Toon posts:

Flush naar SK.org ook vermelden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je? mensen die sparen een vinkje achter de naam gooien ofzo? lijkt me niet echt nuttig aangezien ik spaar, maar ook in de hitparade sta doordat diverse pc's nog wel flushen
Ofwel: alle mensen die niet meer gewoon flushen maar ze opsturen naar de DPC keyserver even weergeven in een statistiekje hoeveel ze hebben verzonden ?

Nu staan deze mensen nergens op, behalve straks natuurlijk: een hele hoop mijlpalen ineens :)

/me heeft maar een pc en spaart dus ook alleen op de keyserver van DPC...

En ja: ik ben wel vaker vaag :P

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op vrijdag 11 januari 2002 14:20 schreef Mecallie het volgende:
Nu staan deze mensen nergens op, behalve straks natuurlijk: een hele hoop mijlpalen ineens :)
En vergeet niet dat Berkeley deze resultaten nog niet heeft verwerkt...
Op de dag van de Megaflush staan deze sparende members natuurlijk hoger in de DPCH dan normaal (en sommige zelfs bovenaan :9 ;) )

D3 char(s)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op vrijdag 11 januari 2002 14:20 schreef Mecallie het volgende:
[..]

/me heeft maar een pc en spaart dus ook alleen op de keyserver van DPC...

En ja: ik ben wel vaker vaag :P
uh, de meeste mensen die op mijn proxy sparen staan op http://sequence.keyserver.org/mf.html ;) alleen mensen die niet vóór de MF op m'n proxy hebben geflusht staan niet in die lijst, da's op dit moment 1334 van de 1392 WU die wel in de lijst staan :P

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 08:28

Pyrus

Hardknock life

Zou je de mensen niet via ip-adres in de lijst kunnen zetten? Ik bijvoorbeeld flush van maar 2 computers, met het zelfde ip-adres.. Dit zou lijkt me al een gedeelte oplossen.

LinkedIn

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

de meesten flushen vanaf meerdere ip's, dus in hoeverre dat een oplossing zal zijn.. en kheb niet echt tijd over om te kijken hoe ik daar een script voor zou moeten maken, gewoon effe geduld en kzal vóór de volgende MF wel aankondigen dat iedereen effe 1 wu op m'n proxy moet dumpen ;)