DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Verwijderd
Okay ik ga kijken, Mxstream Basic wordt trouwens iets sneller 
Upstream snelheid van Mxstream Basic wordt verhoogd
Een speciale regeling voor de mensen die korter dan 1 jaar lid zijn bij Mxsteam en hebben besloten om hun abbo stop te zetten.
KPN komt met coulanceregeling
Upstream snelheid van Mxstream Basic wordt verhoogd
Een speciale regeling voor de mensen die korter dan 1 jaar lid zijn bij Mxsteam en hebben besloten om hun abbo stop te zetten.
KPN komt met coulanceregeling
Nou nog de download snelheid omhoog voor basic en ik ben blij, duidelijk weer een goedmaker voor de prijs verhoging alleen naaien ze hiermee weer de mensen die al het uitgebreiden pakket hebben.
Correctie Radar komt altijd op maandagavond!
Dus maandag 14 januari 19.25 op Nederland 2!
Ze stellen ook de vraag of bellen met Tele2 nog echt goedkoper is!
Dus maandag 14 januari 19.25 op Nederland 2!
Ze stellen ook de vraag of bellen met Tele2 nog echt goedkoper is!
Verwijderd
ik weet het al: na die retournering van je modem duurt zeker een maand of 3 voordat je je geld ziet. 
ik zeg mijn abo op en stuur niet terug, zou dat kunnen?
Verwijderd
Ja lijkt mij wel, volgens mij is de modem namelijk jouw eigendom.Op vrijdag 11 januari 2002 15:42 schreef Jos_The_Boss het volgende:
ik weet het al: na die retournering van je modem duurt zeker een maand of 3 voordat je je geld ziet.
Je huurt dit ding niet bij KPN, je hebt deze modem gekocht.
Jammer dat je geen geld terug krijgt als je de modem houdt, dan was een overstap helemaal simpel geweest.
Maar ze zijn niet helemaal dom bij KPN, overigens is dit financieel nooit haalbaar.
Verwijderd
ik krijg €40 voor die modem terug, zou ik hem niet voor meer kunnen verkopen particulier oid?
Verwijderd
Ik dusOp vrijdag 11 januari 2002 14:39 schreef bakkiepleur het volgende:
Nou nog de download snelheid omhoog voor basic en ik ben blij, duidelijk weer een goedmaker voor de prijs verhoging alleen naaien ze hiermee weer de mensen die al het uitgebreiden pakket hebben.
maar ik ga toch over op Cistron Maxx
En ik hou er ook een gratis Vigor router aan over
Verwijderd
als je cistron neemt kan je die modem gewoon houden, ding kan je ook gewoon als router gebruiken.Op vrijdag 11 januari 2002 15:58 schreef Jos_The_Boss het volgende:
ik krijg €40 voor die modem terug, zou ik hem niet voor meer kunnen verkopen particulier oid?
Verwijderd
Ik zou 's op http://www.eweka.nl kijken, is volgens mij goedkoper dan cistron (geen aansluitkosten en best redelijke prijzen)Op vrijdag 11 januari 2002 15:59 schreef Stellarc het volgende:
[..]
Ik dus
maar ik ga toch over op Cistron Maxx
En ik hou er ook een gratis Vigor router aan over
Verwijderd
Heb ik al gedaan maar ik ken ze niet maar cistron wel .Op vrijdag 11 januari 2002 16:06 schreef bjornw het volgende:
[..]
Ik zou 's op http://www.eweka.nl kijken, is volgens mij goedkoper dan cistron (geen aansluitkosten en best redelijke prijzen)
Ik vertrouw die Eweka niet echt.
Ik lees net in andere Thread de bevindingen van een Eweka Abonnee!Op vrijdag 11 januari 2002 16:11 schreef Stellarc het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar ik ken ze niet maar cistron wel .
Ik vertrouw die Eweka niet echt.
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Verwijderd
eindelijk eerlijkheid wat betreft snelheid, ik bedoel basic heeft (had) 64kbps en extra had 256kbps, dat klopt niet als je kijkt naar de downstream: die is voor basic 512 en voor extra 1024. Dus 2*512= 1024 klopt, maar 2*64=256 klopt niet
Dus nu realiseert kpn zich dat eindelijk. De fast mensen worden dus niet benadeeld! Er wordt alleen iets recht gezet, en heeft volgens mij niets te maken met die prijsverhoging.
Pagina: 1