Toon posts:

Chello maakt het nu wel érg bont, ik nu boos !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 3 mnd. geen e-mail, en mij is al 4 keer beloofd dat het opgestuurd zou worden. Afgelopen maandag zou ik het zelfs binnen 3 werkdagen krijgen . . NOT!
Dus ik bel daarnet maar weer eens met de helpdesk om te vragen wanneer ik het dít maal opgestuurd krijg.
Vraagt die helpdesk-kwibus mij om mijn 06 nummer waarop ik zeg dat ik die niet wens te gebruiken, ik heb tenslotte al (4x deze week) gezegd dat ik op mijn VASTE telefoon teruggebeld wens te worden.
Vraagt die kwibus gewoon 3 x hetzelfde :? . . ik geef dus 3x hetzelfde antwoord en bij de 4e keer (je hoort het goed) zegt die brutale aap mij dat als ik niet mee werk met de 'verificatie' ik gewoon nóg 3 weken kan wachten.
Mijn geduld raakte op en ik zei: 'Kan je niet meteen zeggen dat het voor verificatie is ?' . . Hangt die kloothommel gewoon op! 'ja daáag' zei die.

En dat terwijl ik na 3 maanden nog steeds geen rekening/e-mail en fatsoenlijk internet heb gekregen.

Ik heb hiermee (boos natuurlijk) een andere afdeling gebeld waar mij geadviseerd werd om NIETS te betalen voordat dit alles is opgelost.
Ook de manier waarop helpdesk klanten AFZEIKT moet ik vooral niet pikken.
Ik moet alles opschrijven en opsturen naar UPC afd. Complaints waar ik op een schadevergoeding kan rekenen.

Conclusie: Diegene die je zou moeten helpen zeikt je af, diegene die je niet hoeft te helpen is het met je eens en adviseerd om niet te betalen, en uiteindelijk wordt MIJN Chello zeker afgesloten wegens het niet betalen ?

Ik ben het zo zat, ik zou die kabelmodem wel in den prullenmand willen plaatsen.

(En dan druk ik mij héél voorzichtig uit :( )

Verwijderd

Hmm... je bent er dus ook achter dat je bij UPC niets voor elkaar krijgt :( Het is daar gewoon een ongelofelijk ongeorganiseerde bende.

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 14:09

Freak187

geen

De Heldesk maakt het zich altijd gemakkelijk. Ik zat een keer een beetje te klooien met een paar comps, ik moest dus m'n NIC verplaatsen van de ene naar de andere comp. Toen kreeg ik geen IPnummer en ik dacht: Chello moet ff refreshen ofzo of er is een storing. Dus ik bel de desk en dan komt er zo'n arrogant klinkende koter die m'n postcode wil weten(terwijl die eerst in het keuzemenu wordt gevraagd :? :? :? ) ik geef m'n postcode. Hij: "Ja meneer, ik zie het al, er is storing."
Ik dacht, ok kan wezen. Gelijk ff geprobeert of het ook niet meer werkte in mijn originele comp. En ja hoor, ik had internet.

Die gasten zeggen gewoon dat er storing is om er vanaf te zijn, totaal geen verantwoordelijksgevoel. Ze begrijpen niet dat zij het bedrijf vertegenwoordigen.

Kia Niro-EV 2024

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:59
ben ik blij dat primacom niet in zee is gegaan met upc :)

alles is bij primacom/multikabel/quicknet wel georganiseerd gelukkig :)

word tijd dat liberty media upc nu echt over gaat nemen want ze waren al lekker op weg >:)

• MediaZoo
ik snap 1 ding niet... ik had problemen met quicknet in augustus 2001... ben toen niet geholpen via de helpdesk.. na 2 dagen proberen geholpen te worden ben ik maar op bezoek geweesd bij ze... modem mee stonden toevallig wat mensen buiten drukte de modem in hun handen.. ik zeg hij doet het al 2 dagen niet de hele wijk kan internetten en ik niet fixxen die hap.. zegt ie rustig neem modem maar mee naar huis alles wordt geregeld vanavond bellen we u... einde van de middag ik word gebeld... ja ik had geen nieuwe update van de firmware in mijn modem daarom werkte die niet meer... daags erna kon weer perfect internetten daarna geen storing meer gehad eigenlijk... dus ik geef een tip.. neem je modem mee naar een upc/chello winkel/kantoor en ff rellen daar doe het het liefste met meer mensen dan willen ze wel... of zorg dat je met een grote groep klanten niet betaald en lees de algemene voorwaarden is door dan kan je ze eventueel ook nog aansprakelijk stellen... en vraag om de naam van dat kotertje aan de helpdesk meestal schoppen ze die dag weg... zijn toch nutteloze figuren >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu alweer 1 heel uur in de wacht om een 'leidingevend persoon' te spreken (zo is mij geadviseerd) en er zijn nog 14 wachtenden voor mij.

