Toon posts:

SVCD maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mij DVD speler kan SVCD aan. Nu wil ik middels nero een svcd branden. Dat lukt maar hij heeft een probleem met pmep2 formaat. Dan moet ik eerst wat downloaden van Ahead (nero). Voordat ik dat aanschaf wil ik wel zeker weten dat ik dit nodig heb. Wie weet dit.

Verder had ik ook een Mpeg 1 formaat. Deze heb ik gebrand op een cd maar ook dat laat hij niet zien via de dvd speler.

Wat doe ik fout of wat kan ik informatie krijgen zodat het wel lukt?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Je zult nu wel een hekel aan me krijgen, maarre: In de help van Nero staat precies uitgelegd wat je moet doen om een geldige mpeg stream voor een (s)vcd te krijgen.
In de help van Winoncd staat het ook (mocht je dat prog ook hebben)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

En dan hebben we ook nog www.vcdhelper.com met erg veel guides :).

Ik heb even voor je gekeken in de search, maar veel verder kom je daar niet mee, omdat die guides daar waarschijnlijk voldoende zijn :).

Ga daar eens een beetje mee stoeien en als je tegen specifieke problemen aanrent, moet je het maar eens gaan vragen (of zoeken :P).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 06:58
Bij mij werkte het gewoon goed. In nero nieuwe cd maken, dan kiezen voor "Super video CD", dan het mpeg-bestand naar de cd slepen en branden maar. Dat werkte bij mij.

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:25

mno

Je moet hiervoor gewoon geen Nero gebruiken. Met het gratis programma Tmpgenc kan je het allemaal eenvoudig en goed regelen via de standaard templates. Kijk inderdaad even op www.vcdhelp.com of op www.doom9.org voor een guide.

Tmpgenc vind je op http://www.tmpgenc.net

Gewoon rösti

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie voor de verwijzingen en reacties.
Pagina: 1