEBBEN ALLEEN DUMMIES VAN DE 6310 IN DE WINKEL

BELCOMPANY ZORGT VOOR HET ADMINISTRATIEVE GEDEELTE VAN NOKIA IN NEDERLAND

MET VRIENDELIJKE GROETEN

NOKIASTORE ROTTERDAM
----- Original Message -----
From: "Alexander Wesdorp" <alexander.wesdorp@maraex.com>
To: <nokia.rotterdam@belcompany.nl>
Sent: Saturday, January 12, 2002 4:56 PM
Subject: Korte vraag 6310, snel antwoord?

Beste mensen,

Twee korte vragen; Wanneer verwachten JULLIE dat de 6310 in de winkel
ligt en het schijnt dat jullie al de 6310 hebben liggen voor te
koekeloeren?

Iets ik mij nu erg afvraag is, wat Nokia het bedrijf te maken heeft met
Belcompany (gezien jullie emailadres)

Alvast bedankt!

Maraex Technology VOF
Alexander Wesdorp (Manager & Partner)
Wisselspoor 267
2908 AD Capelle aan den IJssel
The Netherlands
Email : alexander.wesdorp@maraex.com
Cellular : +31-(0)6.28-34.9005
Office : +31-(0)10-284.9459
Our websites :
<http://www.maraex.com/>
<http://www.pcproblemen.net/>
<http://www.actueelnieuws.nu/> (under construction)

• intert0y
Op maandag 14 januari 2002 14:48 schreef awesdorp het volgende:
Maraex Technology VOF
Alexander Wesdorp (Manager & Partner)
Wisselspoor 267
2908 AD Capelle aan den IJssel
The Netherlands
Email : alexander.wesdorp@maraex.com
Cellular : +31-(0)6.28-34.9005
Office : +31-(0)10-284.9459
Our websites :
<http://www.maraex.com/>
<http://www.pcproblemen.net/>
<http://www.actueelnieuws.nu/> (under construction)
soort spam? :)

Verwijderd

hier in uden is ie al een paar daagjus te krijgen bij VTU-telecom (www.vtu-telecom.nl)
Suc6!

• Proggy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Belcompany Rotterdam verw8 um eind van deze week....
PhoneHouse Rotterdam over 2 maanden :?
T 4 Telecom Rotterdam over 1 maand :?
Nokiastore Rotterdam wil er niets over kwijt....

IK WIL UM EN NU WEL TE VERSTAAN! :(

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Was zojuist in de Nokiastore Rotterdam voor mijn 8310, en daar hadden ze de 6310 ook al. Ze vragen er daar Euro 484.99 voor zonfder abonnement.
Maar wat ik wil zeggen,
ZE ZIJN ER DUS AL!

Bennie gek, ben een koe!

• Proggy
Gisteren nog niet anders hoor! :(

Wel wat demomodelletjes dat wel maar die wil ik niet!

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Vandaag dus wel, en het was niet eens druk. Ik denk dat ze daarom niks zeggen over een preciese datum aangezien anders de hele winkel volstaat met mensen die zo'n machine willen hebben.

Maar er stond naast de kassa een bord met: Nu leverbaar de 6310 en de 5210

Dus ik heb gelijk nadat ik klaar was met mijn 8310 die man aangesproken over de 6310, en die zei dat hij net leverbaar was.

Bennie gek, ben een koe!

• Proggy
YES!!!!!!!!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

de phoneshop in den haag heeft nokia's en andere mobieltje meestal erg snel. Ze zijn ook redelijk exclusief (8250,8850 Gold). Ik heb bij Ben gewerkt en kan zeggen dat die winkel ook achter de schermen goed in elkaar zit ;)

owja : http://www.phoneshop.nl

In april verwachten ze de 6510 BTW :)

Afbeeldingslocatie: http://www.phoneshop.nl/images/nokia_6510_homep.gif

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Vandaag stond de 6310 voor op de Sp!its :D
Was bij belcompany.