:O

• MediaZoo
ga naar het kantoor toe dan zijn er geen wachtende hopelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 14:32 schreef Weps het volgende:
ga naar het kantoor toe dan zijn er geen wachtende hopelijk :)
Misschien doe ik dat wel jah :(

Verwijderd

met de bestelling via tel. wordt je in iedergeval wél vriendelijk en goed geholpen...

of is dit stilte voor de storm???

• MediaZoo
ga er maar vanuit van wel ja aan de verhalen hier te horen

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 15:34 schreef Jos_The_Boss het volgende:
met de bestelling via tel. wordt je in iedergeval wél vriendelijk en goed geholpen...

of is dit stilte voor de storm???
Yep, stilte voor de storm jah.

Jij hebt 0800-0102 gebeld en daar zitten ze je geweldig te helpen en zijn ze erg vriendelijk.

Bel maar eens met 0800-1424 (dat is de helpdesk) dan hoor je vaak irritante studenten met een grote bek die NIETS weten en je van alles zeggen om van je af te komen.
Bijv:
Ik> Mijn internet is zó traag, waar komt dat door ?
Chello> De backbone is kapot
Ik> Ja hoor, en ik heb internet :?
Chello) Oh ja ? nou toch ligt de hele backbone van UPC plat, u zult dus moeten wachten tot het opgelost is.
of
Ik> Hallo, ik heb geen internet en alles werkt hier goed, ook de modemlampjes zien er goed uit.
Chello> Ja dat kan want er is een DNS-server gecrashed.
Ik> Ik heb gebruik toch 2 DNS-servers ?
Chello> Nee hoor u gebruikt er maar een, en DIE is nou juist stuk.
Ik> Jaja, nou dan wil ik een paar andere DNS-servers gaan proberen, mag ik van jullie een paar DNS-IP's om zelf wat te proberen ?
Chello> Heeft u 1 momentje ? dan vraag ik het even . .
Chello> Mijnheer? wij mogen helaas geen andere DNS-server IP's uit handen geven.
Ik> Waarom niet? als ik verbinding met internet heb, dan download ik in 2 tellen tijd de hele lijst mat AL jullie DNS-servers . .
Chello> Sorry mijnheer, het is niet anders.
En als je vaak genoeg belt, dan heb je plotseling weer internet (dan was het ineens een IP instelling waar niemand nog van wist. aldus Chello) en lossen ze het op terwijl je aan de lijn hangt.

Enneh Outlook niet goed ?
Nou, als ze bij Chello zeggen dat JanJansen@chello.nl je email-log-in naam is, dan werkt het natuurlijk NOOIT.
Het is JanJansen ZONDER @CHELLO.NL erachter, dan doet ie het namelijk wel.
Het heeft 12 weken geduurd 3 nieuwe emailadressen gekost voordat ik daar zélf achter ben gekomen en bij chello zeggen ze gewoon dat je MicroSoft moet bellen want het ligt aan Outlook :?

De helpdesk van Chello is de grootste beunhazerij dat ik ooit aan de telefoon gehad heb.

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 16:08 schreef Braadkip het volgende:

[..]

Yep, stilte voor de storm jah.

Jij hebt 0800-0102 gebeld en daar zitten ze je geweldig te helpen en zijn ze erg vriendelijk.

Bel maar eens met 0800-1424 (dat is de helpdesk) dan hoor je vaak irritante studenten met een grote bek die NIETS weten en je van alles zeggen om van je af te komen.
ik had 0800 - 1872 gebeld...

Verwijderd

Ik heb al een half jaar geen rekening van UPC ontvangen, ze raadde me nota bene aan automatisch van rekening schrijven te gebruiken, ik kan straks dus zeker 600 piek van me rekening zien verdwijnen stelletje kneuzen |:( :(

Verwijderd

18 feb. komen ze het bij mij aanleggen, laten we eens zien wat er komen zal.

iig is de snelheid in mijn wijk oké volgens de lijn monitor, of is dat bedrog?

