Toon posts:

Sega ooit nog eens dc's maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is het verstandig om nu een dc te kopen?

ik heb namelijk wat vragen?

het gaat weer beter met sega zullen ze daarom misschien nog wat dc's maken (speciale versies? ) Zoals je bij nintendo 64 zag: de pokemon editie enzo?

komen er nog veel dc games uit?

of bedrijven die nu nog games gaan maken?

want zou natuurlijk kunnen dat sega weer geld heeft van thirth party games enzo en omdat de dc plus games zo goedkoop zijn veel mensen er nog 1 komen en dat die verkoop weer gaat bloeien!

kan toch of droom ik?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
volgens mij is die DC helemaal afgeschreven..

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Voor zover ik weet gaat SEGA NOOIT meer consoles maken. Ze hebben gezegd zich volledig te gaan richten op software voor andere consoles.

Een DC aanschaffen is niet zon best plan :P

Verwijderd

ik had 3 weken geleden een DC gekocht :{ gelukkig heb ik hem nu al verkocht *D dat gevoel zit gewoon niet lekker dat der nooit meer nieuwe spellen voor uit komen ...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 14:30 schreef arko19 het volgende:
ik had 3 weken geleden een DC gekocht :{ gelukkig heb ik hem nu al verkocht *D dat gevoel zit gewoon niet lekker dat der nooit meer nieuwe spellen voor uit komen ...
komen toch nog wat games voor uit? en er zijn er nog heel wat! plus eerlijk is eerlijk de spellen zijn wel gek:

dead or alive 2 soul calibur sonic metropolis street racer enz enzo. plus heel erg goedkoop

dus zonde dat je dat hebt gedaan!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 14:36 schreef Tak het volgende:

[..]

komen toch nog wat games voor uit? en er zijn er nog heel wat! plus eerlijk is eerlijk de spellen zijn wel gek:

dead or alive 2 soul calibur sonic metropolis street racer enz enzo. plus heel erg goedkoop

dus zonde dat je dat hebt gedaan!
maar ik speelde der ook amper op

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-01 20:30

Speedpete

was barman

Op vrijdag 11 januari 2002 14:37 schreef arko19 het volgende:

[..]

maar ik speelde der ook amper op
Dan mot je hum ook niet kopen :P

Als je voor een nette prijs een DC kan krijgen en je hebt interesse, dan moet je het gewoon doen. Voor de prijs van 1 nieuwe game haal je nu 5 a 6 DC-games die nog goed zijn ook. Bouw voor een prikkie een collectie van 20 titeltjes op en je kan ff vooruit.

Ik heb m'n DC ook pas sinds augustus. Ik heb 1000 piek besteed en heb een DC, Keyboard, 2 controllers, VMU, Vibration-pack en elf orginele legale games. Als ik hum in december had gehaald had dat bedrag 300 piek lager gelegen..

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is toch wel triest dat Sega dat ding heeft afgeschreven. Geweldig ding!!!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 16:35 schreef Speedpete het volgende:

[..]

Dan mot je hum ook niet kopen :P
hoe kon ik dat nou weten dat ik der niet op zou gaan spelen :?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op vrijdag 11 januari 2002 16:57 schreef Gump het volgende:
Het is toch wel triest dat Sega dat ding heeft afgeschreven. Geweldig ding!!!
Tja, maar met de Saturn ging het helemaal fout, daardoor is de DC ook weg.

Verwijderd

kwestie van marketing, sega heeft de benelux nooit als een
serieuse markt gezien.

Verwijderd

De DC is zelfs nooit officieel ondersteund in de Benelux. Maar als ik er nu ergens een zou staan zou ik hem toch nog wel kopen, hij is goedkoop, de spellen worden goedkoper, en er zijn gewoon ERG veel goede spellen voor te krijgen. Op veel nieuwe spellen zou ik niet meer rekenen nee, er zullen er ongetwijfeld dit jaar nog wel enkele komen, maar ik ben bang dat het dan wel ophoudt.

Verwijderd

Topicstarter
maar je hebt dan altijd nog van die emu's zodat je gameboy snes of andere games kan spelen :) is ook errug leuk! maar ik zou hem missschien kopen voor als er iemand is! gewoon ff tegen elkaar!

ik speel nooit op mijn 64 maar als er iemand is is goldeneye wel strak hoor!

hehe

Verwijderd

in japan word er nog volop gedreamcast heb k gehoord

Verwijderd

Topicstarter
hoe duur is een sega nou eigenlijk?
op zijn goedkoopst?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
http://www.futurezone.nl/menu/produktdetail.asp?cdprodukt=000950 hier staat de prijs plus 2 spellen nu..kost €135

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 21:06 schreef mr.oncreatief het volgende:
in japan word er nog volop gedreamcast heb k gehoord
In Japan word nog steeds met de Famicon/SNES gespeeld :)

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik heb hem in New York voor $59 gezien, maar heb het niet gedaan ivm regioverschil etc.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Als je kan een DC op de kop tikken aan een zacht prijsje dat moet je dit doen, er zijn echt veel goeie titels die meestal in het 2e handscircuit voor weining geld te vinden zijn.
Zelf kocht ik mijn DC voor minder dan 150€ met 13 games!!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Je mag mijn dreamcast best kopen.
Prijs komen we dan wel uit, contact me maar op m'n mail: derkklomp@hotmail.com

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54
als je nog goedkoop een dc op de kop kan tikken, dan zou ik hem zeker pakken. Er zijn echt supervette spellen op dit prachtige apparaat

Verwijderd

Ik ben echt geen console mens maar de games die op de DC uit kwamen waren echt vet denk aan crazy taxi enz.

Verwijderd

Iemand eentje kopen? Kep er nog een. Kijk maar op tweakers.net

Verwijderd

weet je wel nie hoe duur het is om die productie weer op gang te krijgen, is echt niet rendable ofzo
Pagina: 1