GSM Display ipv andere displays.

Pagina: 1
Acties:

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:25
Ik vroeg me af of je geen GSM display kon gebruiken in plaats van een ander display die je bijvoorbeeld in de winkel zou moeten kopen, want ik heb nog wel wat gsm's liggen.
Of een rekenmachine display om de temp op weer te geven ?

of is daar geen mogelijkheid toe ?

zo wel, sites ?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18

breinonline

Are you afraid to be known?

Het kan allemaal wel als je maar weet hoe je doe boel aan moet sturen. Dus als je de juiste datasheets weet te vinden zou het kunnen lukken. Maar ik kan je vertellen dat meer mensen dat al gezocht hebben en veelal niet gevonden.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Euhm.. hou zo'n schermpje eens voor je kast en bedenk dan eerst eens wat je eraan zou hebben (die dingen zijn maar klein)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Dat gaat (helaas) niet. Als je al een datasheet kan vinden (wat ik betwijfel, want die LCD's zijn custom-made) dan moet je zelf een controller ontwikkelen.

Dat kan gewoon niet uit (tijd+geld), dan kun je net zo goed een mooie dot-matrix lcd kopen.

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 15:45 schreef AcouSE het volgende:
Dat gaat (helaas) niet. Als je al een datasheet kan vinden (wat ik betwijfel, want die LCD's zijn custom-made) dan moet je zelf een controller ontwikkelen.

Dat kan gewoon niet uit (tijd+geld), dan kun je net zo goed een mooie dot-matrix lcd kopen.
Volledig mee eens, het is het niet waard.

Verwijderd

LOL,"Spreek ik met nokia? Ja, mooi, want ik heb hier een schermpje liggen. En daar moet m`n cpu temperatuur op komen, hebben jullie nog wat datasheets over..? "

haha, ik denk dat je beter een dot-matrix lcd-schermpje kan kopen.
Pagina: 1