Verwijderd

Klanten die net zijn aangesloten hebben meestal een snelle lijn enzo.. tenminste in Amsterdam een vriend van me heeft zelfs 30kb/sec upload en haalt makkelijk 24/7 180 kb/sec met ze chello lijn.

Verwijderd

lijnmonitor

das mijn lijnmonitor

Verwijderd

mja walgelijk bedrijf dat upc. iemand uit onze clan heeft regelmatig ping 3000 met chello ja niet eens casema. De gateway zit vol bij hem en het contract van chello loopt af. Dus chello doet simpelweg nix meer.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 16:24 schreef Jos_The_Boss het volgende:
lijnmonitor

das mijn lijnmonitor
Dank voor deze handige link . .

Verwijderd

graag gedaan ;)

Verwijderd

Lang leve mijn n00b vervangers. UPC zit echt te bezuinigen, lijkt erop dat ze niet eens meer callagents kunnen trainen.

misschien als ze weer in het nieuws en consumentenprogramma''s komen dat er wat gebeurt (als ze tegen die tijd nog niet failliet zijn).

Verwijderd

en als ze failliet zijn, wat dan, wat moet je dan met je chello lijn bijvoorbeeld? en kan ik dan nog wel tv kijken?

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 19:59 schreef Jos_The_Boss het volgende:
en als ze failliet zijn, wat dan, wat moet je dan met je chello lijn bijvoorbeeld? en kan ik dan nog wel tv kijken?
zijn altijd wel bedrijven die het netwerk overnemen...als niemand dat doet kan ik me zelfs nog voorstellen dat de overheid tijdelijk de boel overneemt

Verwijderd

Een groot gedeelte van dit topic komt een beetje neer op: 'het is ook nooit goed'.

Dat de topicstarter UPC afzeikt: ok, kan ik inkomen, hoewel ik me dan toch stiekem afvraag, weet je wel zeker dat JIJ die helpdesk-medewerker normaal behandelde?
OK, helpdesk-medewerkers zijn vaak niet de meest vakbekwame en meest welwillende mensen, maar voilgens mij worden ze ook veelal als honden behandeld door de mensen die bellen. En volgens mij hebben veel mensen op dit forum hiervan een handje: zo van: 'ik ga jou eens vertellen hoe dom jij bent en dat ik meer weet van pc's.'

OK, ik geef toe dat ik (zeker vroeger) ook weleens nogal onvriendelijk kon zijn tegen UPC'ers om het maar zacht uit te drukken.

Maar vraag je ook eens af: is het ALTIJD de schuld van de medewerker, dat JIJ onvriendelijk behandelt wordt, weet je zeker dat JIJ niet begonnen bent tegen hem op een 'wat minder vriendelijke' toon of iets dergelijks.

Misschien kun je helpdesk-medewerkers goed vergelijken met buschauffeurs in Amsterdam......
Buschauffeurs in Amsterdam zijn (zeker vroeger) over het algemeen niet de meest vriendelijke personen tiojdens het uitoefenen van hun vak. MAAR is dat wel volledig hun schuld?
Nee zeker niet, als je ziet hoe ze behandelt worden door veel passagiers. Op ongeveer de volgende manier: ik betaal voor de bus, jij stuurt de bus voor mij, dus ben jij de slaaf die alles moet slikken van wat ik doe |:(

Dit geld ook voor helpdesk-medewerkers grotendeels gok ik zo een beetje. En ik durf te wedden dat een redelijk groot gedeelte van de tweakers de helpdesk-medewerkers behandelen als stomme studenten die geen zak weten van pc's in ieder geval minder dan zijzelf.

Verwijderd

ben maar blij dat je er door kwam met bij het bellen naar de helpdesk. Ik heb die al 3 keer gebeld, maar telkens hetzelfde: "Al onze medewerkers zijn momenteel bezet, blijt u aan de lijn". En ik blijf echt niet langer dan 5 min hangen op zo'n 22 cent per minuut nummer.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 21:01 schreef jeroen1107 het volgende:

[..]
ik ben het roerend met je eens!

duidelijke taal Jeroen1107!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

De ervaring die ik heb met UPC helpdesk is ook niet al te best, maar ze waren in elk geval niet onbeleefd. Alleen weten de meesten echt niks.
Soms heb je er wel eens iemand tussen zitten die gewoon weet waar die het over heeft, en als ie zegt dat ie wat regelt voor je gebeurt het ook.
Maar 9 van de 10 keer dat je belt is dat dus niet zo .....