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-03 16:45
ook te krijgen bij dixtone. Dus vanaf nu bijna overal leverbaar. Iemand al wat ervaringen om te delen?

• mad-max
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2022
Mediamarkt Leeuwarden had hem vrijdag 25-1-02.

Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom

Verwijderd

Ik heb hem nu een week, en hij bevalt me goed. Mijn vorige gsm was de 6210 waar ik ook tevreden mee was alleen die was echt vaak kapot totaal 3 keer een nieuwe gehad van nokia.

hopen dat deze het langer uithoud maar het is echt een super toestel

• intert0y
Heb de 6310 vanmiddag gekocht.

1e indrukken zijn goed. Toestel is gewoon weer lekker snel en dat bevalt me wel. De 6210 en 7110 waren zo traag. Reageerde traag op commando's als je op toetsen drukte.. Daar lijkt deze geen last van te hebben.

Nu nog GPRS voor consumenten bij Libertel en dan ben ik helemaal tevreden

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Kan een van jullie een goede reden noemen, waarom ik, eigenaar van een 8210, zou moeten overstappen naar de 6310? Ik heb al een telefoon enzo, maar ik vind 'm zo mooi, en ik wil het kunnen verantwoorden naar mezelf. :)

Barst maar los! :)

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Op dinsdag 29 januari 2002 01:06 schreef Skate2000 het volgende:
Kan een van jullie een goede reden noemen, waarom ik, eigenaar van een 8210, zou moeten overstappen naar de 6310? Ik heb al een telefoon enzo, maar ik vind 'm zo mooi, en ik wil het kunnen verantwoorden naar mezelf. :)

Moet ik je echt gaan vertellen dat een nokia 8210 gewoon een te gammele telefoon is om langer dan 1 jaar mee te doen? Ik heb zelf een 8310 en die is al een stuk steviger maar ik denk dat ik die ook binnen een half jaar de deur uit doe om geen geld weg te gooien.

Mar een echt serieus argument is gewoon dat de 6310 een zeer goede telefoon zal zijn die constructief goed gebouwd is, alle mogelijkheden bied die je nodig hebt, waardevol is en gewoon zeer mooi om te zien.

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 01:17 schreef ederooij het volgende:

[..]

Moet ik je echt gaan vertellen dat een nokia 8210 gewoon een te gammele telefoon is om langer dan 1 jaar mee te doen? Ik heb zelf een 8310 en die is al een stuk steviger maar ik denk dat ik die ook binnen een half jaar de deur uit doe om geen geld weg te gooien.

Mar een echt serieus argument is gewoon dat de 6310 een zeer goede telefoon zal zijn die constructief goed gebouwd is, alle mogelijkheden bied die je nodig hebt, waardevol is en gewoon zeer mooi om te zien.
Idd, maar ik vraag me af wat nou echt de functionaliteit van bluetooth (de opvolger van IR)is. Ik bedoel: hoe vaak gebruik je nou je IR poort? Voor de bluetooth carkit zou het alleen handig zijn als er nog een appart bedieningspaneel met display bijzit, dat dezelfde functies als je telefoon heeft. Als je deze functie en GPRS niet gaat gebruiken kun je beter een 6210 kopen.

Verwijderd

En ik maar denken dat t allang niet meer cool was om je op te winden over telefoontjes...

• intert0y
Op dinsdag 29 januari 2002 01:06 schreef Skate2000 het volgende:

Een 8210 is een telefoon voor wannabee losers die geen 8850 kunnen betalen. >:)

Een 6310 heeft bluetooth en gprs en dit is met name leuk als je een laptop hebt. Tevens heeft ie wat andere leuke en interessante features. Ik vind persoonlijk ook erg gaaf dat de verlichting in en outfade als het uit en aan gaat.

ps. Sorry dat ik zo arrogant doe over de 8210 :r gebruikers.

