Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSN en GPRS

Pagina: 1
Acties:

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Als ik een GPRS pakket bij Libertel afsluit voor €15,- per maand, hoeveel kan ik dan ong MSNen wil ik hier niet overheen zitten? En hoeveel bytes is een gemiddeld SMSje ongeveer? Ik heb geen zin om aan het eind van de maand (weer ;( ) een rekening te krijgen van € 200,-

:)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Helemaal niemand die al MSNt met GPRS? :{

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Dat is toch een voorraad van 5MB :?

• Wirf
  • Laatst online: 15:21
hummm... dat gprs-dingetje dat wij hebben, moet perse 10 cm. naast het notebook liggen, anders doet ie het niet, verder werkt gprs niet onder w2k, en is het ontzettend instabiel onder w98.. het is net zo snel (langzaam) als een 56K modem, maar dan met ping tijden van 1 seconde, en met een behoorlijk grote packetloss

oh ja, het totale msn-verkeer van 3-4 mensen in ongeveer een week is 5 MB

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Ja dat is idd een voorraad van 5MB. Maakt MSN ook constant contact met de server? Dus ben ik ook data kwijt als ik gewoon online sta, maar niet chat?

En Telfort zei dat een kleine email ca. 5kB was. Dan zou ik toch in principe heel goedkoop kunnen smsen, omdat een sms veel kleiner is lijkt me? :)

O, btw, ik wil het icm met m'n Pocket PC gebruiken