Ik heb maandag een aangetekende brief verstuurd naar Chello, omdat ze meer dan 2x zoveel geld van mijn rekening halen elke keer. Dat liet ik 2x terugboeken en toen kreeg ik een brief dat ik binnen 14 dagen moest betalen anders zou mijn abo stoppen.

Ik heb niet betaald, en vorige week zijn die 14 dagen verstreken. Ik heb nog steeds internet. Dus zelfs dat kunnen ze niet eens goed regelen.

Die brief daar heb ik nog niks over gehoord, kennelijk vinden ze hun postbus dus ook niet zo belangrijk.

Hoe moet ik die lui dan bereiken?
- mail: beantwoorden ze pas binnen 4 weken, of soms helemaal niet
- brief: zie boven
- bellen: na 20 minuten wachten verbinding verbroken, of niet in gebruik, of in gesprek toon
- kantoor: alleen voor promotie, en te ver weg

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 23:02 schreef dreeke het volgende:
De ervaring die ik heb met UPC helpdesk is ook niet al te best, maar ze waren in elk geval niet onbeleefd. Alleen weten de meesten echt niks.
Soms heb je er wel eens iemand tussen zitten die gewoon weet waar die het over heeft, en als ie zegt dat ie wat regelt voor je gebeurt het ook.
Maar 9 van de 10 keer dat je belt is dat dus niet zo .....

Ik heb maandag een aangetekende brief verstuurd naar Chello, omdat ze meer dan 2x zoveel geld van mijn rekening halen elke keer. Dat liet ik 2x terugboeken en toen kreeg ik een brief dat ik binnen 14 dagen moest betalen anders zou mijn abo stoppen.

Ik heb niet betaald, en vorige week zijn die 14 dagen verstreken. Ik heb nog steeds internet. Dus zelfs dat kunnen ze niet eens goed regelen.

Die brief daar heb ik nog niks over gehoord, kennelijk vinden ze hun postbus dus ook niet zo belangrijk.

Hoe moet ik die lui dan bereiken?
- mail: beantwoorden ze pas binnen 4 weken, of soms helemaal niet
- brief: zie boven
- bellen: na 20 minuten wachten verbinding verbroken, of niet in gebruik, of in gesprek toon
- kantoor: alleen voor promotie, en te ver weg
Ik zou UPC bellen tijdens kantooruren en pogen de financiele administratie te spreken te krijgen. En in dit geval geen genoegen nemen met: we bellen u terug, want dat gebeurt inderdaad zelden.
Gewoon op een vriendelijke manier 'flink doordrammen', als je dat niet doet laten ze je flink in de kou staan, is mijn ervaring met commerciele bedrijven als je een probleem hebt.

• dreeke

dreeke

outdated icon

Een probleem is dat ik door de weeks ook niet in staat ben om ze te bellen, omdat ik altijd weg ben om die tijden...
Ik snap best dat die medewerkers er niks aan kunnen doen (werk zelf ook bij een telefonische afdeling) maar het zal toch opgelost moeten worden, dus dan moeten ze me maar iemand geven die wel een oplossing heeft...

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 23:21 schreef dreeke het volgende:
Een probleem is dat ik door de weeks ook niet in staat ben om ze te bellen, omdat ik altijd weg ben om die tijden...
Ik snap best dat die medewerkers er niks aan kunnen doen (werk zelf ook bij een telefonische afdeling) maar het zal toch opgelost moeten worden, dus dan moeten ze me maar iemand geven die wel een oplossing heeft...
Als het gaat over een bedrag van ca. fl.200,- kun je ook contact opnemen met het bureau voor rechtshulp. Misschien kunnen zij je helpen. Het is iig gratis, de hulp.

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op zaterdag 12 januari 2002 23:26 schreef jeroen1107 het volgende:

[..]

Als het gaat over een bedrag van ca. fl.200,- kun je ook contact opnemen met het bureau voor rechtshulp. Misschien kunnen zij je helpen. Het is iig gratis, de hulp.
thanx, dat zal ik in me achterhoofd houden!

