mvg Jochem
die kan je ook niet vinden want die bestaan niet voor Ati kaarten
Alleen matrox doet erin en daarvoor moet er softwarematig iets omgeschakeld worden ofzo, die gaat in elk geval niet werken op je Ati
Alleen matrox doet erin en daarvoor moet er softwarematig iets omgeschakeld worden ofzo, die gaat in elk geval niet werken op je Ati
Verwijderd
Erhm. Ik heb de Radeon8500 retail en daar zit toch echt wel een DVI-I -> CRT dongel bij hoor.Op vrijdag 11 januari 2002 15:54 schreef Jesse het volgende:
die kan je ook niet vinden want die bestaan niet voor Ati kaarten (ook niet bij retail versies)
edit:
1. Hij werkt ook nog, btw
2. Hoe komt U aan die onzin?
1. Hij werkt ook nog, btw
2. Hoe komt U aan die onzin?
A dat wist ik niet. Ik heb het ook van horen zeggen hoor.
maar bij een radeon VE zit in elk geval geen verloopje, ook niet bij de retail versie.
maar bij een radeon VE zit in elk geval geen verloopje, ook niet bij de retail versie.
Volgens mij heeft het feit dat het een ATI kaart is niets te maken met het omzetten van een DVI naar CRT signaal... Anyway, toch vraag ik me af of die ergens los te krijgen zijn.
Verwijderd
Vooruit dan maar: via de search kom je al een heel eind (Op vrijdag 11 januari 2002 15:54 schreef Jesse het volgende:
die kan je ook niet vinden want die bestaan niet voor Ati kaarten
(De mijne is dus ook in bestelling
super! EUR31 das nog best veel.. Beter dus een retailtje bestellen de volgende keer
Verwijderd
Ik heb hem nu en het werkt perfect
. Zeker icm ultramon, want dat is wel handig als je dan toch aan de slag gaat
.
[edit]Het koste me uiteindelijk €29,50 icl verzenden bij SWW
[/edit}
[edit]Het koste me uiteindelijk €29,50 icl verzenden bij SWW
Verwijderd
Pffft hiet ben ik dus al 2maanden over in de clinch met Gistron. Geen enkel kabeltje = meegelevert bij mijn Retail Radeon VE, wat wel hoort.
Dat het een kloon Radeon ipv de echte Ati waar ze mee adverteren is, zeik ik dan nog niet eens over.
Dat Roel van Gistron bralt dat Ati geen kaarten maakt (!!!!), enkel chips zeik ik ook niet over.
Dat de enige oplossing terugsturen is wel, ik zoek dus al 2maanden naar zo'n converter, thanks guys.
€30,- = wel duur, op de ati site staat tie voor $5, maar goed.
Dat het een kloon Radeon ipv de echte Ati waar ze mee adverteren is, zeik ik dan nog niet eens over.
Dat Roel van Gistron bralt dat Ati geen kaarten maakt (!!!!), enkel chips zeik ik ook niet over.
Dat de enige oplossing terugsturen is wel, ik zoek dus al 2maanden naar zo'n converter, thanks guys.
€30,- = wel duur, op de ati site staat tie voor $5, maar goed.
Mmmhhh okay ze bestaan voor ATI, hoe zit het als je een PNY TI-4400 hebt?
iemand toevallig daarvan op de hoogte?
iemand toevallig daarvan op de hoogte?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Pagina: 1