Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Verwijderd
ik weet dat bij win2k bij werkgroep "workgroup".
bij XP is dat anders.
ik zou daar ff naar kijken
bij XP is dat anders.
ik zou daar ff naar kijken
Ziet er allemaal goed uit (geen hardware errors (uitroeptekentjes?)) lampjes branden op NIC.Op vrijdag 11 januari 2002 14:40 schreef EAB het volgende:
POEP
Maak op allebei de computers dezelfde account aan met hetzelfde wa8woord. Herstart. Inloggen op beide computers, ga sigaret roken en hond uitlaten of w8 1 kwartier en probeer het dan nog eens.... TADAAAAAAAAAA
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Verwijderd
Volgens mij moet je met XP zo'n floppy maken, en die dan installeren om die Windows 2000 computer.
Dit komt omdat XP nieuwer is dan 2000 (duh) en dat moets mey alle nieuwere versies van Windows t.o.v. de oudere
Dit komt omdat XP nieuwer is dan 2000 (duh) en dat moets mey alle nieuwere versies van Windows t.o.v. de oudere
Verwijderd
Hoezo floppy??
Ik heb ook een netwerk met win2k prof en XP prof, alles draait zoals het moet, computers herkennen elkaar ook gewoon.
Welke versie van XP draai jij op je PC, het kan zijn dat XP Home edit. niet kan netwerken met win2k.
Ik heb ook een netwerk met win2k prof en XP prof, alles draait zoals het moet, computers herkennen elkaar ook gewoon.
Welke versie van XP draai jij op je PC, het kan zijn dat XP Home edit. niet kan netwerken met win2k.
dit had ik ook, ik had bij propeties van het netwerk die beveiliging uitgezetOp vrijdag 11 januari 2002 15:33 schreef deur het volgende:
ik XP zit een firewall, misschien dat die de ping tegenhoud?
dat is het den ik wel
Some things can not happen until they happen...
Bednakt voor jullie reacties enzo maar het werkte toen ik weer is wat verkeerde instellingen instelde... ik kon niet eerder replyen omdat die database zo bad was
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Pagina: 1