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Op dinsdag 29 januari 2002 01:43 schreef noki_JA het volgende:

[..]

Idd, maar ik vraag me af wat nou echt de functionaliteit van bluetooth (de opvolger van IR)is. Ik bedoel: hoe vaak gebruik je nou je IR poort? Voor de bluetooth carkit zou het alleen handig zijn als er nog een appart bedieningspaneel met display bijzit, dat dezelfde functies als je telefoon heeft. Als je deze functie en GPRS niet gaat gebruiken kun je beter een 6210 kopen.
Ik ben het met je eens dat de mogelijkheden/toepassingen voor bluetooth tot op heden zeer beperkt zijn, maar ik denk wel dat het binnen een korte periode meer op zal komen. Maar ik persoonlijk vind dat je GPRS en bluetooth in je mobiele telefoon alleen nodig hebt als je hem gebruikt icm met je laptop/handheld. Dan kun je die mogelijkheden wel gebruiken.
Naar min mening worden die technologien nu alleen maar meegebakken uit commerciele oogpunten. Men moet Sony-Ericsson het hoofd bieden en te boek blijven staan als innovatief.

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 09:20 schreef intert0y het volgende:

[..]

Een 8210 is een telefoon voor wannabee losers die geen 8850 kunnen betalen. >:)

Een 6310 heeft bluetooth en gprs en dit is met name leuk als je een laptop hebt. Tevens heeft ie wat andere leuke en interessante features. Ik vind persoonlijk ook erg gaaf dat de verlichting in en outfade als het uit en aan gaat.

ps. Sorry dat ik zo arrogant doe over de 8210 :r gebruikers.
Nounounou. Dus ik was een wannabee loser? Ik had gekozen voor de 8210 boven de 8850, omdat ik geen patser ben met grote gouden kettingen en gouden horloges. Bovendien vind ik beweegbare delen van een telefoon maar 'gevaarlijk'. De kans dat de telefoon kapot gaat door dat geschuif is veel groter. Je sorry is geaccepteerd ;-)

Maaaaaaaaaar, ik heb nu eindelijk de 6310 afgelopen vrijdag gehaald en ik moet zeggen een fantastisch toestelletje.
Pluspunten die ik tot nu toe ervaren heb :
- tov 6210, een veel snellere menu.
- fade in/out van het licht erg leuk :+
- Die extra regel van het display is erg fijn!
- tov een andere serie: veel meer mogelijkheden met contactpersonen, zoals alles onder 1 naam te zetten (mobiel, thuis, werk, etc)
- Spraakopdrachten zijn altijd handig. Jammer genoeg nog niet zover dat je 'Bel <naam>' in de auto kan opgeven zonder poespas uit te halen.
- Heel degelijk. Mag voor velen wel groot uitvallen, maar voor mij is het fijn toestel. De 8210, die ik ook heb, is gewoon te klein. Telkens het gevoel of ik hem wel bij me heb. De 6510 is bijvoorbeeld ook weer zo'n klein (en wellicht gammel zoals de 8210) toestel.

Een bug leek het, maar krijg het niet meer voor elkaar om het nogmaals te krijgen :
- In het bluetooth menu een naam opgeven voor je telefoon. Ipv 'Nokia 6310' had ik ingetypt 'Alexander's Nok', maar toen had ik geen beeld meer. Geluid van menuactiviteiten hoorde ik wel, maar zag geen ene flikker meer, totdat ik de rode knop indrukte. Nogmaals geprobeerd, maar nu accepteert ie de naam gewoon niet. (althans, hij verandert niet)

Ik heb hem overigens bij Belcompany gehaald, € 221,- (ben extra 1 jaar). Normaal € 269,- dacht ik volgens de website, maar even naar gsm-shop.nl gegaan, was € 207,- maar daar hadden ze de factuurkorting al vanaf gehaald van € 15,-. In ieder geval, pagina afgedrukt en de contactpagina (om aan te tonen dat ze winkels hebben) en hoppa, stuk goedkoper uit.