Verwijderd

mensen, wat zijn jullie toch allemaal zo negatief over ons.
het komt omdat positieve berichten gewoon niet worden verteld. alleen dat kleine percentage negatieve gedeelte wordt rondgeblaat. jullie moesten gewoon eens een week meedraaien met ons en dan nog eens kijken hoe je er dan tegenover staat. ik weet zeker dat je dan wel anders gaat denken, want dat had ik zelf ook ;)

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 19:51
Ik betwijfel het. Een weekje in de keuken kijken bij de upc helpdesk zou volgens mij alleen meer negatieve punten tonen. Hou die maar geheim :)
Het hangt uiteraard erg sterk af wie je aan de lijn krijgt. Maar goed een beknopte uitleg waarom ik uiteindelijk mijn abbonement heb opgezegd.

Dingen zijn doorgeescaleerd, maar door 2e lijn teruggestuurd door gebrek aan informatie. M.a.w. eerstelijn doet z'n werk niet goed, heeft niet de standaard procedures gevolgd. Vervolgens is een incident teruggestuurd naar de eerste lijn. Let wel het betreft (als het goed is) nog steeds een openstaand incident. Het wordt echter nooit meer
opgepakt door een eerstelijnsmedewerker.

Als klap op de vuurpijl krijg ik een keer iemand aan de lijn die maar 1 zin heeft geleerd: u moet contact opnemen met sonera (destijds heette die nog zo en in rotterdam deden zij zaken met upc). Het feit dat 5 andere collega's bevestigd hebben dat het probleem idd bij upc lag en eentje het incident doorescaleert, maakt kennelijk weinig uit. Ik zou contact op moeten nemen met sonera. En daar roept men uiteraard weer upc bellen (wat de enigste woorden zijn die zij kennen). Tweeenhalve maand van kastje naar de muur gestuurd en geen steek verder zijn als dag 1.
Het ergste is nog de totale desinteresse, zowel sonera als upc.

Ik ben blij dat ik van die lui af ben.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 21:23 schreef CaseBuster het volgende:
ben maar blij dat je er door kwam met bij het bellen naar de helpdesk. Ik heb die al 3 keer gebeld, maar telkens hetzelfde: "Al onze medewerkers zijn momenteel bezet, blijt u aan de lijn". En ik blijf echt niet langer dan 5 min hangen op zo'n 22 cent per minuut nummer.
LOL

Dan kun je bij deze het bellen naar de helpdesk wel vergeten. :)

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 21:01 schreef jeroen1107 het volgende:
Een groot gedeelte van dit topic komt een beetje neer op: 'het is ook nooit goed'.

Dat de topicstarter UPC afzeikt: ok, kan ik inkomen, hoewel ik me dan toch stiekem afvraag, weet je wel zeker dat JIJ die helpdesk-medewerker normaal behandelde?
OK, helpdesk-medewerkers zijn vaak niet de meest vakbekwame en meest welwillende mensen, maar voilgens mij worden ze ook veelal als honden behandeld door de mensen die bellen. En volgens mij hebben veel mensen op dit forum hiervan een handje: zo van: 'ik ga jou eens vertellen hoe dom jij bent en dat ik meer weet van pc's.'

OK, ik geef toe dat ik (zeker vroeger) ook weleens nogal onvriendelijk kon zijn tegen UPC'ers om het maar zacht uit te drukken.

Maar vraag je ook eens af: is het ALTIJD de schuld van de medewerker, dat JIJ onvriendelijk behandelt wordt, weet je zeker dat JIJ niet begonnen bent tegen hem op een 'wat minder vriendelijke' toon of iets dergelijks.

Misschien kun je helpdesk-medewerkers goed vergelijken met buschauffeurs in Amsterdam......
Buschauffeurs in Amsterdam zijn (zeker vroeger) over het algemeen niet de meest vriendelijke personen tiojdens het uitoefenen van hun vak. MAAR is dat wel volledig hun schuld?
Nee zeker niet, als je ziet hoe ze behandelt worden door veel passagiers. Op ongeveer de volgende manier: ik betaal voor de bus, jij stuurt de bus voor mij, dus ben jij de slaaf die alles moet slikken van wat ik doe |:(

Dit geld ook voor helpdesk-medewerkers grotendeels gok ik zo een beetje. En ik durf te wedden dat een redelijk groot gedeelte van de tweakers de helpdesk-medewerkers behandelen als stomme studenten die geen zak weten van pc's in ieder geval minder dan zijzelf.
Dank je :D

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 11:50 schreef Chellosupport het volgende:

[..]

