Op zoek naar een DVI -> CRT converter

Pagina: 1
Acties:

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:58
:) Stel: men krijge een ATI RADEON 7500 DVI TV geleverd in een kale OEM versie. En je wilt een twee CRT monitoren aansluiten op het beestje.

;) Dat: De eerste monitor gaat op de CRT plug gaat en de tweede monitor via de DVI plug

:o Dan: mis je een DVI->CRT converter

:? Probleem: waar is die te krijgen, ik heb veel rondgezocht, maar ik kan hem nergens vinden. Iemand ideeen?

mvg Jochem

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:24
die kan je ook niet vinden want die bestaan niet voor Ati kaarten
Alleen matrox doet erin en daarvoor moet er softwarematig iets omgeschakeld worden ofzo, die gaat in elk geval niet werken op je Ati ;(

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 15:54 schreef Jesse het volgende:
die kan je ook niet vinden want die bestaan niet voor Ati kaarten (ook niet bij retail versies)
Alleen matrox doet erin en daarvoor moet er softwarematig iets omgeschakeld worden ofzo, die gaat in elk geval niet werken op je Ati ;(
Erhm. Ik heb de Radeon8500 retail en daar zit toch echt wel een DVI-I -> CRT dongel bij hoor.

edit:

1. Hij werkt ook nog, btw :)
2. Hoe komt U aan die onzin? ;)

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:24
A dat wist ik niet. Ik heb het ook van horen zeggen hoor.
maar bij een radeon VE zit in elk geval geen verloopje, ook niet bij de retail versie.

• Jochem
Volgens mij heeft het feit dat het een ATI kaart is niets te maken met het omzetten van een DVI naar CRT signaal... Anyway, toch vraag ik me af of die ergens los te krijgen zijn.

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 15:54 schreef Jesse het volgende:
die kan je ook niet vinden want die bestaan niet voor Ati kaarten
Vooruit dan maar: via de search kom je al een heel eind (;)); ze zijn dus wel te krijgen. Waar dan? Nou hier zijn ze het goedkoopst http://www.sww.nl Vraag naar een DVI ==> VGA Dongle. Het kost +/- €31,- en duurt een week of twee om te leveren.
(De mijne is dus ook in bestelling :))

• Jochem
super! EUR31 das nog best veel.. Beter dus een retailtje bestellen de volgende keer ;)

Verwijderd

Ik heb hem nu en het werkt perfect :P. Zeker icm ultramon, want dat is wel handig als je dan toch aan de slag gaat :).

[edit]Het koste me uiteindelijk €29,50 icl verzenden bij SWW :) [/edit}

Verwijderd

Pffft hiet ben ik dus al 2maanden over in de clinch met Gistron. Geen enkel kabeltje = meegelevert bij mijn Retail Radeon VE, wat wel hoort.

Dat het een kloon Radeon ipv de echte Ati waar ze mee adverteren is, zeik ik dan nog niet eens over.

Dat Roel van Gistron bralt dat Ati geen kaarten maakt (!!!!), enkel chips zeik ik ook niet over.

Dat de enige oplossing terugsturen is wel, ik zoek dus al 2maanden naar zo'n converter, thanks guys.

€30,- = wel duur, op de ati site staat tie voor $5, maar goed.

Verwijderd

VGA AGP Club3D ATI DVI/CRT Converter
Euro 15,00

http://www.dvc-computers.nl

Verwijderd

:)
Kijk daar hebben we wat aan!!

Redelijke prijs en redelijk in de buurt, top

Bedankt
(8>

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 10:26
Mmmhhh okay ze bestaan voor ATI, hoe zit het als je een PNY TI-4400 hebt?

iemand toevallig daarvan op de hoogte?

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

Pagina: 1