Ja en nu waarom weer Ben? Voor de 8210 (september 2000) had ik bij mijn 6150 ook een Ben abo. Nooit problemen gehad. Ja de bereikbaarheid van de klantenservice in het begin, maar na het overstappen naar Dutchtone met de 8210, was dit nog veel erger. Bovendien vaak problemen met verbinding.
Ik denk zelf dat dit ook aan je toestel ligt. Is de 6310, toevallig 2 Watt en de 8210, 1 Watt? Geen idee hoor, maar er zitten wel eens verschil tussen, waardoor onterecht de provider de schuld krijgt.
Maargoed, ook voor Ben gekozen, omdat ze al GPRS aanbieden, en vaak bovenaan de lijst staan van Providers die diensten voor de klant aanbiedt. Qua netwerk had ik liever misschien voor Vodafone gekozen, maar als ze geen GPRS aanbieden, viel ie voor mij af (ook als je alleen al naar de kosten kijkt die je kwijt bent na een jaar)

• intert0y
Op dinsdag 29 januari 2002 12:27 schreef awesdorp het volgende:

[..]
- tov een andere serie: veel meer mogelijkheden met contactpersonen, zoals alles onder 1 naam te zetten (mobiel, thuis, werk, etc)
<knip>
Ik heb hem overigens bij Belcompany gehaald, € 221,- (ben extra 1 jaar). Normaal € 269,- dacht ik volgens de website, maar even naar gsm-shop.nl gegaan, was € 207,- maar daar hadden ze de factuurkorting al vanaf gehaald van € 15,-. In ieder geval, pagina afgedrukt en de contactpagina (om aan te tonen dat ze winkels hebben) en hoppa, stuk goedkoper uit.
<knip>
Maargoed, ook voor Ben gekozen, omdat ze al GPRS aanbieden, en vaak bovenaan de lijst staan van Providers die diensten voor de klant aanbiedt. Qua netwerk had ik liever misschien voor Vodafone gekozen, maar als ze geen GPRS aanbieden, viel ie voor mij af (ook als je alleen al naar de kosten kijkt die je kwijt bent na een jaar)
1. Deze uitgebreide functies hadden de 7110 en 6210 ook al hoor.

2. Ik heb er 375 voor betaald i.c.m. verlenging libertel 500 abo.

3. Het is inderdaad jammer dat vodafone nog geen GPRS voor consumenten aanbiedt maar ik ga gewoon voor de kwaliteit en GPRS (waar ik hem wel voor gekocht heb) komt binnenkort wel. En voor kwaliteit moet (meestal) betaald worden. Ik zit al sinds het allerbegin van libertel toen ze nog geen landelijke dekking hadden en ben nog altijd tevreden over hun service en dergelijke. Maar nogmaals, daar betaal je ook voor.

Mijn eerste indrukken zijn verder ook gewoon goed en ik ben zelf nog geen bugs tegengekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 13:59 schreef intert0y het volgende:

[..]

1. Deze uitgebreide functies hadden de 7110 en 6210 ook al hoor.

2. Ik heb er 325 voor betaald i.c.m. verlenging libertel 500 abo.

3. Het is inderdaad jammer dat vodafone nog geen GPRS voor consumenten aanbiedt maar ik ga gewoon voor de kwaliteit en GPRS (waar ik hem wel voor gekocht heb) komt binnenkort wel. En voor kwaliteit moet (meestal) betaald worden. Ik zit al sinds het allerbegin van libertel toen ze nog geen landelijke dekking hadden en ben nog altijd tevreden over hun service en dergelijke. Maar nogmaals, daar betaal je ook voor.