Dank je :D
He Chellosupport....ik zit er steeds harder aan te denken om bij de UPC/Chello internet helpdesk te gaan werken, nu zit ik met een aantal vragen:
1. Hoe heb jij gesolliciteerd voor die baan of wat is de beste manier om te solliciteren?
2. Ben je ontslagen wegens het feit dat ze mensen moesten ohntslaan omdat ze er teveel hebben?
3. Waar zat jij op de helpdesk? Ik woon zelf nl. in Amsterdam en wil dus niet in Utrecht een bijbaantje hebben of iets dergelijks. Waar kan ik dus ook terecht als Amsterdammer?

Verwijderd

Topicstarter
edit:

[quote]Op zaterdag 12 januari 2002 21:01 schreef jeroen1107 een heel verhaal:
Een groot gedeelte van dit topic komt een beetje neer op: 'het is ook nooit goed'. enz . .

Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens, want ik ben altijd zeer beleefd.
Ik weet namelijk hoe het er op een helpdesk aan toe gaat, en als er iets is wat ik altijd doe (ja, ook na zo'n gesprek waar je eigenlijk niets aan hebt) dat is de medewerker bedanken voor de moeite en daarbij wens ik diegene ook altijd een prettig weekend of dag/avond.
En als we er niet uit komen zeg ik ok altijd, 'ach, daar kan jij persoonlijk toch niets aan doen'.

Maar als ik dan onbeschoft behandeld wordt, dan ben ik daar zeker door ontstemd.
En dan heb ik het nog niet eens over de BS die je in veel gevallen mee krijgt.

Dit geldt natuurlijk niet voor alle UPC medewerkers, maar daar heb ik toch geen boodschap aan >?

Ik wens jullie allemaal een prettige dag ;)

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op zondag 13 januari 2002 00:45 schreef psychic het volgende:
mensen, wat zijn jullie toch allemaal zo negatief over ons.
het komt omdat positieve berichten gewoon niet worden verteld. alleen dat kleine percentage negatieve gedeelte wordt rondgeblaat. jullie moesten gewoon eens een week meedraaien met ons en dan nog eens kijken hoe je er dan tegenover staat. ik weet zeker dat je dan wel anders gaat denken, want dat had ik zelf ook ;)
Hoe kan ik ooit een positief bericht horen als ik niemand kan bereiken :?

You tell me ....

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 12:30 schreef jeroen1107 het volgende:

[..]

He Chellosupport....ik zit er steeds harder aan te denken om bij de UPC/Chello internet helpdesk te gaan werken, nu zit ik met een aantal vragen:
1. Hoe heb jij gesolliciteerd voor die baan of wat is de beste manier om te solliciteren?
2. Ben je ontslagen wegens het feit dat ze mensen moesten ohntslaan omdat ze er teveel hebben?
3. Waar zat jij op de helpdesk? Ik woon zelf nl. in Amsterdam en wil dus niet in Utrecht een bijbaantje hebben of iets dergelijks. Waar kan ik dus ook terecht als Amsterdammer?
1: via adecco, zij boden het aan.
2: moesten mensen ophoepelen en ik stond op het punt verplicht een contract te krijgen, dus dag dag!
3: Eindhoven

Helpdesk amsterdam is een extern bedrijf, ik weet dus niet hoe je daar binnenkomt.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Op vrijdag 11 januari 2002 14:20 schreef Freak187 het volgende:
De Heldesk maakt het zich altijd gemakkelijk. Ik zat een keer een beetje te klooien met een paar comps, ik moest dus m'n NIC verplaatsen van de ene naar de andere comp. Toen kreeg ik geen IPnummer en ik dacht: Chello moet ff refreshen ofzo of er is een storing. Dus ik bel de desk en dan komt er zo'n arrogant klinkende koter die m'n postcode wil weten(terwijl die eerst in het keuzemenu wordt gevraagd :? :? :? )
postcode zorgt ervoor dat je niet in Friesland terechtkomt :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Ik heb precies zulke ervaringen met Chello helpdesk.

Ik: 's Avonds is mijn internet enorm traag. Minder dan 10 kb/sec.
Chello: Uw Windows is kapot.
Ik: Waarom is t 's ochtend dan wel goed. Bovendien heb ik ook Linux, en daar is het probleem er ook.
Chello: Onze verbinding is veel sneller, het ligt echt aan u.
Ik: Ja, en mijn Windows is 's ochtend zeker opeens wel goed.
Chello: Ik kan u echt niet helpen, daaag...
Pagina: 1