Mijn eerste indrukken zijn verder ook gewoon goed en ik ben zelf nog geen bugs tegengekomen.
1. Inderdaad, maar dat bedoelde ik ook met andere serie (3xxx, 5xxx, 8xxx)

3. Helemaal mee eens, maar in hoeverre is kwaliteit, kwaliteit. Voor jou kan kwaliteit anders zijn voor mij. Vanaf augustus zat ik al te wachten op dit toestel en dacht toen ook van ik neem libertel, maar nu ik de jaar uitreken, vind ik € 300,- verschil met Ben, te groot.
Ze (omgeving) vinden mij al een veel gebruiker en een mafkees om zoveel voor een mobiel te betalen, maar daar sta jij nog eens boven :-) Twee mafkezen op een rij.
Ach ik denk altijd maar : Geld moet rollen. Zodra je het uitgeeft, krijg je het via een andere weg weer terug.
Als je iets wilt, moet je er voor gaan en dan moet geld geen issue zijn, toch?
Als je elke dag jezelf tegen houdt om iets te gaan doen met als reden dat het veel kost, is het leven nooit leuk :-)

Ik wou nog iets schrijven, maar weet niet meer wat }:O |:(

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 12:27 schreef awesdorp het volgende:
Spraakopdrachten zijn altijd handig. Jammer genoeg nog niet zover dat je 'Bel <naam>' in de auto kan opgeven zonder poespas uit te halen.
Als het goed is kun je door NAMEN even ingedrukt te houden een vooraf ingesproken naam roepen, en hij gaat dan bellen. Werkt met mijn 6210 in de carkit igg zo. Of bedoel je alle namen uit je lijst wil kunnen bellen?

• intert0y
Op dinsdag 29 januari 2002 14:49 schreef awesdorp het volgende:

[..]
3. Helemaal mee eens, maar in hoeverre is kwaliteit, kwaliteit. Voor jou kan kwaliteit anders zijn voor mij. Vanaf augustus zat ik al te wachten op dit toestel en dacht toen ook van ik neem libertel, maar nu ik de jaar uitreken, vind ik € 300,- verschil met Ben, te groot.
Ze (omgeving) vinden mij al een veel gebruiker en een mafkees om zoveel voor een mobiel te betalen, maar daar sta jij nog eens boven :-) Twee mafkezen op een rij.
Ach ik denk altijd maar : Geld moet rollen. Zodra je het uitgeeft, krijg je het via een andere weg weer terug.
Als je iets wilt, moet je er voor gaan en dan moet geld geen issue zijn, toch?
Als je elke dag jezelf tegen houdt om iets te gaan doen met als reden dat het veel kost, is het leven nooit leuk :-)
Geniaal, als early adopter moet je er gewoon wat voor overhebben. :)

Maar het is inderdaad een smak geld. En mijn telefoonrekeningen zijn ook niet mals, libertel (uhmz., vodafone) strijkt jaarlijks toch een gulden of 6000 op. Dan hoor ik vriendjes en vriendinnetjes die aanzienlijk minder kwijt zijn in verhouding tot de gebelde minuten maar wat ik als kwaliteit van libertel zie is dat ze altijd goed bereikbaar zijn en helpdesk (als je ze al nodig hebt) altijd voortreffelijk helpen.

Ps. Nog een voordeel van de 6310 vind ik dat ie een Lithium-Polymeer accu heeft welke nog lichter zijn dan een Li-Ion en goede capaciteit bezitten.

Pps. Ik kocht vorig jaar nadat ik mijn 7110 kapot had gegooid omdat ik het toestel helemaal zat was. (waar ik overigens natuurlijk al wel spijt van had nadat ie uit mijn handen vloog en toen ik dus een toestel zonder abo moest gaan kopen.) een 8850 voor fl. 1526,- zonder abo. Mijn 'oude' abo was net 3 maanden oud. Maar dat zal ik nu ook niet meer snel doen. Gebruik nu lekker 8850 en 6310 wanneer ik denk degene het meeste nodig te hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 02:32 schreef noki_JA het volgende:

[..]

Als het goed is kun je door NAMEN even ingedrukt te houden een vooraf ingesproken naam roepen, en hij gaat dan bellen. Werkt met mijn 6210 in de carkit igg zo. Of bedoel je alle namen uit je lijst wil kunnen bellen?
Ja, dat bedoel ik dus met poespas. Eerst een naampie middels je stem geven aan een contactpersoon en dan vervolgens de rechterknop ingedrukt houden.
Het is handig, maar jammer nog niet zover dat we al roepen "MyNokia" <bliep> "Yes master?", "Call <name>".

Ik denk teveel aan star trek :+

Het blijft een gigantisch mooi toestelletje : http://my.maraex.com/6310_2.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 09:55 schreef intert0y het volgende:

[..]

Pps. Ik kocht vorig jaar nadat ik mijn 7110 kapot had gegooid omdat ik het toestel helemaal zat was. (waar ik overigens natuurlijk al wel spijt van had nadat ie uit mijn handen vloog en toen ik dus een toestel zonder abo moest gaan kopen.) een 8850 voor fl. 1526,- zonder abo. Mijn 'oude' abo was net 3 maanden oud. Maar dat zal ik nu ook niet meer snel doen. Gebruik nu lekker 8850 en 6310 wanneer ik denk degene het meeste nodig te hebben.
Nooit geleerd van je ouders dat je niet met telefoons mag gooien en vooral geen mobiele telefoons ? :P

• intert0y
Op woensdag 30 januari 2002 16:18 schreef awesdorp het volgende:

[..]

Nooit geleerd van je ouders dat je niet met telefoons mag gooien en vooral geen mobiele telefoons ? :P
Nee nooit geleerd maar was al HEEL erg ontevreden over het toestel en had Nokia er al een aantal keren over gesproken maar die konden mij ook niet goed helpen. Ik vind het gewoon een dramatoestel en toen had ik iemand aan de telefoon en die verstond mij weer niet... Beetje chaggie.. en hoppakee... VOL!!!! in de grond en via de grond tot bijna tegen het plafond en helemaal naar de tering gewoon.

Nogmaals wel onwijze spijt van de kapitaalvernietiging.

• intert0y
Op woensdag 30 januari 2002 16:14 schreef awesdorp het volgende:

[..]
Het blijft een gigantisch mooi toestelletje : http://my.maraex.com/6310_2.jpg
Huh welke kleur is dat? Ik kan dat goudige niet echt in het plaatje ontdekken?

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/6310/pics/6310_index_main.jpg

Het vreemde is dat ik dit van de Nokia nl website heb, maar alleen de zwarte heeft een goude/gele kleur rondom het display. De twee rechter zijn niet goud maar gewoon grijs van kleur.

Ik heb dus de middelste.

Ik snap hier dus echt niets van he. Nergens zie ik in de winkels een goude liggen (ipv de linker), zijn beide grijs van kleur ipv 'goud'.

Btw, geen idee of dit bij de 6210 was, maar kwam er net achter in de bios. Dat een profiel tijdelijk gekozen kan worden. (1 uur, 2 uur, etc.) Alhoewel ik nu net naar mijn mobiel kijk en die stond nog op 'stil'. Fout van mij, of softwarefout. Weet even niet of ie voor 'Tijdelijk' kiezen van stil, daarvoor op normaal stond.

edit:

typo

• intert0y
Op donderdag 31 januari 2002 01:16 schreef awesdorp het volgende:
[afbeelding]

Het vreemde is dat ik dit van de Nokia nl website heb, maar alleen de zwarte heeft een goude/gele kleur rondom het display. De twee rechter zijn niet goud maar gewoon grijs van kleur.

Ik heb dus de middelste.

Ik snap hier dus echt niets van he. Nergens zie ik in de winkels een goude liggen (ipv de linker), zijn beide grijs van kleur ipv 'goud'.
Damn, dit wilde ik helemaal niet horen. Ik heb zo'n zwarte met dat goude wat ik eigenlijk helemaal niet zo mooi vind alhoewel het in het echt zeg maar nog wel meevalt maar toch.

En nu vertel jij mij doodleuk dat die andere gewoon zilver zijn zeg maar i.p.v. goud. Had ik dan maar verder gezocht.

Ik kocht overigens de enige die ze in die winkel hadden. Kwam uit de vitrine. Wel gewoon SW-version 04.10

Achja..... Ik wacht nu op de eerste kewle bluetooth accessoires zoals de bluetooth headset en de bluetooth carkit (cark112)

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

De 6310 is zeker een mooi toestel!! Als je er dan ook nog zelf effe wat blauwe leds inzet is hij helemaal super :)

Maar goed heb dus zelf een 6210, en ik vraag me af of de nieuwe batterij van de 6310 echt langer meegaat dan de batterij van de 6210. En dan standbytijd enzo. Ze geven bijna dubbele waardes aan mbt standytijd. Klopt dit?

Standby Spreektijd (min)

6210 260 270
6310 480 400

En op die 6310 zit ook een voice recorder, hoeveel sec kan je hiermee opnemen?

• intert0y
Op donderdag 31 januari 2002 15:12 schreef Bram het volgende:
Maar goed heb dus zelf een 6210, en ik vraag me af of de nieuwe batterij van de 6310 echt langer meegaat dan de batterij van de 6210. En dan standbytijd enzo. Ze geven bijna dubbele waardes aan mbt standytijd. Klopt dit?

Standby Spreektijd (min)

6210 260 270
6310 480 400

En op die 6310 zit ook een voice recorder, hoeveel sec kan je hiermee opnemen?
Uhmz ik heb op mijn eerste accu. (dus na 1e keer opladen) 2 uur en 45 minuten bellen gehaald. Toen stond er nog 1 streepje en ik heb niet gewacht totdat ie ging piepen maar heb hem toen opnieuw gecharged.

Je kunt 3 minuten opnemen met de voicerecorder. Owh sjit je vraagt het in secondes... Uhmz 3 x 60 = 180 seconds. :)

Ik heb mijn standby tijd dus nog niet echt gecontroleerd. Maar ik heb maandag mijn 6310 gekocht (maandagavond opgeladen) en vanochtend aan de lader gegooid. en heeft al die tijd aangestaan. Dus 2 uur en 3 kwartier bellen en ff kijken er zat ongeveer 60 uur tussen 1e x opladen en 2e keer opladen.

ps. ik snap de waarden in jouw tabel eigenlijk niet helemaal. Iets over standby maar daar staan hele kleine waarden 480 minuten ofzow. Dat is natuurlijk niks. Foutje? Of snap ik het gewoon ff niet.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Op donderdag 31 januari 2002 15:55 schreef intert0y het volgende:

[..]
Je kunt 3 minuten opnemen met de voicerecorder. Owh sjit je vraagt het in secondes... Uhmz 3 x 60 = 180 seconds. :)
Thanks voor je info intert0y en het omrekenen ;)

Die waarden die ik aangaf. Standytijd is in uren, voor de 6310 dus 480 uur. En de spreektijd in minuten.

• intert0y
Ah okay..... ik heb nog nooit in mijn hele leven een dikke vette standbytijd gehaald maar dat komt gewoon omdat ik teveel bel en aan het reizen ben. Daar gaat je accu natuurlijk ook mega van op.

Als ik echt lange standby haalde vroeger was het op m'n kamertje in eindhoven en die zat tegenover een flat waar een libtel paal opstond en dan was ik aan het leren ofzo dus ging paar dagen nauwelijks de deur uit en dan haalde je dikke standby tijden.

Als ik 2 dagen haal dan ben ik in principe al tevreden. Of eigenlijk met 1 dag ben ik al tevreden maar dan moet ik dat wel echt halen zeg maar. :)

Pagina: 1